![]() |
leiden is saai eens of oneens
Alleen bij feestdagen is het leuk lakenfeesten,Leidens ontzet bij het uitgaan.
|
ok lakenfeest afgelopen weekend was ontieglijk saai
alleen maar lallende studenten ... op zich niet erg maar het wordt vervelend als er ook mensen tussen staan die de leeftijd van je ouders hebben. ontzet is op zich wel leuk en uitgaan (tenminste waar ik dan kom) is gezellig maar dat komt voornamelijk door het gezelschap waarmee je bent. kijk als je alleen in een kroeg komt dan snap ik ook wel dat je het een klote-tent vindt..... |
Citaat:
|
incasa is de grootste in leiden
je hebt ook 'de verleiding' op zich heel leuk maar een stuk kleiner als incasa verder ken ik geen echte disco's in leiden |
Eens, helaas. Althans op het gebied van discotheken. Als je uit eten wilt gaan heb je keus genoeg, en 'bruine' kroegen zijn er ook zat. Maar als je wilt dansen, dan ben je in Leiden aan het verkeerde adres. Dan kun je beter naar Den Haag, Rotterdam of Amsterdam gaan.
|
Citaat:
ok de term "bruine" kroegen ken ik niet :D explain please :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
het gras bij de buren...
|
....is altijd groener :)
|
hehe
maar vraagje: vinden jullie de STAMPA ook zo'n kuttent? |
Leiden is net iets te ver weg om geregeld uit te gaan voor mij, maar ik kom wel af en toe in de LVC...
Oh wat was dit toch weer een interessante post... |
LVC vond ik vroeger wel leuk maar m'n vrienden willen er niet meer naar toe.
Stampa ben ik nog niet naartoe geweest dus ik weet het niet. Annies vind ik wel leuk in de zomer gewoon om te relaxen. offtopic Pyres 74 Ik zat net in je profiel te kijken zit je bij Nard in de klas. facility managment |
nou het zit zo....
ik ga aankomend schooljaar pas beginnen met de opleiding (ben dus inprincipe eerstejaars :D) dus... nee :) |
btw: wie van het forum gaan er aankomende vrijdag in leiden uit? :D
|
Dan ben ik op vakantie
|
leiden = over het algemen saai!!! Annies is op zich nog wel lachuh bij mooi weer en de nexus gaat ook nog wel, maar ik denk dat je kunt nog beter naar noordwijk gaan
|
Citaat:
stampa is niet mijn muziek smaak (niet dat k dr in kom ofzo;)) InCasa is wel leuk op zaterdag Ub... ff gratis biertje doen :p malle+harmo... bagger de hut.. wel grappig |
Citaat:
daar is het soms zo druk dat je niet eens rustig je kont kunt keren :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:07. |