![]() |
Raarste wat je ooit hebt gegeten
vertel wat is het raarste wat jullie ooit hebben gegeten??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en nootjes en chocolade is toch lekker ?
|
een dubbelgevouwen pizza met een rauw ei erin (ik hou niet van raar eten namelijk, wat de boer niet kent dat vreet ie niet)
LEKKERRRRR |
slakken... :rolleyes: :o maaaar dat was toen ik nog een 'lief' klein kindje was :rolleyes: :p :D en het laatste rare wat ik heb gegeten was aarbei gedoopt in chocola daaroverheen een cola-fanta mix en dan weggieten met dezelfde cola-fanta mix alleen dan nog wat jus d'orange en appelsap erdoorheen... :rolleyes: dat was voor een weddenschapje... :p heb ook nog gewonnen :D
|
mieren. ze smaken een beetje.. zurig.
gepofte meelwormen. heerlijk met poedersuiker. popcorn! :D :cool: |
Citaat:
|
Rauwe inktvis. Wie houdt er nou níet van sushi? ;)
Gebakken inktvis heb ik ook gegeten trouwens. Maar rauw klinkt spectaculairder, dus. :] |
Sprinkhanen, en ze waren niet eens vies
|
andouillete (kan zijn dat ik het verkeerd schrijf) --> bleek achteraf pens te zijn :eek: (n)
|
inktvis..opzich best lekker, alleen een beetje taai
en ik ga binnenkort (= in augustus) sprinkhaan eten waarschijnlijk :) dan zit ik in thailand en ik hoop dat ik ze dan eens tegenkom (gelieve goed doorbakken :o) |
nix bijzonder raars want dat eet ik gewoon niet
|
Het is niet echt vreemd...maar wilde eend!! Ik weet alleen niet meer precies hoe het smaakt, vies is het iig niet!
|
haggish (geen idee of je het zo schrijft)
maja ik wist dus niet wat het was en vond het wel lekker,... naja en toen mijn moeder dus vertelde dat het iets met schapendarmen of maag was, had ik toch wel zoiets van,...ok dan,..das wat minder maja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |