![]() |
Met welke kleur pen schrijf je altijd?
ikkûh meestal met blauw, maar als ik in een meeelige bui ben ook wel eens met rood, groen of paars. Een keer met geel geschreven op een toets. Kon de leraar niet lezen, dus toen kreeg ik een punt aftrek, nadat hij het uiteindelijk ontcijferd had. Hahaha! :D :D :D :D :D :D
|
Wat een ongelooflijk ingenieus topic.
Zeker omdat 99% van de bevolking ofwel blauw, ofwel zwart gebruikt, omdat die nou eenmaal het meest geleverd worden als schrijfpennen. Ontopic: zoals het uitkomt. |
Zwart of blauw balpen
|
Hahaha! :D :D :D :D :D :D
|
de kleur pen die ik toevallig heb (meestal blauw of zwart)
slotje? |
Het liefst met zwart maar als die pen leeg is dan het liefst met een vrij lichtblauwe pen.
|
Donkerblauw. Altijd.
|
Pfff, who cares?? Heb sowieso alleen maar blauwe of zwarte pennen dus...
|
ik schrijf met de pen die t dichtst bij ligt. verschilt dus.
|
het liefst zwart, meestal blauw en op m'n werk gebruik ik een groene
|
Blauw.
|
wat is dit topic toch een geweldige aanwinst voor dk :rolleyes:
maar meestal schrijf ik met blauw |
blauw
|
blauw
|
Meestal Blauw
|
Blauw. Balpen.
|
Blauw.
|
Blauw :confused:
|
Blauw.
|
zwart of blauw
een enkele keer rood, voor de afwisseling of paars |
meestal met een blauwe balpen maar belangrijke dingen schrijf ik wel in kleur...
|
Blauw, maar als ik in een dolle bui ben zwart.
|
Pen? Ik heb een computer.
|
Elke kleur pen die op dat moment voorhanden is. :)
|
Blauwe, soms zwarte inkt (vulpen).
|
De pen die ik het snelste te pakken heb als ik iets op moet schrijven... Maakt me niet uit wat. Maar meestal zijn ze blauw rood of zwart..
|
Citaat:
Ik schrijf met de kleur die voor handen is. Meestal blauw of zwart. |
zwart of blauw, als ik zin heb soms rood
|
blauw, soms met zwart of rood
|
Bijna altijd zwart.
|
Leuk zeg, dat je een punt aftrek gekregen hebt. Ben je nu populair?
|
Citaat:
|
Blauw.
|
doorzichtig...
ze schrijven blauw |
Blauw en zwart. :)
|
Als ik even snel iets moet opschrijven met blauw, anders met m'n vulpen waar al een jaar of 4 alleen paarse vullingen ingaan.
|
Zwarte roller pen
|
zwart
zwart lichtgroen rood paars bruin geel blauw oranje roze en ik had ook nog donkergroen maar die het een sukkel uit mn ... klas gemold.... |
Citaat:
In de mijne gingen alleen maar donkergroene of paarse vullingen maar meestal gewoon met blauw ofzo |
Blauw
|
Blauw. En als ik haast heb schrijf ik met de kleur die ik het snelst kan vinden :D soms rood, of zwart... maar meestal blauw :)
|
Meestal blauw maar heel soms ook zwart (ligt aan de pennen die ik bij me heb)
|
Blauw, en soms zwart. En heel af en toe groen.
|
jeeeeeeeemig wat boeit dat nou, gewoon de eerste die ik zie pak ik en daar schrijf ik mee, boeit mij de kleur nou.. *misschien benk wel kleurenblind*
|
omg :rolleyes:
wie interesseert dat nou weer... |
blauw, zwart of rood. meestal.
|
Hahahahahahhahahahahhahahahah
hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah hahahahahahhahahahahhahahahah |
uuh ja. raar. Mijn vulpen ,waar ik het meeste mee schrijf, heeft een donkerpaarse [neigt naar zwart] -kleur.
|
Citaat:
|
meestal zwart maar ook wel blauw
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44. |