![]() |
Wat wil jij achterlaten in deze wereld?
Iets waarvan men zegt: ' zo, dat heeft [jouw naam] goed gedaan!'
Iets legendarisch. Of juist een enorme eye-opener. Dus wat? (het mag een gedachte, een ding, whatever, zijn :)) Laat het ons weten (het liefst nog wanneer ook, kunnen we het dan eventueel nachecken)! |
Mijn ouders, of iig hun instelling tegenover het feit dat ik een relatie kan hebben met iemand...
wat ben je creatief Milk.. Teveel melk op vandaag? |
Bij mij gaat het niet om alle mensen op de wereld. Maar bij mij gaat het om de mensen die ik dan heb gekent. Dat zij terug denken aan wat ik tegen hun hebben gezegt, en dat zij dan denken; Verdomd die Marlies had gelijk. Waarom heb ik daar nooit naar geluisterd of aan gedacht...
Dat wil ik achter laten bij de mensen die ik ken... Niet heel de wereld te weten wie of wat ik ben... |
Citaat:
ontopic: niets, ik blijf liever onbekend |
Mijn doel van kinds af aan is mensen ontroeren met mooie, licht filosofische theaterprogramma's. Mensen laten lachen, laten huilen en proberen op een andere manier naar de wereld te laten kijken.
Daarna zal ik misschien de politiek in gaan. Wat ik er precies in zal gaan betekenen weet ik nog niet, maar ik heb wel het idee dat ik er iets in zou kunnen bewerkstelligen. Maar dat duurt nog minstens 30 jaar. |
Een natuurkundige wet of theorie ofzo. Of een uitvinding.
|
een bal stront
|
Ik ga met Nothing mee; het gaat mij om de mensen die ik heb gekend. Ik hoop dat ik iets voor ze betekend heb, op welke manier dan ook. Mjah, soort van respect ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
helemaal niks. waarom moeten mensen later nou weer aan mij trug denken :confused:
|
Citaat:
AF ZIT IK SLA JE! |
Citaat:
:D:D:D:D |
Citaat:
jij hebt de topics die het meest verneukbaar zijn.. eigenlijk zouden ze heerlijk moeten replien... :D |
Citaat:
|
Herinneringen bij mensen die veel voor mij betekenen... dat ze me niet meteen vergeten zijn als ik er niet meer ben.
|
Citaat:
maar jij bent mijn meesteres, sla het er maar in :cool: |
Een handboek over het vennootschaps- en rechtspersonenrecht, een beetje zoals Asser-Van der Grinten-Maeijer.
|
Citaat:
On-topic; geniaal geschreven literatuur |
Niet iedereen kan zoiets voor elkaar krijgen, dus ik heb echt geen idee. :)
|
Ik wil dat mensen mij herinneren om hoe ik was. Maar dat is puur omdat dat zou betekenen dat ik nu ook wat in hun leven beteken. Ik leef nu en niet als ik dood ben dus hoop ik dat mensen nu iets om me geven. Als ik eenmaal dood ben dan heb ik niks meer aan hun medelijden of respect of wat dan ook. Die dingen wil ik gewoon nu graag van mensen krijgen.
|
pff.
naja, heel simpel. eigenlijk gewoon dat de mensen die ik achterlaat een positief beeld van me hadden/hebben (naja, de meeste dan, allemaal zou wel onmogelijk zijn). een doorbraak in iets bereiken zou natuurlijk gr8 zijn, maar dat persoon hoef ik niet per se te zijn ;) dat mag iemand anders ook doen. |
Boeken. En een kind of twee.
|
Citaat:
|
Verbeteringen in ontwikkelingslanden op het gebied van mensen- en arbeidsrechten. Plus een paar boeken daarover.
|
M´n stoffelijk overschot.
|
Citaat:
|
Strips, gags, boeken, muziek, foto's... Man, op het laatst kom ik jullie neus uit! :p
Nee, ik ga dit heus niet allemaal realiseren, en zeker niet op het niveau dat het nog gepubliceerd gaat worden ook, maar het is een mooi streven. :) |
Citaat:
Wanneer? Naja, als ik dood ben oid? Eerder ga ik niet weg van deze wereld of ik moet nog astronaut worden oid. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58. |