![]() |
Hoe doe je tegen anderen als jij verliefd bent?
-Ik bedoel dus niet tegen de persoon waar je dan verliefd op bent, maar meer tegen vrienden en vriendinnen. Ben je stil en in je eigen wereldje of ben je juist heel opgewekt en heb je het nergens anders over?
-En hoe reageren vrienden dan als jullie wat hebben? Bij mij ging het allemaal heel snel, ik kan me nog herrineren dat ik in de hal zat op school en dat ik de hele tijd tegen een vriendin zat te zeggen: 'Maar hij is zo leuk' En volgens mij had zij meer zoiets van: 'Dat gaat wel weer over' En ze vroeg ook de hele tijd of ik wel wist of hij mij ook leuk vond want ze had er nog niets over gehoord van zijn kant (ze kennen elkaar via via). En ik wist het daardoor nieteens zeker, maar gelukkig vond hij me wel leuk! Diezelfde vriendin reageerde nogal soft, nog steeds eigenlijk. Mn beste vriendin zag het min of meer aankomen, want we waren de hele week bij mekaar geweest, maar ze reageerde ook soft maar wel leuk. En twee andere vriendinnen wisten al een half jaar voordat wij elkaar kende dat we een leuk stel zouden zijn. Dus die roepen nog regelmatig dat we een 'perfect' stel zijn. |
"Flikker op, ze is van mij!"
|
Ik loop de hele dag rond te springen en te grijnzen tot ze helemaal gek van me worden :P
|
Citaat:
|
ik hoop altijd dat ze het niet merken. ;)
ik doe dus mn best het te verbergen. |
Ik heb het nergens anders meer over... en ja daar wordt de rest dan wel es gek van, maar ach, dat maakt op dat moment allemaal niet zoveel uit :)
|
ik ben op zijn zachtst gezegd euforisch en wordt een klein beetje egocentrisch :o
anderen worden af en toe een beetje gek van me maar over het algemeen is iedereen gewoon blij voor me en worden ze er zelf ook best vrolijk van. |
Natuurlijk iedereen is dan wat blijer lijkt mij. Je omgeving merkt er wel wat van. Soms iets te veel
Zoals een van me vrienden is nu super verliefd , opzich is niet een van de knapste , maar dat doet er niet toe , maar nu heeft hij haar vorige week gezoend , voor hem heel wat. Maar nu is echt heel trots op zijn " heldendaad " , het was volgens mij zijn eerste keer , maar hij blijft het ontkennen , maar ik weet het wel bijna zeker. Maar hij heeft het er de hele dag over , echt om gek van te worden. Bij elke zin wat ik zeg , geeft hij wel een opmerking met z'n "vriendin "erin (n) , vraagt om de haverklap hoe het met mijn vriendin gaat (niet dat ik die heb) , maar gewoon ff stoer doen , om te laten zien dat hij er wel een heeft.Opzich is dat niet erg maar niet 5 dagen in de week. Terwijl hij het daarvoor nooit over had. En dat gaat op den duur echt op je zenuwen werken. Echt waar ik gun het hem wel , maar zelfs hij kan ook te ver gaan. Maar ja iedereen heeft zo zijn eigen capsones. Jah toch ?? |
Als ik verliefd ben kan ik het echt nergens anders meer over hebben. Whah hij dit, hij dat, hij is ook zo leuk... En ja waarschijnlijk kan dit behoorlijk irritant zijn voor mensen om me heen. Ik doe het vooral bij 2 goede vriendinnen, en zij vinden het dan vooral leuk voor me (y). Maar ja als zij verliefd zijn en alleen maar over die ene jongen kunnen praten dan vind ik dat ook niet erg, alleen soms wel even irritant *grr kan je het nou echt nergens anders over hebben*, maar ja dat zullen ze ook wel eens bij mij denken he :p En verder vind ik het vooral erg leuk voor ze (y) :)
|
ik ben irritant vrolijk en praat over nix anders dan HIJ. volgens mij vinden mijn vrienden me dan wel es irri, maar laten ze me maar kletsen omdat ze gwoon blij voor me zijn :) andersom, als mijn vrienden verliefd zijn heb ik dat namelijk wel :D
|
Ik vertel me vrienden constand 'boeiende' feitjes over mijn vriend, en zij zijn natuurlijk zeer geïnteresseerd en luisteren met veel aandacht, zo gaat dat 5 minuten en dan zijn ze het zat.. :p
|
Volgens mij ben ik dan veel aardiger :D Loop de hele tijd te grijnzen en ook weg te dromen..
|
Moeilijke vraag, let ik nooit echt op... :)
Ik denk dat mn omgeving t niet echt merkt, de klas enzo... (ik probeer het zo goed mogelijk te verbergen, hehe...) Maar mijn beste vriend die heeft me door en door, die ziet t gelijk. Als het goed gaat (als ik iets van mn liefde heb gehoord ofzo) dat ben ik vrolijker, of iig zie je de twinkeling in mn ogen... (wat klinkt dat als n cliche zeg ;) ) En als t minder gaat (hij heeft bijv. al n vriendin) dan reageer ik pissed... DENK IK :D ik heb t nie eg door... hehe |
Probeer het ook altijd te verbergen, maar daar ben ik ontzettend slecht in in verband ben domme grijzen en van die aparte gelaatstrekken (waaraan iedereen ziet dat je verliefd bent). Eigenlijk is het zo, dat als ik als ik net iemand goed leer kennen en voor mezelf weet dat ik echt meer voel dan alleen vriendschap voor die persoon, dat de vrienden die het dichtst bij me staan dan bij wijze van spreken als ze de deur open trekken al gelijk zeggen: "Okay, wie is het?"
