![]() |
Eminem en 'zwarte' fans...
'every fan black that I got was probably his in exchange for every white fan that he's got'
ik kreeg The Eminem Show bij mn telefoon, en dit zegt hij in white America. Maar ik vroeg me eigenlijk af hoe 'gekleurde' over Eminem als rapper denken. Ik bedoel, volgens mij is rap iets van de 'zwarten' en vinden ze het dan niet raar als ineens een blanke staat te rappen? Dus wat vinden jullie hiervan? Vinden jullie het maar raar en vinden jullie dat hij ook mindere muziek maakt dan 'zwarte' rappers? Of maakt het voor jullie niet uit? |
necro is toch ook blank en necro is wel ff wat heerschender dan eminem en niemand doet daar toch ook moeilijk over?
|
Elvis waagde zich ook in de wereld van de zwarte muziek, en hij is geslaagd, en hoe.
|
Andere zwarte rappers respecteren eminem jammer genoeg.
Hij is gevonden door de directeur van interscope die zwart is en hij stuurde een demo naar dr dre die zwart is. |
Iedereen moet gewoon eens fucking normaal doen en verder kijken dan een lullig huidskleurtje. Helemaal die opgefokte negers die Eminem lopen te dissen. Of je van Eminem houdt of niet; je zult grofweg moeten toegeven dat de man een fucking briljante tekstschrijver èn rapper is. Lullig voor de "sceneniggers" maar wel de harde waarheid. Momenteel kan niemand aan Eminem tippen tekstueel gezien. Dat is nogal moeilijk te verkroppen voor de so-called grondleggers van de rap, naar het schijnt. Bijzonder irritant.
Verder heb ik aan de "negers-die-anti-eminem-zijn-vanwege-zijn-huidskleur" de volgende vraag; is er ook zoveel gezanik geweest om Tiger Woods? De zusjes Williams? |
Citaat:
|
Rap (n)
|
Citaat:
ik vind het inderdaad ook laag om iemand niet te accepteren omdat hij blank is. Ik vind dat Eminem idd wel teksten schrijft waar je iets mee kan en daarvoor kan ik hem wel respecteren. En idd je hoort blanken ook niet zeuren om Tiger Woods... Je weet dat de wereld veranderd als de beste rapper blank is, de beste golver zwart is en als Duitsland niet mee wil doen aan een oorlog... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou trouwens ook graag negers in de Formule 1 willen zien, want ik weet zeker dat de beste coureur allertijden momenteel ergens in Afrika op zijn stukje land zit te ploeteren met zijn 2 ossen en een houten ploeg. |
Haha kan niemand aan Eminem tippen qua tektst? Da's dan toch wel behoorlijk triest
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar het is het verraad voor de hip hop fans dat hij haat krijgt. De eerste cd van em was voor tekst geweldig,daarna is die erg snel naar beneden gegaan. en te veel gangstergedoe |
Citaat:
|
Citaat:
Of ie textueel goed onderlegd is laat ik even in het midden, maar laat hem dan in godesnaam even wat betere onderwerpen uitkiezen om over te weppen want dat is tot nu toe behoorlijk in gebreke gebleven. Let wel ik oordeel alleen op de singles omdat ik niet veel meer ken. |
Zucht..
|
ach t is misshcien wel iets van de zwarten, maar hij mag t toch ook wel? kijk ik vind m zelf niet echt goed, maar dat komt niet omdat hij blank is
|
Zoals iemand ooit eens zei:
"De beste rapper is wit en de beste golfer is zwart, tijden veranderen toch best snel als je er zo over nadenkt.." Boeit mij echt niet veel wat de kleur is, als de kwaliteit maar goed is. Vind Eminem beste goeie lyrics hebben, maar Immortal Technique heeft die ook in nummer Dance With The Devil, vind die laatste zelfs een stuk beter, maar da's echt niet omdat de rapper daarvan zwart is.(L Y R I C S) |
Citaat:
En kleur maakt niet uit bij hiphop. |
euh, eminem beste songwriter voor de moment.. dacht et zo niet. Wat vond je van guru? Wat vond je van jurrasic 5? Wat vond je van atmosphere? ..
Vind ik veel zinnigere rhymes hebben dan eminem zijn telkens terugkerend gezeik over zijn ma, lief, 'being dope' en dergelijke. |
ik zeg a tribe called quest en the roots, fuck eminem. hallo.
|
Citaat:
Daar zijn de elitaire underground hiphoppers weer, hoor (y) |
elite underground hiphopper..
ik luister enkel nog hiphop als ik relaxed ben, op mijn gemak wil zijn.. Wat heb je aan een eminem die in mijn ogen de spot drijft met hiphop. Ik meen wel dat hij deftige skillz in huis heeft maar die kan hij veel beter uiten dan hij voor het moment bezig is want nu heeft hij gewoon cash in ogen. Heb veel meer respect voor mensen die het simpel houden maar toch diep gaan met lekker chille of felle beats. Wat is daar elite underground aan? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:41. |