![]() |
Grootste teleurstelling na lang wachten op een nieuw album??
Soilwork - Figure Number Five
DAT ALBUM SUCKS DONKEYBALLS!! |
Nofx - The War On Errorism
|
Marilyn Manson - the Golden Age Of Grotesque
|
Was ik toch bijna St. Anger vergeten (N)(N)(N)
Maar ja niemand verwachtte daar toch veel goeds van.. |
Citaat:
|
Know Your Enemy van de Manic Street Preachers
op zich was het geen slecht album, tikkie eigenzinnig, maar ze hadden dus beloofd dat het weer een cd zou worden waarin ze terug gingen naar hun punk/metal roots, wat ze dus niet hebben waargemaakt. |
Load inderdaad! :eek: hele belabberde CD
en wat te denken van Fear Factory - Hatefiles |
Deftones - Deftones
Silverchair - Diorama |
opeth-damnation
|
Citaat:
Mijn domper is deftones - deftones, op stip. |
Is dat de nieuwe deftones?
De mijne: Bad Religion-The New America....t blijft goed, maar fuck na No Substance dacht ik dat ze niet nog langzamer konden worden. Toen maakte ze een blije poppy cd en werd ik gek. |
Live - v
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is echt een kutopmerking! :eek: Damnation is echt vet. Je kunt niet elke keer weer op dezelfde een album uitpoepen. Experimenteren karakteriseert een ware muzikant. Hetzelfde geldt voor The Golden Age of Grotesque...De Mansons zeiden meteen al dat ze een album uit zouden brengen wat ze nog nooit eerder hadden gedaan, en ook nooit meer weer zouden doen...Dus, dan had je eigenlijk al iets "anders " kunnen verwachten. :rolleyes: Maar die van Metallica zuigt echt hard, ja. :D (ja ik vond dit grappig). |
hoewel ik hem wel iets meer begin te waarderen maar toch
AFI - Sing the Sorrow |
Citaat:
|
Chimaira hoe het ook geschreven mag worden
en uit vrees heb ik de nieuwe deftones nog steeds niet gehaald issie echt zo slecht dan? |
Citaat:
foei :o deftones is niet zo zeer slecht, ik vind em saai, eentonig, energie loos. "Ja das experimenteel" experimenteel mn lul, chino moet zn verslaving(en) eens wegdoen en weer eens een goede frontman worden. |
Red Hot Chilli Peppers - By the Way
Die was ik ff vergeten. Bijeengeraapte troep is het. Behalve een paar nummers, zoals Minor Thing, en nog een paar andere... :cool: |
Americana. Ixnay On The Hombre vond ik nog aardig aan te horen. Domper. Zelfs de 1 euro die ik voor het kopietje betaald had had ik beter aan een daklozenkrant kunnen besteden.
|
Citaat:
Bij mij een beetje teleurstelling: Silverchair-Diorama. Het is een mooie cd met een aantal geweldige nummers, maar in z'n geheel valt-ie tegen na mijn favo aller tijden Neon Ballroom. |
Citaat:
|
Metallica - St. Anger
Laat ik het er op houden dat de CD heel erg anders geworden is dan ik dacht, en niet echt onaardig om naar te luisteren maar ik had er zeker meer van verwacht. The Offspring - Conspiracy Of One Vanaf hier is The Offspring gestorven, amen. Edit: of misschien 1 cd daarvor al... :p |
Citaat:
en van fear factory was het te verwachten (n) |
Citaat:
|
silverchair - diorama
rhcp - btw volgens mij gaat de nieuwe prodigy ook een heel grote tegenvaller worden.. maar das maar een voorspelling |
Citaat:
ik had gewoon verwacht dat ie meer zoals face of melinda en benighted ging worden,en er zit ook niet meer het verschil in tussen hard en zacht zoals op de vorige cd's;wat ik zo goed vond aan opeth. |
U2 - All that you can't leave behind
|
Citaat:
ehhh...incubus- morning view weet nog dat ik die hele maand zat af te tellen, en toen ik hem eindelijk in mn handen had alleen maar kon vergelijken met het 10x beter SCIENCE album |
Linkin Park - Meteora...
Een beetje vooruitgang verwacht je toch van een band... Het was gewoon Hybrid Theory 2 (n) |
Citaat:
|
dying fetus - stop at nothing
hoewel ik em nog niet helemaal gehoord heb |
korn - untouchables
deftones - deftones nofx - the war on errorism |
Citaat:
|
Inderdaad, wat een blasfemie!
|
Citaat:
|
the white stripes- elephant viel me nog al tegen. ik vind white blood cells veel en veel beter.
gomez- in our gun vind ik eigenlijk helemaal niet zo goed. en eigenlijk, eigenlijk is zwan- mary me ook heel erg tegen gevallen. :o |
The Shining - True Skies... a true waste of talents.
|
Citaat:
|
onyx - bacdafacup II (n)
veder kan ik er zo ff niet op komen... |
St. Anger (n) (n) (n)
|
Backstreet boys - Black and Blue :D:D:D en vanaf toen was ik geen fan meer :D
|
greenday - warning
|
significant other van limp bizkit ging nog wel...
maar chocolate brown star and the shit-flavoured dick was echt K U T |
Die laatste cd van Coal Chamber vind ik erg tegenvallen, vergeleken met Chamber Music.
|
Citaat:
|
Citaat:
En Significant Other is gaaf! |
St. Anger
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |