![]() |
Hoe voelt het nou om de ganse dag afgezeken te worden?
Als christen hier op dit forum. Een handjevol medestanders een paar mensen die er nog niet uit zijn en een meerderheid die je voor gek verklaard, lijkt me niet erg gezellig. Al je argumentatie wordt afgedaan als propaganda en geïndoctrineerd geblaat en bovendien word je ook nog naïef genoemd omdat je van het goede in de mens uitgaat.
Hoe vind je het dat anderen de meest stompzinnige en gekleurde informatie als argumentatie gebruiken? Ik kan hier niet zo tegen :S |
k ga er meestal niet op in iedereen hier komt ervan zelf wel achter dat er wel een god bestaat
|
Ik ben niet bepaald een standaard Christen, maar mijn mening wordt natuurlijk wel afgezeken hier. Ik vind het jammer voor die mensen zelf, maar mij persoonlijk doet het weinig tot niets.
|
Dat is geen afzeiken jongens. Wat afzeiken is, daar komen jullie pas achter als je lid wordt van het Corps en daar nullen worden. Dat is afzeiken.
Op het Forum wordt gediscussieerd, en daar hebben ook de christenen zich aan de normale discussieregels te houden, en wordt de validiteit van je argumenten beoordeeld. En ik ben nog geen enkele valide argument tegengekomen van de gemiddelde gristen. |
Citaat:
|
Citaat:
En deze thread is waardeloos. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:12. |