![]() |
17 en 21??
Heeeey...ff een best domme vraag..maar vinden jullie een leeftijd van 17 en 21 kunnen?
Want het gekke is, 15 en 19 is hetzelfde leeftijdsverschil..en dan lijkt het toch minder erg dan 17 en 21 vind ik..maar aan de andere kant..17 is wel volwassener dan 15, en dat werkt dan weer beter met diegene die 4 jaar ouder is.. haha, ok, ik verveel me niet hoor!! :D Maar ik vroeg me écht ff af wat jullie vinden...15 en 19 of 17 en 21? En dat laatste, wat vinden jullie daar sowieso van? Dank je voor de antwoorden alvast!!! Ben toch wel benieuwd namelijk... Liefs!! |
Ligt eraan. Een jongen van 17 met een meid van 21 vind ik niet kunnen eerlijk gezegd, dat staat raar. Andersomm klinkt het ineens veel normaler. Ik weet niet waarom, maar dat vind ik wel kunnen.
Mark :cool: |
ik vind iemand leuk die 22 is:o
maar goed... |
Geen problemo, vind ik
|
17 en 21 kan wel, 15 en 19 niet. In mijn geval dan. Er zullen vast situaties zijn dat t wel kan.
Mijn vriendin van 17 heeft trouwens een vriend van 24. |
BIKKELVROUW IS TERUG VAN LIMBURGH!!!
en deze topics zijn al zo vaak geweest. als je je er lekker bij voelt kan het blijkbaar. en ik vind t kunnen want zit zo ongeveer in zelfde schuitje. |
best normaal ja
|
Tuurlijk kan dat.
|
Ik vind 't prima kunnen, mits dat meisje een beetje bij de pinken is. Ik ken meisjes van zeventien die heel volwassen en intelligent zijn maar ik ken er ook van zeventien die ontzettend naïef en dom zijn. Het hangt van de persoon af, maar dat geldt natuurlijk eigenlijk altijd.
|
Ik wil een L&R-FAQ. :P
|
wat boeit leeftijd eigenlijk :confused:
iemand van 17 kan volwassen zijn of juist niet, met 21 hetzelfde eigenlijk let ik nooit zo op leeftijd |
Boeie, mijn vriend is ook 22...
Als je verliefd bent en het werkt, waarom niet? |
waarom niet? leeftijd speelt toch geen rol? (behalve dan als het echt extreem is vind ik..) mijn vriend is net 23 geworden..
|
17 en 21 lijkt me nou niet zo'n probleem
17 en 25 werkt voor ons ook al bijna 8 maanden... het kan allemaal, als je maar verliefd bent |
17 en 21 vind ik nog wel kunnen, 15 en 19 vind ik eigenlijk een te groot verschil.
Nou ja... *haalt haar schouders op* Ik ken een meisje dat vijftien was toen haar vriend 23 was, en dat gaat nu nog steeds goed (ze is nu achttien). Maar zij is dan ook echt zo'n type dat van kinds af aan al alleen maar met volwassenen om wilde gaan. |
Ken makkelijk toch
|
Kan toch.
Want jullie weten hoe het zit met oude fietsen en leren he? |
Ik was 15 toen ik mijn man leerde kennen en hij was 20..
Als je allebei gelukkig bent maakt leeftijd tochj niks uit?? Tenzij je 21 bent en je vriend is 40 dan wel.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vriend van 23
ook al zou je dat niet zeggen.... |
ik ben 17 *naja, nog 3 weken* en mijn vriend is 22. het werkt goed, dus ik zou niet weten waarom niet :D
|
mijn schatje is 22 :D
En gaat prima,kon niet beter (y) leeftijd wil niks zeggen maar 15 en 19 kan voor problemen zorgen als meisje van 15 aan sommige dingen niet toe is en jongen van 19 wel ;) maar 17 en 21,waarom niet? :p |
euhm ik denk dat ik 15 en 19 eerder 'erger' zou vinden dan 17 en 21,
iig ik vind het dus helemaal geen probleem:) |
Het woordje twintig lijkt alsof het meer is. Ik vind dat het kan.
|
Citaat:
|
heej ja!
ik ben 19 en me vriendin 15 hoor van mensen dat ze DAT wel een probleem vinden, maar dat is het dus echt niet he eigenlijk merk ik bijna nix van dat leeftijdsverschil, maar dat zal ook wel verschillen per persoon natuurlijk |
Citaat:
|
Citaat:
Hij heeft kinderen die zo oud zijn als zijn vriendin... Hoe wil je dat gaan uitleggen aan iemand dat ze moeten luisteren omdat dat hun stiefmoeder word terwijl ze even oud zijn.... Dat gat geheid voor problemen zorgen... |
Ik ken een meid van 17 die iets heeft met een man van 27, gaat al 2 jaar goed...
Maar ik ken ook iemand van 17 met een vriend van 36 (en dat gaat NIET meer goed). |
Citaat:
Ik vind 17 m-21 j wel kunnen (maar jongen-meisje vind ik weer vreemd :confused: ). 15 en 19, kan ook wel imo. (bijna) alles kan. Het is maar hoe jij (en de omgeving) er mee omgaat en wat je in de ander zoekt. |
Ik zit nu met hetzelfde ´probleem´ Ik vind dat het kan, als je allebei graag wilt dan kan immers alles! (vind ik)
|
ik vind 15 en 19 op zich wel een groot verschil, dat zou ik zelf niet doen denk ik, maar dat ligt er ook wel weer aan hoe dat meisje van 15 dan is, maar denkt een jongen van 19 aan andere dingen dan een meisje van 15 (zou in t geval van t meisje iig zo moeten zijn).
Bij 17 en 21 is voor mij het verschil kleiner, maar dat komt ook omdat ik een broer van zo oud heb, dus ga je meer met die leeftijd om, maar goed, als meisje moet je dan natuurlijk over bepaalde dingen sterk in je schoennen staan. Maar dat vind ik dus wel dat kan. Tis natuurliujk wel zo dat dit niet voor iedereen geldt, sommige meiden zijn veel volwassener en sommige jongens zijn kindelijker. grtz, hopefully |
Ja hoor, ik ben 16 en ik vrij met iemand van 23, gaat prima dus..als jullie maar een beetje of dezelfde golflengte zitten.
|
Ik ben 19 en mijn vriend 26 en 't gaat prima, so what's the problem
|
ik ben 17 mijn vriend 26 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |