![]() |
Radiohead live registratie
Zaterdag 5 juli om 20:30 op MTV..
Wat vonden jullie ervan ? (erna) Ik ga em zo kijken! |
whaaat??
vrijdag 5 juli??? hoe krijg je dat in gods naam voor elkaar je lult uit je nek |
wij hebben toch geen mtv
|
is dat niet vandaag? die live shit?
|
Citaat:
|
tis zaterdag vandaag?
of leef ik in een andere wereld :s |
Die jongen loopt een dag achter :o
|
|
twas wel goed, als altijd...
maar opwerchter vonk t vetter, maar dat was denk ik omdat ik daar aanwezig was :p |
Citaat:
my f**king god, hoe geniaal! :eek: |
ge-wel-dig die smilie :D
|
hij gaat veel te snel kan er geen neuk van lezen
|
Citaat:
ik hou van jou ik ga dat vanaf nu in elke topic zeggen |
naja zaterdag 5 juli dus en niet om half negen maar om negen uur.
klonk wel goed, het camerawerk vond ik alleen wat wazig. (die smiley blijft geweldig trouwens :D) |
Jah sorry gasten.. gewijzigd.. et was idd zaterdag maar overal werd het om half 9 aangekondigd.. Die Thom Yorke was weer aardig gaar!! maar wel goed!!
|
wanneer gaat Thom Yorke nou eigenlijk eens echt die zelfmoord neigingen doorzetten? niet dat ik het wil ofzo, maar ik vind dat yorke er echt uitziet alsof hij zichzelf ieder moment on-stage zelfs van kant wil maken.. brrr wat een gast is dat zeg
|
Ik vond het heel erg saai.
|
Precies mijn gevoel over die band. Uitermate saai :)
|
Jezus wat een irritante cameraposities en camerawerk. Je hebt niets fatsoenlijk kunnen zien. Alleen maar voeten, halve hoofden, gitaarhalsen en beelden waar niemand opstond.
Om de 0.001 seconde een andere camera. Vreselijk irritant. Het concert zelf was wel zeer goed. |
Hmm, zeker weer dat optreden in Frankrijk?! Met al dat blauwe licht?
Dat is namelijk het optreden dat ze keer op keer op keer uitzenden!!! En dat is inderdaad niet echt mooi, veelal irritant! |
Citaat:
|
Niet dat het iets te maken heeft met dit topic: maar die nieuwste cd is bij nader inzien...geniaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom zou hij? Hij heeft een vriendin een een kindje, en is ook niet depressief... Marilyn Manson is toch ook één grote act? |
Citaat:
ik vind dat ie gwoon opgaat in de muziek die ie maakt, vink mooi om te zien |
Citaat:
|
Citaat:
|
jahoor, alwéér gemist. :(
die smilie is kewl trouwens, had m al eerder gezien. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:17. |