![]() |
Hoeveel nicknames heb jij hier op dit forum?
Tien. Ja. Dat is erg, maar echt waar. En ik gebruik ze allemaal wel eens.
|
25000 ofzo :P. Nee, gewoon 1. :)
|
2, maar met die ander heb ik nog nooit gepost :o
|
Gewoon 1.
|
5, waarvan 3 met andere forummers, eentje
voor dingen die niet onder m'n meestgebruikte nick hoeven, en eentje die ik vrijwel altijd gebruik. Raad maar welke het zijn.. ;) |
:o:)
|
1
|
2,maar van het eerste weet ik het wachtwoord niet meer en dat moest ik invoeren.
|
ik heb er ook 1
Maar weet iemand nog en leuke nickname??? |
2, Shockie en deze
heb Shockie ooit eens aangemaakt omdat ik met deze niet meer in kon loggen, maar dat is alweer een paar maanden geleden. daarna heb ik 'm ook niet meer gebruikt volgens mij :) |
<- Alleen deze
|
Ik heb er ook maar eentje dus ik volsta met deze quote:
Citaat:
|
Eentje maar, vind ik wel genoeg eigenlijk. Hoewel het soms wel handig kan zijn als ik er nog een had.
|
2 de ander heb ik geloof ik 5 posts op staan ofzo, gebruik m haast nooit.
O ja en nog 1 die ik 1 keer gebruikt heb. |
1
|
ik heb er ooit een aan gemaakt maar ik weet niet meer hoe die heet...
Dus nu alleen deze nog |
Een aantal. :) :o
|
Ik hou het maar gewoon, saai, bij 1
|
Citaat:
|
wel meer dan 20 denk ik, waarvan ik er 5 echt gebruikt heb... de rest ben ik eerlijk gezegd ook weer vergeten :)
|
Citaat:
|
Only this one...
|
1.
|
Citaat:
|
1.
|
In totaal, inclusief gebande nicks en nicks die ik zelden gebruikt heb? Tussen de 15 en 20, gok ik!
|
Citaat:
|
Eentje slechts, meer ik kunnen jullie toch niet aan. Maar ivm bans zou het wel handig zijn om een reservenick te hebben....
|
Citaat:
|
1. Nou ja, ik heb er 1 waar ik ooit eens vervelend mee heb gedaan op mystiek, voor mijn fb-periode :p Ik weet echter niet of die nog werkt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2
|
Citaat:
Tussen de 15 en 20!!! (denk ik *telt*) ik kom op 15 de mooiste was nog wel "Hind" die meteen geband was na één keer netjes posten!! |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/member.p...o&userid=32615 ok misschien toch wel beetje logisch :P |
Ik heb er 2, een serieuze en een niet-serieuze (deze).
|
2 maar ik heb mijn tweede al in geen maanden meer gebruikt
|
ik heb er 1
|
2, maar die ene gebruik ik niet, want daar ging het een en ander mis, en jah, die doet het ook verder niet..
kuzzies |
6 :o
|
2.
|
5. Ik gebruik er alleen maar 2 van. :p
|
2, maar die andere gebruik ik sinds januari al niet meer
|
1 of 2 :D
Ja waarom zeg ik dat nou, omdat ik al lang niet meer op die tweede naam gepost heb, is al anderhalf jaar geleden of zo dat ik die nog gebruikt heb :D dus ik weet niet of die nog bestaat. |
ik heb er twee aangemaakt deze en nog een andere, die andere weet ik niet of die er nog is... daar heb ik ook 3 posts mee ofzo...
|
3
|
7 denk ik.
|
een stuk of 4
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |