![]() |
HEMA of V&D?
HEMA. Zeker weten. Al wordt het er steeds duurder. Ik vind de shampoo er geweldig.
|
Aldi (y)
|
Citaat:
|
Bijenkorf. ;)
V&D dan.. |
Hema
|
Hema, absoluut. V&D vind ik kut, Hema is koel, gave spulletjes.
|
De Hema is zo moelijk zoeken lijkt net een supermarkt waar je de eerste keer komt.
|
Citaat:
|
Hema
|
V&D. :cool:
|
HEMA, die hebben echt een geweldige stijl-oppepper gehad. Ze waren tien jaar geleden vreselijk oubollig, en nu kan het er zeker mee door. Ik heb al die RVS keukenzooi aan een rekje er gekocht. Beste kwaliteit voor dat geld.
Maar voor de sokken en de onderbroeken ben ik een trouwe Zeemanklant. |
Vroom & Dreesmann. :)
|
Alicia (& ******** ;))
Hema natuurlijk!! (y) :D Maar idd, de Hema wordt steeds duurder :| |
Citaat:
|
HEMA
Ik hoorde trouwens ook dat het heel slecht ging met de V&D, dat ze het misschien op gingen heffen. |
Citaat:
idd (y) ennuh: V&D, omdat ze daar een goed restaurant hebben. |
V&D, waarom weet ik niet, maar ik kom er nou eenmaal vaker
|
Citaat:
|
Hema
|
Citaat:
Nee, flutkwaliteit. Ik heb al drie gardes stuk geslagen. Zit je met tien van die losse ijzeren staafjes in je beslag. |
allebei niet egt.....V&D is opzich wel leuker...dan de hema..dusz
|
Hmz doe maar V&D, over het algemeen betere kwaliteit.
|
hmm moeilijk lingerie vind ik bij beide leuk, sokken zijn bij de hema gaver, broodje roomkaas spul zijn bij de hema gaver, oke the hema it is..
|
Hema.
|
HEMA, bij v&d kom ik alleen om te eten :)
|
Hema. :)
|
v&d
|
HEMA, vooral de gel :o
|
V&d
|
HEMA (y)
|
Citaat:
|
Hema, al kun je bij de V&D La place geweldig eten ;) (en geweldig duur)
|
Hema, het is er goedkoper en bij V&D kan ik nooit echt vinden wat ik zoek, al vind ik het daar wel fijn dat ze daar ook andere merken verkopen dan bij de Hema alleen het hema-merk. En ik vind het een nadeel dat je bij de hema niets kunt passen. Maar toch scoort de hema hoger.
|
absoluut V&D. ik heb deze vakantie 4 dagen bij de hema gewerkt, en ze maakten het me niet makkelijk. ik ben dan ook al ontslagen omdat ik niet snel genoeg zou zijn, blabla, enz. t was mn eerste baan achter de kassa, dus een beetje tijd hadden ze me wel mogen geven.
*trouwens, de V&D heeft ook gewoon betere spullen en de winkels zijn mooier. * |
Hema
|
HEMA ( maar dat komt omdat ik er zelf werk )
|
V&D toch maar dan
|
Ligt eraan waarover we het hebben..
Als we het over eten hebben V&D.. Hema is ookwel chill :) |
V&D.
Alhoewel ik het op een of andere manier toch 2 verschillende winkels vind. |
hema. maar het is wel anders. v&d verkoopt ook merkdingen, hema verkoopt alleen eigen merk. en v&d is echt een warenhuis waar ze bijvoorbeeld ook een boekenafdeling hebben. dus ik vind het een rare vraag.
|
HEMA. Maar ook ik vind het nogal een rare vergelijking. Ik kies gewoon maar voor de HEMA omdat ik daar het meeste kom :) En achja, ik vind die winkel wel wat hebben.
|
Hema... gewoon omdat ik daar vaker wat koop dan bij v&d. :)
|
Ikea
|
V&D omdat daar een goede vriend van mij werkt :D
(kweet ut, but reden :D) |
doe dan maar V&D
|
Hema, drink er elke dag wat
|
HEMA (y) :D
|
V&D, want daar werkt een hele leuke jongen.:o
|
Hema, de V&D is veel te duur.
|
hmmm in de v&d kom ik heel erg vaak en geef ik mijn meeste geld uit maar de hema vind ik ook wel leuk...
maar idd de hema geeft mij best wel een supermarkt gevoel, dus ga ik uit eindelijk toch maar voor de v&d |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:23. |