![]() |
Kan jij operaties op televisie aanzien?
Of is je dat te gortig? Ik kan heel wat hebben, maar als ze schedels gaan afzagen en gezichten die in stukken liggen gaan hechten moet ik even slikken.
|
Voor het grootste deel kan ik er wel tegen
|
Geef mij maar een kussen ofzo ;)
|
ben ermee opgegroeid, dus ik ben wel wat gewend
|
k kan er best tegen, maar k vind het vaak wat zonde van m'n tijd :o
|
Ja.
|
Jawel, maar meestal vind ik het totaal niet interessant, dus zap ik weer verder.
|
Ja hoor. (E.R. is één van mijn favoriete series :D )
|
ik heb zooo veel operaties gezien. Voor mij nie meer.
|
Ik kon er eerst absoluut niet tegen maar nadat ik minstens 1000 van die afleveringen heb gezien (zusjes:mad:) kan ik wel wat hebben...
|
Ja,van hartoperaties tot neurochirurgie, allemaal heel :cool: :)
|
liever niet, maar als t moet wel
|
Nope.
|
Ja!! Op discovery enzo... Maar meestal kijk ik Trauma Team E.R Live.. Komt op SBS6 en op Discovery...
|
kan dr wel tegen.. wel eng maar hetr is verdraagbaar
|
Citaat:
|
---> Films & TV
Zo snel mogelijk doorzappen :eek: |
Citaat:
maja, mijn antwoord: zeker wel :cool: |
Citaat:
|
ik kan er wel tegen, maar ik vind er niets aan om naar te kijken
|
de meeste dingen kan ik wel hebben..ik kijk ook graag naar van die ziekenhuis dingen op net 5 enzo...maar als het echt te ranzig wordt zet ik em wel altijd even ergens anders op
|
ach als geneeskunde student ben ik wel ergere dingen gewend
of et goed is, al dat medische geweld op tv, vraag ik me af. de mensen zijn al zo afgestompt. |
Citaat:
|
Ja, ik kan er wel tegen, alleen oogoperaties kan ik niet zo goed naar kijken.
|
jullie hebben vast nog geen afgehakte penisen gezien:p of wrattenvagina's:p
|
Ligt eraan wat voor soort operatie. Op zich kan ik er wel naar kijken maar ik doe t liever niet. :)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Operaties.... okee kan best.. wel leuk af en toe.
Citaat:
( toch is ER cool of je zulke operaties bedoelt of nie :p ) |
Kan er wel tegen, maar vind het nou niet het leukste om naar te kijken
|
Ligt eraan. Als ze een overzichtshot maken van de patiënt dan kan ik er vaak niet echt tegen. Maar gewoon alleen maar bloed en zo laten zien (alleen de plek waar de patiënt geopereerd wordt) dan kan ik er wel tegen.
|
Alles behalve de oog-operaties. Die vind ik echt eng!!! :eek:
|
Ja operaties wel, maar als ze gaan praten over de pijn of waar ze het hebben, of buitenbreuken (?) laten zien, niet.
|
Ja hoor.
|
ja
|
|
Nee absoluut niet, maar als je vaak zapt kom je dagelijks wel zo een programma tegen, zie je ook vlagen van darmen die er half uitliggen en whatnot.
Ook geen bevallingen -die ze de laatste tijd vaak rond etenstijd laten zien (n) , ik bedoel wie wil dat nou zien (behalve zwangere vrouwen)- of wie laat zich nou zo filmen, iedereen kan, collega's vrienden buren, je in de meest walgelijke posities bewonderen. gatverdamme |
jahoor, ik vind t meeste wel interessant :)
|
Citaat:
|
Nee bah heb ik echt een hekel aan
|
Ik vind het afschuwelijk.
Maar wat ik nog afschuwelijker vind om te zien (op tv) is bevallingen. Bah, ik krijg daar gewoon zelf pijn van als ik dat zie :o |
Vroeger kon ik er absoluut niet tegen, maar nu kan ik bijna elke operatie wel kijken :)
|
Ja, maar ik ga er niet voor de lol naar kijken
|
ja hoor, vroeger keek ik dat echt heel vaak :D
het enige waar ik niet tegen kan is als ze spuiten geven enzo... |
mjah, ik kan er wel tegen, behalve als ik aan het eten ben ofzo...":D
|
Citaat:
|
Machtig interessant. Geweldig toch om te zien hoe een hersenchirurg bepaalde dingen doet? Ik heb daar totaal geen moeite mee.
|
Vroeger kon ik er echt niet tegen, maar die programma's vond ik altijd wel interessant.. maar ik zapte dus weg bij operaties.. :)
Tijdje geleden heb ik mezelf gewoon gedwongen om te kijken, en dat lukt nu aardig :cool: ;) Alleen bij hartoperaties doe ik mn ogen nog wel dicht :o |
Ik kan het wel aanzien, maar ik ga er niet naar kijken :)
|
JAa dat vind ik echt interessant om naar te kijken..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |