![]() |
Wat vinden jullie van spikes?
hey,
Wat vinden jullie nou van spikes? laat maar effe een reactie achter :D mzzl |
spikes zijn leip :cool:
|
Spikes zijn van eergisteren
|
Lelijk en overbodig.
|
Ziet er niet uit
|
Leuk!!! *Denkt aan Benji Madden van Good Charlotte, in de clip; Lifestyles of the Rich and Famous :D*
|
Citaat:
|
kan erg mooi zijn
|
Ik had ze ook, maar t kost moeilijk veel tijd om te zetten en ze netjes te krijgen.
Dus ik ben overgestapt op een andere coup :P |
spikes als in haar... niet echt.
riem, vind k pyramids nog wel leuk, verder ook niet. |
ligt er maar net aan bij wie. Bij sommigen staat het erg leuk, bij anderen is het oerlelijk
|
euh. Je hebt spikes en spikes. Van die lullige stekeltjes noemen ze ook a lspikes tegenwoordig. OF heb je het over spikes (5+ cm)?
Ik vind het allebei wel koel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kinderachtig!
|
niet zo mooi
|
neuh niet echt leuk
|
niet:
http://news.bbc.co.uk/olmedia/191000..._spikes300.jpg http://web.ukonline.co.uk/maxsworld/images/bluehed.jpg wel: groot http://www.cruxshadows.com/Bw5.jpg nice van die eerste 3 heb ik geen idee wie het zijn. |
Die tweede ziet eruit als Erica Terpstra.
|
L0L@ foto's :D
Het komt trouwens meer door het hoofd dan de spikes. Ik bedoel, met het down-syndroom kan je ook nooit stoer worden. |
Citaat:
|
en ik maar denkend at 't over die ijzeren dingen ging.
Wat al gezegd werd; tis zoooo van eregister |
Citaat:
|
Het kan heel leuk staan, maar dan moeten ze niet te groot zijn en gaan pluizen.
|
Kan schattig staan.
|
zowel haar als riem, neu vind ik nix.
haar->kam is dan mooier riem-> tja ik houd sowieso niet van van die grote niet-functionele riemen en armbanden en halsbanden ed, nee dank je |
Spikes in haar: wel lange dan, grote, die fatsoenlijk staan en niet zo pluizerig uitzien aan het einde alsof ze niet goed zijn opgedraaid. Voor de rest vind ik het niet zo.
Spikes als in sieraden: heb ik een lichte liefde voor. Niet voor de bolletjes, piramidetjes, afgeplatte dingen en ook niet voor die gigantisch lange spijkers (die sommigen er nog wel es zelf willen doorslaan), maar gewone punten. |
spikes is haren: kansloos
spikes als 'armbanden': Hoe groter hoe lomper, hoe kleiner hoe kutter |
Citaat:
:P |
achterhaald :p , maar t blijft wel grappig om te zien
|
Spikes in het haar kunnen leuk zijn, ligt aan de persoon.
Als armband, ketting blabla vind ik ze gewoon fout en best lelijk. |
Ik vind er niets aan...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
spikes in haren vind ik niks eigenlijk.
spikes in armbanden etc. grote spijkers van 10cm ofso door stuk leer slaan. |
Als het bij die persoon past en leuk staat heb ik er geen problemen mee, bij mij staat het overigens totaal niet!
|
|
ik vind het over het algemeen niet zo erg mooi, maar ik zag laatst een jongetje van 10 ofso en die had van die spikes die zo helemaal over heel zn hoofd wijd uitelkaar staan zegmaar (snappie?) en dat was echt heel erg lief, dus dan wel :)
|
Leuk, zou graag nog 4-rijen armbanden hebben :D
|
Mwah, t ligt er maar net aan... Subtiele spikebandjes zijn wel leuk, maar die reusachtige punten vind ik echt irritant...
Spikes in je haar kan leuk staan, vooral als ze wat langer zijn vind ik t leuk, maar de een staat t beter dan de ander :) |
Spikes in haar moet je staan
Armbanden, kettingen... soms wel leuk, maar meestal overdone. |
lelijk, netals die spike armbanden en halsbanden.
Volgens mij dragen honden spike halsbanden |
Klopt, honden dragen die.
Mijn mening: cool. |
kansloos.
|
spike in haren: ligt eraan hoe....groot is wel gaaf. over het algemeen wel trouwens die kleine zijn wel liev... :p
spike als sieraad: meestal gaaf....alleen van die kleurtjes in de spikes zijn kansloos.... (n) en van die hele grote ook... (n) |
Citaat:
Euhm, in haar niet leuk (behalve als ze zo klein zijn dat het meet stekeltjes zijn) Als sieraad soms wel leuk, mits subtiel en goed gecombineert... |
Citaat:
http://gcbenjisgirlgc.tripod.com//si...harlotte18.jpg Ala Benji (Linkse) Dat zijn nou echte spikes!! |
als je het leuk vind gewoon doen en niet kijken wat andere mensen ervan vinden
|
Spikes vind ik bijna net zo ongeinspireerd als 'ruleZ' in een nickname.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42. |