![]() |
sterkste gel
ik word er echt niet meer goed van
maar wat is nou de sterkste gel? en welke gebruik je zelf? |
- l'oréal paris special FX studio radical gel
- garnier fructis style hard - schwarzkopf junior styling no 4 (haarlak) werken allemaal best wel goed voor dit soort vragen/onderwerpen bestaat er eigenlijk een heel mooi lifestyle forum . |
Mega Hold ofzo, groene derrie in ieder geval.
|
Geen... aargh, gel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardcore gel van parucci
Dat is hard. |
Gewoon de grootste pot kopen met de meest kleffe smurrie. ;)
|
Murrays oid. Op Lifestyle dringen ze die op aan mensen met hanekammen, dus ik gok dat het sterk is.
|
deze zijn echt het sterkst:
schwarzkopf - osis+ (als je deze nog niet sterk genoeg vindt kan je beter cement in je haar smeren) L'oreal - fx studio invisi'gel super strond (erg goed) L'oreal - out of bed (ook vrij sterk) succes ermee |
De 'There's something about Mary'-gel is ook okay.
|
Citaat:
|
De fructise wax is wel stevig, alleen zijn je handen de rest van de dag kleverig.
Gewone gel helpt niet bij mij. |
Citaat:
(zeker als je boven de 15 cm komt.) dan is 't gewoon Haarlak. |
Citaat:
|
@cHa0s+Glow: Ik heb er dan ook vrijwel geen verstand van. :o Maar dat weet niemand. :]
|
ik gebruik mijn oude vertrouwde, blauwe hema haargel :)
Werkt prima (y) :p |
Citaat:
en nog een van l'oreal maar ik weet de naam niet. |
Lijm. (y)
|
verf (y)
|
die groene literpotten van de DA zijn goed en goedkoop.
|
Citaat:
|
Behangplaksel, is nog biologisch afbreekbaar ook.
|
Ik gebruik altijd Kruidvat Schuimgel, en het werkt nog ook. Als ik net geknipt ben, en me haar dus kort is gebruik ik soms ook Schwarzkopf Taft Style & Fix Chaos Gelee Extra Strong Bed Looks (dat is best wel een mond vol)
|
De mijne iig niet, heb zo'n goedkope :D ...is ook beter vind ik dat-ie niet te sterk is.
|
Citaat:
Aan de andere kant moet je wel een goede verhouding hebben, anders heb je 1. gewoon een natte kop. 2. allemaal witte stukken in je haar. Balans is het woord waar we naar zoeken. |
geen
|
Wat isser mis met afro-style?
|
Citaat:
:p |
-sexy short hair
zoiets heet het :S Dat is een blauwe gel op basis van alcohol. Daardoor blijft je haar gewoon staan zoals jij het doet. Klein nadeeltje: de gel kost 26 euro per pot :). Je doet er alleen wel weer 2 maanden mee dus zo extreem duur is het eigenlijk ook weer niet. Soms is goedkoop duurkoop. :S zei ik dat?? |
Áls ik al gel gebruik is t garnier fructis
|
Citaat:
|
Probeer eens Taft Style & Fix Freezing Gel... werkt ook goed.
|
Wella new wave of Fructis styling gel
werken allebei goed.. of gewoon zo'n goedkope grote pot :D |
gelatine!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:50. |