![]() |
iets misgegaan??
hoi
k heb sinds enkele maanden een vriend en we kijken altijd goed uit. echt met elkaar naar bed zijn we nog niet geweest, maar k ben nou al wel een week te laat. zou er toch iets misgegaan kunnen zijn? of zou t aan iets anders liggen. k wee iig da t nie aan stress ligt, maar verder...... iemand raad voor me??? thnx |
schreef:: |
hey,
als ik jou was zou ik gewoon nog een week wachten en als je dan nie ongesteld bent dan is het misschien handig om een zwangerschapstest te kopen. liefs mandy |
schreef:: Ik bedoel, de kans is klein dat je zwanger bent, tenzij hij met voorvocht/sperma vingers in je vagina is geweest. |
Misschien is het door stress wat verlaat?
Wanneer je je er druk om maakt dat je te laat bent kan het alleen maar langer duren. Verder: weet je zeker dat hij niet met sperma in de buurt van jouw vagina is geweest? Kan aan zijn vinger zitten, aan zijn penis (die is misschien bij jouw vagina in de buurt gekomen)... Als je dat niet zeker weet zou ik een zwangerschaps test kopen. Dan heb je in ieder geval zekerheid. |
schreef:: :o Verder antwoorden zou een open deur intrappen zijn :rolleyes: |
Je hoeft heus niet gelijk zwanger te zijn, want dat is pas als hij net zoals hierboven is genoemnd sperma aan z'n vingers heeft gehad!! Het kan toch zijn dat je een keer overslaat of dat je een keer wat later bent dan normaal!! Ik zou me nu nog geen zorgen maken! Als het heel lang weg blijft kun je voor de zekerheid toch een testje doen!
|
thnx voor jullie reacties. k heb inmiddels toch maar ff een test gedaan en gelukkig bleek daaruit dat k nie zwanger was:D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:00. |