Daarin tegen ben ik er wel weer erg goed in om het voor m'n ouders en broer/zus verborgen te houden. En dat wil ik graag zo houden. |
Net zoals anders, houd het fijne gevoel mooi voor mezelf.
|
ze kwam laats op msn en ik dartelde de kamer binnen om men eten op te halen. dat zei men zusje tenminste en ze had ook gelijk door wat er aan de hand was. ik wordt dus nog worse dan anders
|
Citaat:
|
ik ben erg opgewekt maar zeg weinig of niets over dat ik verliefd ben.
|
Citaat:
en ik kan t bijna nergens meer over hebben... :D Ik heb 1 vriendin die wil dan ook alles horen en elke keer zegt ze weer: jij hebt echt geluk zeg. Ik wou dat ik zo'n vriendje kreeg. En iedereen zegt: Wanneer gaan jullie trouwen? En ook: Jullie passen echt zo goed bij elkaar! En blablabla :D :D Dus eigenlijk reageren ze heel positief allemaal. 1 vriendin zegt vaak: ik zie je nooit meer en Roelof is er het hele weekend en blablabla.. Maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan, want dat is niet echt een supergoede vriendin en het is een hele tijd andersom geweest met vriendjes en vriendinnetjes bij haar, dus dat maakt me niet zoveel uit :D |
Als ik verliefd ben ben ik de hele dag blij en huppelig enzo:) Me vriendinnetjes worden er best moe van dan:p Alleen me beste vriendje die doet dan ook gewoon mee:)
En als we dan wat hebben vinden ze het alleen maar leuk..:p En heb ik het eik. nooit meer ergens anders over.. Me beste vriendje vind ons zo schattig samen dat ie 1 keer bijna moest huilen toen hij ons zag:p Sukkel:) |
Ik heb het dan echt nergens anders meer over, steeds snel even tussendoor 'maar hij is zo leeeuuuuk'. Ergerlijk, verliefd zijn.
|
ik het altijd zo veel mogelijk verborgen te houden, ook voor mezelf, maar waar het hart vol van is loopt de mond van over :(
|
Citaat:
|
In het begin praatte ik alleen maar over Rogier... Rogier dit, Rogier dat, de hele dag door. Ik vond alles nog zo spannend en was echt echt verliefd, met vlinders en al het andere wat daarbij komt kijken. Maar, naarmate we langer samen waren, werd dat iets minder. De vlinders werden wat rustiger (maar verdwenen niet). Of ik andere mensen echt gek maakte met mijn gezeur, weet ik niet... ik kan me voorstellen dat ze het best eens zat waren.. maar ik heb er nooit iets over gehoord.
Inmiddels zijn we drie jaar samen (ok ok, pas op 26 juli :P ) en vinden mensen ons gewoon bij elkaar horen. We wonen dan ook al een jaar samen inmiddels. Zijn ouders, zusje en mijn ouders en zus vinden het ook zo horen... Mijn vrienden en zijn vrienden ook. We praatten in het begin vaak al tegen elkaar alsof we elkaar al jaren kenden... Dus mensen zagen ons samen al snel als iets positiefs... |
Citaat:
Maar ik doe meestal wel hetzelfde. Omdat anders iedereen aan me kop gaat lopen zeiken.. *bah* |
Citaat:
|
Ik weet nog wel dat ik met een vriendin op een dag 7 x met de bus op en neer ben gegaan in de hoop dat de jongens die we leuk vonden erin zouden zitten. :o
Nouja ik loop de hele dag over die jongens te praten, als t niet tegen mijn vriendinnen is dan is t wel tegen mezelf. Ik ben nogal een dromer en leef dan dus de hele dag in een droomwereldje. En daar betrek ik mijn vriendinnetjes nogal graag bij :p Ja ik heb medelijden met mijn vriendinnetjes :o |
Bij is dat meestal wel heel erg duidelijk. Ik kan niet meer zwijgen over die persoon, ik vertel zo wel 5x dezelfde dingen over die gast. Dusja,... duidelijk hé!
Mijn vriendinnen reageren er met hun eigen mening op. De één zal wel sneller haar persoonlijke mening geven dan de ander. En als ze hem niets vinden,zeggen ze het ook. En dat vind ik op die moment meestal wel niet zo leuk, maar langs de andere kant vind ik het belangrijk dat ze eerlijk zijn. Als ze hem wel leuk vinden, zullen ze er alles aan doen om me een handje te helpen. Wat ik meestal ook niet echt OK vind, maarja... zou zijn ze nu eenmaal hé! |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er totaal geen idee van, ik denk dat eik dan teveel over hem praat enz. maar echt anders gaan gedragen niet.
|
Ik ben een stuk vrolijker, maar kan soms ook juist heel erg stil zitten wegdromen. Iedereen ziet het altijd wel gelijk aan mij, weet niet precies hoe dat komt. Ik praat ook veel meer over diegene, wat natuurlijk helemaal niet komt omdat ik verliefd ben (probeer ik dan stug vol te houden, maar meestal trapt niemand daarin)! En mijn beste vriendin heeft het altijd erg zwaar, want tegen haar heb ik heb het bijna alleen maar over diegene, kan ik echt mijn hart luchten zeg maar ;).
|
wat spontaner en een glimlach van oor tot oor :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |