![]() |
weten jullie een leuke nickname?
eej allemaal,
ik heb een vraagje.....ik zoek een leuke nickname maar weet er geen 1 te verzinnen. hij mag niet langer izjn dan 6 leestekens..... en nee, jptjuh vindi k geen leuke....het moet wel een beetje een gangstanaam zijn Alvast bedankt! |
Thug4ever. :cool:
|
hoe heet je, wat zijn je hobbys, speel je spel online, ben je geil?
:p :rolleyes: |
...Hobbies:
internetten and watching to people that skateboarding. LOL :D Maar mag ik vragen waarom het een GaNgsTa naam moet zijn? |
Citaat:
ik heet rianne.... mn hobby's zijn: basketballen, mn intresse zijn: graffiti en skaten nee ik ben niet geil....en ik speel geen spellen online... |
Citaat:
tis voor een piece dus moet het een beetje gangsta zijn... |
skat0r
biatch b00gal levi-B |
Citaat:
ik denk dat ik levi-b neem maar wat betekent het? |
Citaat:
klinkt gewoon gangsta :D |
Citaat:
Ja vind ik ook wel!! thnx! |
:d
|
Citaat:
|
ja
|
http://www.clubs.nl/ClubsData/180582...ing/levi-B.gif
moet hem nog wel een beetje mooier maken maar da komt allemaal nog wel! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mooi dat je een nieuwe nick hebt. (y)
|
waar kan je hierzo je nick veranderen?
|
Citaat:
|
Niet langer als 6 leestekens... hmz...
O ja... :D OIZO :D;) |
Citaat:
2 e 3 v 4 i 5 - 6 B :) |
Citaat:
:p waarom 6 tekens? |
Levi-B klinkt zo wannabe (en dat rijmt ook nog eens :cool: )
|
Citaat:
|
Damn, je had yoyoyo moeten nemen.. das pas gangsta. Thug life.
|
50Cent :P
|
Citaat:
"de meeste graffiti-namen hebben 4,5 of 6 letters en de naam moet ook nog niet 'bestaan' |
Citaat:
Welke nickname vind je dan wel mooi? |
Kan je beter een niet-gangsta naam nemen, dan ben je tenminste nog enigszins origineel...
Zou je dan niet op zon prachtige witte muur de letters "ERNIE" willen aanschouwen? Ik wel. |
Als ik aan n naam n hekel heb dan is t wel levi :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Verzin dan iets....?? Nee ik wil neit de letters ERNIE op een witte muur spuiten....da's nie origineel! |
wat vinden jullie dan van Graph
|
je moet doen wat je zelf leuk vind. Daarnet vond je Levi-B nog leuk, zeggen er 2 mensen dat ze je naam niet leuk vinden wil je hem weer veranderen :confused:
|
Citaat:
|
daar weet ik maar een ding op te zeggen......maaslander :D
|
Citaat:
Een andere vriend heet 'Specta' en ik heet 'DeJa-Vu' (hmm, 1 teveel). Niet dat ik spuit, maar ik breakdance wel en dan is het ook wel handig :) Levi-B vind ik opzich wel grappig, je moet het zelf weten. Het moet eigenlijk wel iets betekenen en ergens voor staan, en ik weet niet waar levi-b voor staat...? Levi Strauss?? :P Ps. Je hebt al meteen een cu2 aangemaakt? lol:D |
Citaat:
en ik wil hem niet VERANDEREN....ik ben gewoon benieuwd wat jullie een leuke nickname vinden.... |
Citaat:
Ik had al een cu2...eerst genaamd: GangstaJP maar die had ik al ZO lang....ik wou iets anders maar kon niets verzinnen.... Maar waarom moet het iets betekenen? |
Wat een onzin zeg. :D
|
Waarom heb ik eigenlijk als nickname: Levi-B als ik geen Levi's draag!! (wel overzeas)
|
Citaat:
|
DROGE WANNABE GANGSTER
ZUCHT GROW UP :rolleyes: |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
beetje erg zielig als je zo graag gangsta wil zijn.. vooral als je dan zelf nix weet te bedenken en dan kies je voor levi-b ik denk dat vrijwel iedereen eerst ff aan dat merk denkt..en dat is toch niet gangsta??! of heb ik iets gemist en zijn dat soort merken juist wel gangsta?? :rolleyes: najah veel plezier met je gangsta leven en je zoektocht naar gangsta namen... dat is in totaal 6 keer gangsta of met deze erbij 7, maar dat is er natuurlijk 1 teveel.. want 1 letter is immers al een wereld van verschil dat zorgt ervoor dat je 'het' bent, of juist niet, :rolleyes: :p :D toch ?! :rolleyes: :p |
WannaB
|
Citaat:
maar ik weet juist neits te verzinnen.... |
Citaat:
Ik wil niet graag 'gangsta' zijn....ben juist skater....maar mn naam moet wel gangsta zijn....en ik weet er geen te verzinnen want alle namen die ik verzin bestaan al.....is altijd al zo dus vraag ik het jullie.... |
Citaat:
Enkele suggesties: Unoriginal Stoopith More-on Beetje zelfspot kan geen kwaad. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |