![]() |
Mannenonderbroeken
Het schijnt dat bepaalde mannenondergoed bij vrouwen erg lekker zit, wie heeft hier ervaring mee? Zou je ook gewoon een winkel binnenstappen om ze te kopen voor jezelf?
Ik in ieder geval wel, heb er namelijk al een, en zit lekker stevig, heb tenminste niet zo'n last van maandverband dat alle kanten op pleurt en dat de helft in mijn bilspleet gaat zitten ofzo. Maar misschien zijn er nog wel betere types onderbroekskes vandaar :D |
:D:D Als jij je er lekker invoelt.. ga zo door :P
|
subtiel! :rolleyes:
|
ik draag wel eens boxershorts in maatje s maar daar moet je echt geen maandverband in doen...:)
ik draag het ook alleen 's nachts als ik overdag een string heb gedragen...ik vind ze ook fijn om te dragen als ik ongesteld ben... |
Zal erg sexy staan
|
Neh alleen een strakke boxer en anders gewoon een string.
|
Heb ook al eens een jongensonderbroek aangedaan, omdat het mijne nat was,en ik wou niet met een natte fietsen. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het best wel leuk staan en geil boxer. raar maar waar. maar wat voor ondergoed bedoel je van die mannen slips ofzo??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
van die ruitjesboxers ofzo vind ik leuk bij n afzakbroek..
maar dan doe ik wel altijd gewoon damesondergoed eronder. |
Citaat:
|
charlie's angels toch??
nee lijkt me verschrikkelijk oncharmant en ook niet lekker zitten en maandverband vind ik vies -> tampons |
Nee, mannenondergoed draag ik niet, ik heb wel gewoon damesboxers van de hema.
|
die zitten wel heel erg lekker...die van de hema...:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k'draag gewoon onderboeken en strings onder broeken
en als pyjama heb ik een (strakkige) boxer met een t-shirt |
Echte mannenboxers draag ik niet, wel die voor vrouwen. [Inderdaad, die van de Hema zijn fijn..] In mannenboxers heb je veel te veel ruimte. :/
Ik vind het trouwens echt niet staan als er weer zo'n meisje voorbijhuppelt in een wijde afzakbroek met een boxer met Mickey Mouse erbovenuit. :/ Maar dat is mijn bescheiden mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoef geen matrassen in me onderbroek !
Van die strakke herenboxershorts zijn wel lekker om in te slapen.. |
Citaat:
|
Ik heb twee boxershorts, zwart en wit, heb ze alleen aan bij trainingen, heb nmlk een nogal wijd boksbroekje aan, en ik gun die kerels geen uitzicht op mn string als ik een highkick ofzo doe :)
Verder altijd een string (y) |
en als mannen en BH aantrekken zijn het nichten:rolleyes: terwijl het bij sommige mannen best wel nodig is:D
|
Citaat:
Ach vooral aantrekken, boxershorts zitten gewoon lekker :) |
Ik heb ooit in frankrijk 3 hele strakke broekjes gekocht, met ruitjes, het waren idd mannenonderbroeken, maar volgens mij wel voor een klein mannetje ;)
Maar ik draag ze overigens alleen ooit tijdens het slapen |
Ik heb vaak een mannenruitjesboxer aan over m'n gewone ondergoed heen, dat vind ik blits bij een afzakkende broek.
Verder gewoon strings of strakke boxers of onderbroeken, ligt aan m'n bui en wie er mee in aanraking komt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |