![]() |
Heb jij in je leven een (goede) sparringspartner?
En zo ja, waarvoor?
|
nee
|
Citaat:
[edit] dit topic is voor de verandering wèl serieus bedoeld,,niet dat de rest dat niet is maar daar loopt het telkens wel op uit..[/edit] |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, want ik doe niet aan sport...
|
Citaat:
|
Ok ok, ik geef wel een voorbeeld.
Ik bedoel het niet alleen sportwise. Op mijn vorige werk bijvoorbeeld had ik een collega met een ongelooflijk scherpe tong, daar kon ik me behoorlijk aan optrekken en af en toe hadden we echt van die afkatmails. Mwjah, nu werk ik daar niet meer, dus die humor mis ik wel en ik heb ook wat meer moeite met oefenen. Zoiets dus. |
:confused: :rolleyes:
|
Nevermind dan... dit wordt vast een officieus verneuk-dit-topic II... :(
|
Citaat:
met een vrouwelijke collega dan :) |
Citaat:
Damn, moet er niet aan denken, het enige wat leuk aan em was was zijn humor..maar verder... :eek: |
Nee, want ik ben uitzonderlijk goed in alles. :o :)
|
Citaat:
(maar dat bedoelde je vast niet hè?) |
nee :confused:
|
wij hebben soms met kerst een Spar in huis staan, telt dat ook?
|
Citaat:
|
Sorry, zal wel dom zijn, maar wat is een sparringspartner?
|
Hmz een sparringspartner, dus zit nu een meisje op m'n werk dat me wel scherp houdt. En vorig jaar op school een vriend van mij. Op het moment valt het wel mee. Ik vind iedereen zo dom!!!
|
Citaat:
|
Ehhh... ja, geloof het wel :)
En nu? :p |
Citaat:
oh, en een diepe zucht.. |
Nou, wat jij zei... met een meisje wat ik ken kan ik soms ook zo "gezellig" praten. Beetje erg hatelijk af en toe... maar vind het wel lachen ;)
Zoiets bedoel je toch? Wat moet je eigenlijk met deze informatie :D |
Citaat:
|
Ja daar was ik dus al bang voor... :(
|
Citaat:
|
Mijn idee... dit is echt een geweldig topic, en het zou erg zonde zijn als het dadelijk gesloten zou worden.
Dussss ontopic maar weer. (y) :) |
Ja hoor.
|
Citaat:
Niet sportwise heb ik niet echt iemand die ik als geweldige sparringspartner beschouw, maar met een jongen kan ik soms wel leuke discussies hebben. |
SPORTWISE!!!!!
aaaaaaaaaaaaaaaarghhhhh kots kots alleen het woord al nu onntopic: Een sparringpartner. Ik heb er nog nooit van gehoord. Maar ik ken wel enkele mensen met we ik het goed kan vinden ja. Dat noem ik vrienden :confused: |
Jazeker, ik denk 2 of 3 zelfs:)
|
Citaat:
En ach, ik word wel vaker niet begrepen.. @Tampert: Sportwise, sportwise, sportwise sportwise, sportwise sportwise, sportwise sportwise, sportwise sportwise, sportwise sportwise, sportwise x83 |
Genoeg, maar meestal geef ik zelf aan en kop ik dan ook nog binnen :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48. |