![]() |
Testament "waarschijnlijk" in de Effenaar!
Status: Onder voorbehoud/ Verwacht
zaterdag, 9 aug 2003 metal Aanvang: 18:30 uur Entree: €12.50 Het tweede vinyl in Testament's discografie heet ‘Live at Eindhoven’. Het bevat opnames van het legendarische Dynamo Open Air optreden uit 1987 en het was destijds de definitieve Europese doorbraak van Testament en misschien wel van het hele thrash-metal genre. Inmiddels stonden de Bay Area legendes al vaker op de planken in hun eigen Metal Mekka City, maar het blijft voor de band èn voor het publiek iedere keer weer speciaal om Eindhoven aan te doen. Testament wil dan ook maar wàt graag hun tour besluiten in Eindhoven en waar kan dat beter dan hier in de Effenaar! De tot voor kort ten dode opgeschreven frontman en (nog steeds) beer van een vent ‘Chuck Billy’ is springlevend! We verwachten dan ook dat het dak eraf gaat, maar met zo’n enorme erelijst aan klassiekers kan dit gewoon niet mis gaan! Nu nog onder voorbehoud, maar check onze site de komende dagen regelmatig en laat je verrassen als we deze show bevestigd hebben!!! Duidelijk dus. Wie gaat er mee? |
Dit is trouwens van de effenaar site, voor de leken onder ons
|
Strapping Young Lad en Symphony X komen ook.
|
brrr
|
ik ben iig bij testament en syl.
prijzig optreden trouwens |
Mag ook wel...het is en blijft Testament...ook al zuigt de nieuwe variant
|
testament en syl ben ik er ook wel :)
prettig dat ze naar eindhoven komen |
Citaat:
maarre aanwezig |
Aanwezig wel denk ik :)
|
Citaat:
als ze nergens anders spelen ben ik ook van de partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
deze knul is ook van de partij
|
Citaat:
knul, als jij nou eens kaarten gaat halen, want het is inmiddels bevestigd ;) |
gvd, ik moet vervoer regelen (n)
|
@ CrazyIkke: Daar zát ik ;)
|
ah heerlijk, Effenaar is niet ver weg (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij die met rood haar? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm...hopen dat SyX (Niet SYL!) ook nog wat dichter bij huis komt spelen.
|
Citaat:
wel 3 aparte data natuurlijk hè |
Citaat:
hehe en naar die verhalen wil ik et toch wel es live zien |
Citaat:
|
Naja, helaas dus niet present.
Moet toch wel aanwezig zijn op mijn eigen feestke vrees ik. |
ahh joh doe nie zo flauw ;)
|
pff hak! :D
|
Twas gaaf!
|
oja ik was er ook, het was gaaf ;)
|
teringlijers met hun dichte topic dan maar hier
naja deze dwaas schreef AmnesJAn 18M - Lid gepost op 09-08-2003 @ 13:25 -------------------------------------------------------------------------------- Black Metal Death Metal Trash Metal True Metal Grindcore Metalcore \ trash metal? true metal :rolleyes: |
ik heb gister wel veel van die malloten op het station zien lopen die waarschijnlijk van de effenaar af kwamen, wat zagen die eruit zeg
|
zeer goede optreden van Testament!
De sfeer zat er goed in. |
Citaat:
Volgens mij is dit lijstje een obsessie voor sommigen aan het worden :rolleyes: |
Citaat:
|
was zeker gaaf ja, en Carn was er dus ook blijkbaar. Volgens mij heb ik je herkend daar, maar ik wist het niet helemaal zeker:S
had jij toevallig een fear factory shirt aan? |
Citaat:
Mensen die niet weten waar ze over praten moeten gewoon hun mond houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
A) Dat ik thrash metal zonder H geschreven heb schijnt jullie heel erg te irriteren, nou mijn excuses als ik een spelfoutje gemaakt dat kan iedereen wel eens gebeuren, daar bij komt dat thrash metal wel vaker zonder de H geschreven wordt. B) De term 'true metal' schijn ook de nodige problemen te geven, nou het spijt me dat dit toch een term is die in gebruik is en geen door mij uitgevonden benaming is En tja onwetendheid, ik luister metal sinds ik tien jaar ben (nee dit is niet bedoeld in de zin van 'kijk mij eens metal zijn' het is gewoon zo), dus onwetendheid lijkt me in dit geval niet op mij van toepassing Ik ben benieuwd hoe hier nu weer op gereageerd zal worden, maarja... |
Citaat:
|
Citaat:
|
aura was beter :cool:
|
aura was idd cool, wilde er eigenlijk cdtje van kopen maar volgens mij was die er niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vet dat John Tempesta erbij was :cool:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:55. |