![]() |
hetzelfde geslacht
wie hier zou wellis seks willen hebben of heeft al seks gehad met iemand van hetzelfde geslacht?(onder seks niet alleen neuken)
|
Nee niet echt..., ook niet nep trouwens
gewoon NEE :p |
Nee. Zal ook niet gebeuren.
|
sex niet, zoenen... misschien. Gewoon alles uitproberen he :)
Probeer alles en behoudt het goede |
ik denk dat het er wel eens van zal komen. Ik heb een paar bi-vriendinnen die me willen inwijden.
Ik raak niet echt opgewonden van het idee, maar ik wil het wel eens meegemaakt hebben, wie weet ontdek ik nog wel verborgen geheimen in mezelf. En anders kan je er nog eens goed mee lachen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zou ut best wel es willen proberen :rolleyes:
of ben ik nu heel raar??? |
Citaat:
|
Citaat:
ja, je kan je het beste laten opnemen in een psychiatrische inrichting. |
hmmz okeej dat zal ik dan maar doen he!
|
euhm.. tja.. op een feest met 3 meiden :o
En daarna ook nog met een meisje en ja.. euhm... ook wel 1 keertje iets meer... :o |
zou ik best willen :D
|
Heb weleens gezoend met een meisje, maar meer niet voorlopig:) Misschien later...
|
Zou best willen, maar heb op dit moment meer dan genoeg aan mn vriend :)
|
nee
sorry maar het idee van een mannentong in mijn mond vind ik ongelooflijk afstotend.. als ik mn ogen dicht doe en ik denk aan een mooi meisje dan zal het vast niet vies zijn maar het id.. neeeeee dankjewel :D en verder dan zoenen al helemaal niet, een penis lijkt me wel grappig om iets mee te doen alleen is het jammer dat er dan weer een kerel aan vast zit, en dat stoot me enorm af |
Citaat:
|
ja. is gebeurd. was lekker. voor herhaling vatbaar zelfs.
ben dan ook bi, dus dat verklaard wel wat. |
Willen? Nee, niet perse. Als de gelegenheid zich voordoet ben ik bereid 't wel eens uit te proberen, maar tja, wanneer doet zo'n gelegenheid zich nu per ongeluk voor?:)
|
Misschien een keer, nogal afhankelijk van m'n stemming en hoe 'ie eruit ziet.
|
Citaat:
Het lastige is: als ze er niet zo uitziet als ik vind ik het al snel afstotelijk, en als ze er wel zo uitziet als ik moet ze wel knapper zijn. Maar dan word ik denk ik te jaloers. Nee, ik zie het niet gebeuren. |
Citaat:
|
Citaat:
Das pas masturbatie! |
ja... zovaak... dus dat was zeker geen interessant antwoord hè?
of ik dan seks met het andere geslacht hebt gehad? Nee, nooit. Ik wil het wel een keer proberen, maar ik durf eigenlijk niet zo goed:o |
k ben er wel nieuwsgierig naar... dus wie weet!
|
Citaat:
Een mager spichtig meissie ook niet? |
Citaat:
|
Citaat:
Het onderzoek is uitgevoerd door de bloedtoevoer naar de geslachtsdelen te meten terwijl de proefpersonen naar erotische fotos keken. |
Citaat:
|
Citaat:
Edit: Milla Jovovitsch. |
Citaat:
|
ja...ik wil ooit sex met iemand van zelfde geslacht
ja...ik heb gezoent...meer niet...NOG niet... |
Nee, tot zover niet en ben het ook niet van plan.
|
Nee, tot nu toe nog geen behoefte aan gehad, misschien later, maar ik acht de kans nihil. :)
|
Ehm is wel de planning
Of ik ooit nog sex met een jongen zou hebben is meer de grote vraag :) |
Citaat:
|
'k Heb het wel eens gedaan. Puur om te experimenteren. En ik moet zeggen: het beviel wel! Niet dat ik op jongens val, maar voor 'de lust' -als ik dat ff zo bot mag zeggen- kan ik het wel waarderen. Zoenen met een jongen heb ik trouwens nog nooit gedaan, en op één of andere manier wil ik dat graag zo houden.
|
nee, nog nooit gedaan en ik heb er ook totaal geen behoefte aan.
|
Citaat:
Ja dat kan ook nog... |
hm, op zich wel, maar ik ben er nogal huiverig voor. Bovendien kom ik voorlopig niks te kort :) Verder vind ik jongens ook niet zo onwijs aantrekkelijk alhoewel Johnny Depp wel geil is :o .
Ik zou het denk ik puur uit nieuwsgierigheid wel eens doen. |
Citaat:
|
ik begrijp hieruit dat je wel eens sex heb gehad met een andere man, maar nooi met een gezoend hebt...
Dat is correct. Hoewel de term 'sex' hier ook niet volledig van toepassing is: we hebben elkaar afgetrokken en *bloos* ook gepijpt. |
Citaat:
Is dat nou heel anders als met een meisje? En waarom wel dat allemaal, maar niet zoenen? |
Citaat:
Hoe is dat zo gekomen, afgesproken of kwam het er gewoon van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou ja.. het is wel duidelijk toch? |
Zoenen heeft inderdaad meer met liefde te maken, en ik word dus niet verliefd op een jongen. Maar ik kan op zich wel geil worden van een jongen, zodoende.
Hoe het is gekomen? Ach ja, je pubert wat en je experimenteert wat. Het was een jongen van school die ik wel eens sprak, maar die ik niet tot mijn vriendenkring rekende, en op één of andere manier hadden we het vaker dan gemiddeld over sex. Op een dag -we waren allebei 14 jaar- was ik bij hem thuis, en we hadden het over masturberen enzo, en hij vertelde dat een jongen die hij kende (en ik niet) wel eens getrokken had met een andere jongen. Toen hij dat vertelde kreeg ik een stijve, en hij zag dat. Hij vroeg dus ook aan mij of ik dat interessant vond, waarop ik 'ja' antwoordde. Ik vroeg hem -vrij brutaal, ook héél eng- of hij het eens zou willen proberen, maar dan met mij. Dat wilde hij wel. Dus toen hebben we eerst onszelf ontkleed en naar mekaar gekeken, en omdat we niet durfden eerst alleen onszelf getrokken. Maar ja, je wordt er toch wel geil van, dus gingen we ook mekaar trekken. Zo is het gekomen. Later hebben we het nog wel vaker gedaan, en in het kader van 'het experiment' hebben we toen ook elkaar gepijpt. 't Is wel anders dan bij een meisje, vooral het trekken, omdat je precies weet wat een jongen lekker vindt en hij dus ook van jou. Bovendien heb je zelf ook een lul in je hand, wat wel even wat anders is dan dat je een meisje vingert. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10. |