![]() |
Meest verote sex ervaring
Dat het anderhalf uur duurde voordat ik klaarkwam *zucht* :( :p
|
Dat het een vieze ouwe vent was, bij wie ik eerst door de vleeskeuring ging en toen de eer had om allerlei handelingen op commando uit te voeren.
|
Hier is al een topic over: http://forum.scholieren.com/showthre...ight=slechtste
|
Nee ik heb eigenlijk nooit echt een slechte sex ervaring gehad (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Want een labiel meisje van 16 jaar dat heel veel problemen heeft en onzeker en verlegen is, zegt niet makkelijk nee tegen een kerel van 38. Hij had er nooit aan mogen beginnen, want dat is misbruik maken van iemand. Ik hoop dat je je een beetje in die situatie kunt verplaatsten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik op de wekker zag dat we nog maar 3 minuten hadden en ik NOG LANG niet uitspeeld was :(
[edit] ik heb eigenlijk alleen maar leuke :) [/edit] |
mijn eerste keer..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
pff.. dan valt mijn ergste wel mee.. me plasser ging naar beneden de eerste keer :D |
Vampiria: Damn zeg... *zal maar niet tot uiting brengen wat hij nu denkt*
|
ik heb eigenlijk nooit echt een slechte sekservaring gehad. Ik ben nooit vernederd geweest, heb nooit dingen moeten doen die ik niet wou. Of respectloos behandeld.
Jammer genoeg behoor ik tot een minderheid van vrouwen :( . |
Citaat:
|
Een "aanranding" van een "vriend". Al ging het niet zo heel ver, het was wel kut, omdat hij misbruik maakte van mijn dronkenschap.
|
Citaat:
|
Ehm, ik denk dat dat de keer met ex-vriend was die welgeteld twee seconden duurde:P
|
de paar keren dat het bij mijn dinnetje pijn deed. en 1 van mijn 1e keren "het" doen. Mijn ex zei gelijk " ja ik kom niet klaar van penetratie dus neuken hoef je alleen voor jezelf te doen"
Nou, dan is de lol er wel een beetje af. |
NIet meest verrot, mischien ietwat shoquerend voor mijn vriend :P hij vroeg een week later nog "Hoe zit het met euh.. dat bloed :o" terwijl ik twee dagen erna al geantwoord had dat het echt heus niet zeer meer deed en ook niet meer bloedde... *zucht*
de goede sul :P |
Een keer op een voetbalveldje in het donker terwijl het bijna regende en het onweerde.
Het deed zeer en ik was totaal niet geil en ik vond hem totaal niet aantrekkelijk. en ik kwam tot de conclusie dat ik mijn ex eigenlijk nog heel erg leuk vond :( . achja |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die keer op vakantie toen ik met een ontzettende stomme Duitser op een hotelkamer belandde, en bij het uitkleden bleek dat er niet veel aanwezig was, en dat het ding ook niet echt wakker te krijgen was, door de enorme hoeveelheid alcohol die hij achter de kiezen had.
Wat een aanfluiting...pfff! |
Als jij er meer zin in hebt dan je geslachstsorgaan! :p
Na een avondje flink stappen bijvoorbeeld, en met een meisje belanden die je bij nader inzien toch niet zó leuk vind. :o |
Citaat:
|
An.............. sex en te weinig glijmiddel :p
|
een gozer die er niks van kon (n)
Liep er niet warm voor,leek net of ik hond was met zn geaai :eek: Nee dankje dan heb ik het nu beter getroffen :D |
Citaat:
En Sanne: als je wilt, kun je me pm'men. Hebben we het er even over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het ook vrij verrot als ik het doe met mijn vriend en alle gevoelens komen heel sterk naar boven tijdens het seksen waardoor ik moet huilen. Dan hoop ik dat hij die gevoelens ook heeft, maar dat valt dan meestal wel mee.. :( Ik haat mannen. Leuke mannen.
|
Ik heb een vervelende ervaring gehad met drie goede vrienden. We hadden allemaal teveel gedronken en iedereen (oa een heel voetbalteam) was er getuige van. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
als je statistieken naleest over ongewenste intimiteiten (sorry ik kan je nu geen voorbeeld geven), dan besef je wel dat veel vrouwen misbriuik ondergaan hebben (daarom niet altijd verkrachtingen, maar ook "subtieler" misbruik). En omdat veel vrouwen geen aangifte doen of het verzwijgen, zal het werkelijke aantal nog boven de statistieken liggen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hep nogal vervelende dinge meegmaakt met een leraar.. als je me snapt.... Hij deed dinge die hij beter nie had kunne doen.....
Dat was wel mn ergste ervaring denk... En ookal zegt iedereen dan.. je moet het vergete enzo.. Toen ik een vriendje kreeg en hij verder wilde gaan.... gaat toch die leraar weerdoor je hoofd wtjewel... Zoiets vergeet je gwoon nooit meer. Sterkte voor iedereen die ook zoiets heb meegmaakt ..! |
Citaat:
Als je weer nare herinneringen voelt opkomen, wees jezelf er dan heel erg vanbewust dat het deze keer je eigen lieve vriendje is die het doet. Laat je geest niet afdwalen naar toen, maar let op je vriend. Kijk hem aan, hou hem vast, praat met hem. Dan slijt het langzaam weg. |
Citaat:
|
Die ene keer dat ik bijna in slaap viel van verveling. :o
Het was eigenlijk niet eens seks, gewoon gefriemel. Maar het was gewoon saai. |
M'n eerste vriendje waar ik echt verliefd op was.......hij was alleen erg oversekst en erg sterk......
|
Citaat:
|
mijn eerste keer is overigens zo klote omdat die maar neit wil komen :mad:
|
Citaat:
Ik ga verder niet in op de vraag in het topic iydm |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |