![]() |
Bon jovi fans?
Ik vraag me nou toch echt af of ik hier de enige Bon Jovi *diehard fan ;) * hier ben in nederland
|
Ik denk 't
|
ik ook
|
In Nederland vast niet.. hier op het forum wel denk ik zo..
|
Een jongen uit mn klas is diehard. Die ging pas geleden naar zn optredens in ned, engeland, belgie en duitsland ofzo. En hij date iedereen van het bon jovi forum en en en...gewoon, een jovi nerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind die drummer cool, die heeft één bassdrum om te drummen en eentje als ijskast
|
Hoezo moet hij meteen een jovi nerd zijn ?
enne hoe heet hij dan? Ik zit namelijk ook op t forum.. |
Citaat:
ik zou niet weten hoe hij daar heet. |
ah ik moet zeggen dat ik sommige nummers van bon jovi echt heel goed vind.. vooral het album crossroad, maar na het album These Days vind ik dat ze niet echt goede albums meer hebben uitgebracht.
|
tsjaaa je kan t een obsessie noemen maar of het ook echt een obsessie is.
Ik noem het liefde voor de band. |
Dry County vind ik trouwens een van de mooiste nummers ooit gemaakt, dat nummer heeft gewoon iets machtigs
|
Citaat:
*download* Ik vond Bon Jovi trouwens best okee. Heb wel een aantal cd'tjes van ze. Ik vond ze vroeger trouwens beter dan nu (y) |
*groot fan van Bon Jovi*
|
Bon Jovi is heel okee
ik ben niet obsessed met de band maar ik vind het lekker om naar te luisteren ofzo... :D |
Citaat:
heb je een foto van hem, ik geil op dat soort types. |
wieeeeeeeeeeehhhh :D:D:D
ik was altijd mega-bonjovi-obsessed, maar nu valt het wel mee... de eerste twee concerten die ik zag kon ik alleen maar janken, de laatste was gewoon heel erg gaaf omdat ik ook nog wat kon zien van de band :rolleyes: maar nu vind ik het dus nog gewoon hele lekkere muziek, vooral de wat oudere cd's (these days!!!) stranger in this town vinnik trouwens ok echt super... dus, nu ga ik weer stoppen, leuk om te horen dat er dus meer bon jovi -minded leute rondhangen... ;) dahaaaaaaaaaag!!!:p in de war :p |
gaat er ook nog iemand lachen om mijn post daarboven
|
Ik heb echt een schijthekel aan bonjovi :)
|
Citaat:
maar de drummer heeft wel een bassdrum om te drummen en eentje als ijskast !! :cool: |
VEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!! Damn hoe vet :D ;)
|
Citaat:
(niet ironisch zelfs :eek: ) |
Citaat:
ikzelve haat bon jovi, laat dat duidelijk zoijn (y) |
ik hen niet echt die hard fan, heb wel alle cds... mag dat ook? *
|
Ik vind Bon Jovi hartstikke cool, het oude werk vooral, maar de nieuwe albums zijn ook vet. Ben ook een behoorlijk Richie Sambora fan, vind zijn soleerstijl/klank hartstikke lekker.
|
Hoezo HAAT je bon jovi dan ?
Iedereen zijn eigen mening he alleen ben altijd benieuwd WAAROM. |
Omdat het zoetsappige troep is natuurlijk :D
|
die bon jovi songs van afi zijn best cool
;) |
Toen ik een jaar of 7 was, luisterde ik nog wel veel Bon Jovi, en dan dus de oudere bon jovi.
Met het album Crush heeft Bon Jovi zich de dood ingejaagd, wat een lelijk k-album. Dus oude muziek bon jovi (y) Nieuwe muziek bon jovi (n) |
Oude Bon Jovi (n)
Nieuwe Bon Jovi (n) |
Tsjaa ik snap wat je bedoeld met 'vroeger waren ze (y) ) maarja kvin ze toch nog goed hoor ;)
En jah voor sommige mense is t ook erg moeilijk GOEIE argumenten te geven... |
vanaf these day's maken ze best wel kut muziek maar het album keep the faith is een van de betere cd's die hier liggen.
|
Bon Jovi;
Beetje mislukte/gare glamrock. |
Tsjaa vandaar dat bijna al hun albums ook platina zijn geworden
|
bon jovi hoort bij de oude rockers (deep purple , van halen ,... )
|
Citaat:
|
Bon Jovi is geweldig, eens even dit forum nieuw leven in blazen. Ik ben benieuwd of hier nog mensen naar het concert in nijmegen zijn geweest of in amsterdam vorig jaar. Dus.. laat u horen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Mijn eerste optreden was er een van Bon Jovi. Ik vond het gaaf.
|
z0mfg wat een up, kunnen jullie die oude topics niet prunen ofzo?
|
Oude albums zijn goed te pruimen.
Slippery when wet (Y) Die goeie ouwe tijd dat metallica nog bij ze in het voorprogramma speelde.. tering, wat een up trouwens |
Citaat:
had je toen je haar getoupeerd jorge? |
Citaat:
|
ik vind meneer jovi wel lache als ik we wie het hardste mee kan zingen met het raampje open gaan spelen.
|
Even een grappig plaatje zoeken voor het slot.
|
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32. |