![]() |
Tekenen jullie wel eens?
Zomaar een tekeningetje af en toe voor de lol? Of misschien wel regelmatig?
|
Nee.
|
|
eigenlijk alleen op m'n werk, dan worden het een soort van schetsjes hoe iets in elkaar hoort te zitten ofzo.. echt grafisch ben ik niet aangelegd, m'n moeder heeft me wat tekenen betreft door de middelbare school heengesleept :p
|
non-stop :)
is verslaafd |
Citaat:
Maar gaat dat dan ver? Blijft het bij een simpele potloodschets of gaan jullie hem ook daadwerkelijk inkten en kleuren, of op de computer bewerken? |
zovaak :)
|
Klik nou es op die link dan :P
|
ja regelmatig
|
vaak zat :)
maar de laatste tijd zijn het meestal kladjes die ik meteen weggooi als ik uitgekrabbeld ben |
ja, best vaak
|
En wat tekenen jullie zoal?
|
|
Citaat:
www.livejournal.com/users/nimravid |
Citaat:
|
Citaat:
Maar jij bent nogal weg van vrouwtjes zo te zien. :) |
Ts :P
Mja, vrouwen... geile wezens :o Nee, die kun je leukere kleren aantrekken en hun lichamen zijn gemakkelijker. Als ik nou een model had, zou ik alleen maar jongens tekenen :P Overigens... *wijst naar Johnny Depp* Das geen vrouwtje :P |
Citaat:
Teken je ook wel eens andere dingen dan mensfiguren? Landschappen? Onbestaande creaties? Stripachtige gags? Of iets dergelijks? Of teken je wel eens na? |
Niks van dat alles. Mensfiguren. Nou ja, dieren/landschappen als ik ergens ga zitten om het na te tekenen. Zo uit mijn hoofd doe ik dat niet.
Natekenen is beneden mijn peil. Dat doe ik alleen om dingen te leren (bepaalde houdingen, bepaalde hoeken, bepaalde gezichtsuitdrukkingen). Ik moet het uit mijn hoofd kunnen. <edit>Wel monster(tje)s :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijdens de les als ik me verveel wel ja.
|
Citaat:
|
*haalt schouders op* Het schetsen en inken duurt misschien in totaal een uur, voor een volledige tekening, dan. Kleuren kan wel 2 tot 3 uur duren, maar dat heb ik nooit zo door. Ik doe het meestal in één keer en heb dan ook grondig zere schouders :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Vanwaar de interesse voor tekenen? |
Citaat:
Omdat ik er zelf ook een groot fan van ben. :) Maar ik doe het dan ook heel breed, ik probeer van alle kunstvormen wat mee te pakken. Hoewel ik wel vaak neig naar het maken van strips of gags. :) |
Strips zijn leuk, ja :o *maakt ook* Dat wil ik ooit nog een keer doen, een lange, goede strip maken. *wacht geduldig tot ze goed genoeg is*
En nu ga ik uit. Doei! |
Citaat:
Groeten aan Qimm :p |
ik teken eigenlijk alleen op school...in me cursussen
(als ik me verveel :D) |
bijna nooit . . .
@ morgan: mooie tekeningen (y) |
bijna nooit
als ik een creatieve uitspatting heb ga ik meestal dichten of schrijven |
als ik inspiratie heb of als ik wat kwijt wil of als ik me verveel. bijna altijd dus.
|
Zeer zelden tot nooit. :)
|
Af en toe. Strip/cartoon-related.
|
|
Slecht hoor, die kende ik allemaal al. :]
Same goes for Morgan, maar ik ben dan ook 'n officiele Nienke-stalker, dan mag het. :D Ik teken.. Vrij veel. Of het ook goed is, nee. :D Wat ik teken? Fantasy, surrealistisch, manga. Monsters, bizarre landschappen of plekken, elfjes en draakjes en ander sprookjesachtig grut, lugubere mensfiguren. Geen voorwerpen. >:] Inkleuren op de computer doe ik niet aan want mijn scanner is dood - maar ik ben wel enthousiast aan de gang met het onder de knie krijgen van PSP. Meestal werk ik gewoon met potlood en zwarte inkt, af en toe met aquarel. Dat laatste meer omdat ik moet oefenen van mezelf, ik ben pas net begonnen wat aquarel betreft dus daar zuig ik echt in. :D En eigenlijk wil ik nog altijd leren schilderen met olieverf. Zie hier waarom. Pf, hoe briljant is die vent? :| Misschien dat ik ooit naar de kunstacademie ga, misschien niet. Beetje jammer dat er weinig mee te doen valt, dus ik ben heel sterk aan het twijfelen. :/ |
kladden ja, tekenen nee
|
Soms.
|
Citaat:
|
zelden.
en als ik teken kom ik niet verder dan een poppetje :) |
Citaat:
|
nooit.
1. ik kan niet tekenen 2. ik heb er geen zin in en geen tijd voor |
Ik kan absoluut niet tekenen. :o :)
|
Citaat:
Ontopic; Ik teken verder nooit. Ik kan het echt niet.. Ik heb er geen gedult voor... |
ik alleen om mooie graffiti schetsen mee te maken...en verder alleen als het echt moet...bijv. tijdens tekenen :(
|
Citaat:
Laatste tijd ben ik wat minder actief. Alleen druk met de plushies :) |
Citaat:
|
ik teken alleen als het verplicht moet voor school....
Ksta voor beeldendevorming ( hv + tekenen) een onvoldoende op praktijk en een goed voor theorie... zegt voldoende toch? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |