![]() |
Vraagje ivm keel !
Heykes !
Ik ben vannacht wakker geworden met pijn in men keel, wanneer ik diep hoestte kreeg ik ineens heel veel pijn aan dat middenste ding in men keel (crap, naam vergeten, maar tis dat uithangsel zo vanvoor in je keel). Nu was ik gaan zien in de spiegel en tis gigantisch groot nu :( 't Komt juist tot aan men tong, moeilijk te slikken, en eng gevoel ... Weet er iemand wat dit is voordat ik ALWEER naar die dokter loop ? (heb al een tijdje last van 't snot, hoofdpijn, moeheid en opgezwollen klieren in men keel) Alvast bedankt, Greetings |
nee sowwy, zou toch zo vlug mogelijk naar de dokter gaan hoor, waarschijnlijk is gewoon je strottehoofd ofzo opgezwollen, ma hoe da komt? Ik zou het ni weten....
naar de dokter!!! |
Het lijkt er op dat je huig (want dat is wat je bedoelt) is opgezwollen. Ik heb geen idee wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn, maar het lijkt me wel raadzaam om je huisarts te raadplegen
|
mischien heb je wel iets gegeten waar je allergies voor ben.. of iets dat te heet was en heb je gewoon blaren in je keel....
|
Kan het misschien zijn dat je amandelen zijn opgezet en dat je zo'n last van je keel hebt dat het is gaan ontsteken? Zit je huig misschien niet achter, of vast aan je opgezette amandelen? Heb ik vroeger ook heel vaak gehad...
Kijk eens in de spiegel en haal dan adem of slik eens en kijk wat er met het dikke stuk gebeurt! |
huig een beetje rood & opgezet is "gewoon" keelontsteking, als het écht onwijs opgezet is, en je hebt opgezwollen klieren en weet ik wat dan zou ik wel ff naar de dokter gaan...
|
Ik had hetzelfde, maar het was bij mij een keelinfectie. Het was zo erg dat ik niet meer kon slikken of praten. Het enige wat ik binnen kreeg met heeel veel moeite was mijn medicijnen. Dus ff naar de dokter gaan.
|
Citaat:
Keel ontsteking kan ook !!!!! Ff naar de dokter dussss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |