![]() |
Wanneer was je voor het laatst in het ziekenhuis?
Nou de vraag is simpel: Wanneer was je voor het laatst in het ziekenhuis en waarom?
|
Anderhalf jaar geleden. Om een onverklaarbare reden was mijn enkel opeens drie keer zo dik en blauw als anders (terwijl het amper pijn deed), maar het was niet gebroken, alleen zwaar gekneusd. Maar wat ik nou gedaan heb... geen idee! :D
|
Toen ik klein was (toen was ik 8 ofzo)... Voor me buisjes in me oren... Verder hoef ik nooit naar het ziekenhuis. Ja om op bezoel te gaan bij mensen...
Ownee!! Toen ik in der eerste zat nog.. Toen had ik een ongeluk gehad.. was tegen een auto op geknalt. Ik had die dag eel erg last van me kaak, dus ja ff naar het ziekenhuis maar niks ernstigs.. heel klein scheurtje maar daar kunnen ze niks aan doen.. |
Zeven jaar geleden, omdat mijn oma er toen lag. De laatste keer dat ik daar lag (tevens de eerste keer) was toen ik twaalf maanden oud was (longontsteking).
|
ikzelf ongeveer 7 uur geleden, op me werk blijven hangen aan een paaltje met scherpe uitsteeksels gevolg een diepe vleeswond. En nu is hij weer dicht dankzij 6 hechtingen
|
december 2002, op bezoek bij m'n oma, die op oud&nieuw overleden is.
|
Afgelopen december
|
Ergens in mei of juni ('03) oid...4 verstandskiezen operatief verwijderd.
|
Een paar weken geleden, toen ik een beginnende longontsteking had en daar antibiotica voor kreeg voorgeschreven.
|
16(?) september, ik had mijn kaak op 2 plaatsten gebroken (kwam ik daar pas achter :P)
Ja, moet je maar niet van je paard flikkeren he :P |
enkelbanden gescheurd.. weer te roekeloos geweest :/
ergens eind vorig jaar ofzo |
Afgelopen dinsdag was ik met mijn vader mee naar de internist. Voor mezelf ergens in januari voor controle bij de oogarts.
|
2 dagen geleden, voor mijn nicht die heel ziek is
|
Anderhalve week geleden, om 2 verstandskiezen operatief te laten verwijderen.
|
3 maanden geleden ofzo, voor foto's van mijn rug.
|
woensdag 25 juni om 2 verstandskiezen te laten trekken
|
2 weken geleden: op bezoek bij mutti, want die werkt daar :)
|
afgelopen donderdag voor en of ander vaag onderzoek
|
Eergister, controle.
[edit]wanneer was ik er NIET trouwens... :S[/edit] |
Euh..4 jaar geleden ofzo?
Om mijn röntgenfoto's te bekijken en wat handoefeningen enzo. |
Vorig jaar oktober, ik heb toen vier moedervlekken weg laten halen en ik moest drie keer terug om de hechtingen eruit te laten halen.
|
gister.
ik werk daar :o |
zo'n 8 jaar gelede toen me opa daar lag, en daar is overlede. HIJ OVERLEED NIET EENS DOORDAT IE ZIEK WAS,MAAR DOORDAT ZUSTERS HEM UIT BED LIETEN VALLEN!!!!!!!!!!!!!!
|
Drie jaar geleden ofzo? Ik heb daar helemaal niets te zoeken.
Toen wel, toen moesten we van de schoolleiding allemaal om beurten op bezoek bij een meisje dat toen in het ziekenhuis lag. De domste trut van de school, inderdaad. |
Een half jaar terug, met een vriendin mee gegaan die even een foto moest laten maken omdat ze in het ziekenhuis werkt.
|
paar maandjes geleden; testen op pfeiffer
|
Toen ik bij mn oma op bezoek ging. Zal wel weer 2 jaar geleden zijn ongeveer.
|
Een jaar geleden. Toen is er een foto van m'n rug gemaakt omdat ik 'r altijd zo'n last van had.
|
vorig jaar oktober ofzo, toen had ik mn pols gebroken :o
dat was trouwens de allereerste keer dat ik daar was |
Geen idee wanneer het precies was, k denk een jaar of misschien al langer geleden. 'k Was in het zwembad na de training onderuit gegaan en op m'n pols terecht gekomen, was net niet gebroken :)
|
februari 2002, had iets gebroken
|
Mei dit jaar. Me moeder werd geopereerd. Die is nu gelukkig gewoon weer thuis en aan het werk :)
Voor mezelf was de laatste (en ook eerste) keer toen ik 1 jaar was ofzo. Voor me neusamandelen en buisjes in me oren :o Moet binnekort een afspraak maken met de kaakchirurg. Verstandskies moet er uit :/ |
maandje terug ofzo. Controle voor m'n knie.
|
Toen ik geboren was of zo...
|
Vanmorgen, de hele week al trouwens, wel 2 keer per dag.....voor mn werk.
|
dat weet k niet eens meer precies.. denk dat de laatste keer was om te kijken of k pfeiffer had, paar jaar geleden
|
Ik weet het echt niet meer. Zo lang geleden is het geweest. :) :cool:
|
september 2001, pijnlijke operatie :(
as woensdag voor onderzoek aan mn maag/darmen/slokdarm |
De laatste keer dat ik in een ziekenhuis was: 17 juni. was omdat het toen een jaar geleden was dat mijn vader in dat ziekenhuis was opgenomen.
De laatste keer dat ik voor mezelf in een ziekenhuis was: 29 april. Toen werden mijn amandelen verwijderd. PIJNLIJK! :eek: |
paar dagen geleden, maar ik was slechts bij iemand op bezoek
|
paar weken geleden om uitslag van t ziekenhuis op te halen
|
Deze woensdag nog,2 juli?
Opa ligt in ziekenhuis. |
vorige week donderdag
om samen met een client (zorgvrager) leuke mannen achter na te kijken hahah en voor mezelf toen ik 2 was. had iets gegeten wat niet mocht haha (plant) |
Paar weken geleden nog, voor een plakkertjes test,
en de uitslag van een EEC oid. (het was iig iets met 3 letters) |
Pff, jaartje geleden ofzo.
Rontgen foto's van nek en rug. Ik zit nou eenmaal scheef inelkaar. |
Een maandje of 3 geleden, kaakchirurg. Sindsdien ook nooit meer last van mijn kaak gehad
|
2 jaar geleden. Enkel gebroken :(
|
hmm, paar maanden geleden, had een meeloop dag, mochten de hele dag kijken bij opeatie's enz.. 2keer een keizersnee gezien, was echt cool gewoon...
maar voor mezelf (dat k zelf wat had ) das gelukkig alweer een paar jaartjes terug.. :) was voor een blindedarm, alleen hadden ze dat een beejte erg laat door, waardoor die geknapt(en op een verkeerde plek zat :confused: )waardoor k buikvlies ontsteking had gekregen,en erg ziek was :( |
Vorige week, want mijn net zindelijke neefje van drie had hoge nood, en tot thuis zouden we het zeker niet gaan halen. En we waren ertegenover in het hertenkampje, dus dan draag je een loodzware kleuter zo snel mogelijk naar zijn redding!
|
Vanmiddag, omdat ik daar werk.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |