![]() |
Hetzelfde
Alles weer hetzelfde
de laatste lichtinval op de muur waar ik tegenhang, de woorden maar laat stromen en me aansluit bij alles wat verleden heet. Bij elk gezicht hoort een verhaal elke hoek is een herinnering waar je mee mee naar toe sleept. En zelfs al zou ik het verleden weigeren, jouw lippen negeren gaat niet. ---------------------------- Het is niet eens een gedicht, op zich. Ik denk dat ik gewoon een indruk neer wilde zetten, van de sfeer en het gevoel. Ach ja, wazigheid ;) |
vind hem wel mooi. Af en toe begrijp ik een zin te en ken het gevoel, hoewel ik er natuurlijk een eigen invulling aan geef. Je kan veel beter schijven! maar dit gevoel is echt interressant...vooral omdat jij het bent ;)
kuzzen knuffel kip! |
Goed. (y)
|
nou ik vind hem wel te pruimen op zich, een ookal rijmt het niet, ik denk dat ik het wel een gedicht vind! En ik vind hem wel iets hebben! Je kan beter denk ik, maar hij heeft ook wel weer wat!
:confused: :D Genesis |
waar je mee mee naar toe sleept.
Ik snap deze zin niet. Verder vind ik het op zich wel een goed 'gedicht', alleen zijn het zoveel woorden en zinnen bij elkaar, waardoor het zwaar op mij overkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
anders klinkt het ook zo wazig ;) had het zelf nog niet eens gezien :) xxx |
Wat een mooie taalgebruik heb je zeg!
Goede metrum. Een mooi gedicht met veel inhoud! Xxx |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24. |