![]() |
Mensen gevraagd met kennis van het ski-tennis-snowboard merk Völkl
Hoe spreek je dit nou eigenlijk uit? Ik vraag het me al jaren af :p
Je zegt toch gewoon ' volkol ' ? Even voor de boarders onder ons..... Ik vind persoonlijk de Völkl boarden veel beter dan de Burton boarden. Ik weet dat normaal de burton boarden helemaal de hemel ingeprezen worden en dat Burton vaak gezien word als het beste wat je maar kan krijgen. Zelf heb ik ook heel lang een burton floater gehad, en ik heb enkele andere burton's mogen testen, maar Völkl vind ik over het algemeen toch beter uit de bus komen. Ik verwacht eigenlijk niet dat er hier veel mensen met snowboard kennis rond dwalen, maar ja.....voor die gene die zich aangesproken voelen mogen ook is hun mening over dat laatste geven. |
niemand? :(
|
misschien dat er meer mensen met snowboard kennis in de winter hier rond dwalen,...ookal kun je in de zomer ook prima boarden :o
ik heb eigenlijks nog nooit op een völkl board gestaan, alleen op burton...vin dat er nix mis mee is eigenlijk (heb zelf een burton board) maar waarom komt völkl dan 'beter uit de bus' bij jou? :confused: |
Voor mij (en vele andere snowboarders) ben je een echte boarder als je:
Forum snowboard en Flow bindingen ,bij de bindingen stijgt deze er boven uit met boots van Burton , dan ben je echt "de man", maar je kunt beter gewoon naar speciaal zaak toe lopen en uit leggen waar je van houdt:off-piste, slopestyle, carven of freestyle, dan kunnen zij je meestel wel helpen, maar ik zou voor die bovenste rijtje gaan das echt top of tha bill andere goeie merken: voor schoenen en bindingen is VANS ok voor boards: nitro,nidecker, salomon, billabong,K2,Duotone |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |