![]() |
Silent Hill 2 of 3?
ik ben van plan eentje te kopen...natuurlijk is 3 mooier en nieuwer, maar ook 2 keer zo duur...wat raden jullie me aan?
|
Je hebt ook deel2 directors cut. Kleine xtra scenario bij.
Ik heb deel 3 nog niet uitgespeeld, maar ik vraag me af of die wel zo diep is als deel2, want die was verrekttes psychologisch. |
tja, in de OMP2 [betrouwbaar blad trouwens]
heeft SH2 platinum 92% en SH3 93%, maaktn ie veel uit dus... ik zou in dat geval dan SH2 hale, scheelt een dikke 30€ |
Citaat:
|
deel 2 moet je hebben ;)
|
deel 2 willik ook nog kopen mits het de moeite waard is.
als iemand hem al uit heeft gespeeld, hoelang heb je dr over gedaan? |
Citaat:
Plus dat ik soms aanwijzingen overnieuw lees. Ik speelde overigens op de makkelijkste Riddle mode en de 1na makkelijkste battlemode. Dus dat zegt wat over hoe lang je erover doet op een hogere diff. |
Citaat:
'k zoek echt weer zo'n frustie boom boom long time spel waar je gewoon elke dag na school/werk aan sleuteld om vervolgens aan het einde vd maand pas mee klaar te zijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'k vond deel 1 namelijk erg vet vooral het deel waarnaar de wereld veranderd maakte me verslaving groter, 't zou namelijk mooi zijn als dit een wat betere verhaallijn heeft als RE. |
Citaat:
|
Toch moet ik zeggen dat ik persoonlijk deel 3 het engst vind.
Ik weet niet waarom, misschien door de schitterende achtergrond geluiden die je soms hoort. Het feit dat op een gegeven moment de kamer om je heen vol met bloed loopt en veranderd. |
deel 2
en inderdaad, 5 uur? k heb er de eerste keer (easy riddle mode) 11 uur ofzo over gedaan en dat met behulp van n walktrough als we er niet meer uitkwamen. naar psychologisch kutspel :p (y) |
'k denk dat ik hem wel ga aanschaffen, ff in de game shop kijken of iemand hem heeft afgedankt dat scheelt meestal wel weer(y)
|
ik heb ooit een demootje van deel 1 gekregen bij mgs.
fuck man, wat een zieke sfeer hangt erin dat spel... |
Citaat:
en ook niet echt eng, maar dat zal wel komen door de crappy kwaliteit van de psx :s |
Citaat:
Zo'n spel behoor je ergens in een droog bos met bier en chips in je eentje te spelen. |
Citaat:
misschien ben ik wel een mietje, maar er waren toch wel momenten dat ik met m'n billen samengeknepen zat wanneer die radio begon te ruizen... |
Citaat:
|
Deel 2 kopen, deel 3 branden
(of beide branden, natuurlijk. zou ik doen) |
Citaat:
danku kon mezelf gister niet goed verwoorden maar hier sluit ik me dus bij aan. |
Citaat:
nee maar serieus, k vond deel 2 veel meer hebben. :) |
SH2 is toch moeilijk? anders wil ik em ook wel :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal vanaaf of morgen nog ff kijken hoeveel uur het is.
Enig punt dat ik wel moet maken(is al door iemand gezegd) is dat ik op een gegeven moment enorm vast zat en een walktrough pakte. Om de een of andere reden blijf ik hem dan gebruiken. Plus dat ik op de easy-easy mode heb gespeeld :o Deel 3 heeft overigens een geweldige sfeer imo. Vooral voor de mensen die deel1 hebben gespeeld(ikzelf helaas niet :( ) kom je volgens mij best veel bekende dingen tegen. |
Ahum, ik zie net dat klein een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ruim begrip is bij mij.
Twas 9.52 uur :o |
verdomme
|
gvsd
|
Ik vond Deel 2 op de PC maar kut spelen en die mist was lelijk en imo net iets te dichtbij.
|
Citaat:
|
Ben trouwens al een stuk bezig met deel3. Man wat is die game eng :eek:
Echt waar, als je deel2 eng vind en een goede sfeer vindt hebben, dan is deel3 nog een hele trap hoger. Resident Evil, move over. Hier is Silent Hill. Deel3 zit echt vol gruwelijke dingen. De makers waren daar echt goed ziek.(bij dit alles kan ik niet over deel1 praten). Klein voorbeeldje:
Spoiler
Nog een andere, wat kleiner.
Spoiler
Om maar nog te zwijgen over het feit dat de ´muziek´ die je hoort als er een vijand in de buurt is echt gruwelijk en ziekelijk is. het spel zit echt vol met dingen waarbij je je af vraagt hoe gestoord de makers waren. |
Citaat:
|
Speel de game maar eens, met geluid hard en natuurlijk rond middernacht ...je schrikt je kapot ...huur hem anders eens of leen hem!
|
kan je 2 wel spelen als je 1 niet gespeeld hebt?
|
Citaat:
Maar je hebt wel geinige dingen om te verzamelen zoals outfits en een paar nieuwe wapens. |
Citaat:
2 en 1 hangen voor zover ik weet niet samen. Er zijn wel wat momenten volgens mij die terugverwijzen naar 1.
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
vd week gezien(niet zelf gespeeld) maar ben wel van plan deze games aan te schaffen. (y) |
Had deel 3 in 5,5 uur uitgespeeld op de easy-easy setting :(
En zonder Walktrough ook nog. Gelukkig zijn er wel leuke extra´s te verdienen. |
silent Hill 1 is naar mijn idee nog altijd de mooiste, het verhaal en de sfeer...en natuurlijk DAHLIA!!
Deel 2 ben ik nu mee bezig voor de 3e keer. Om een of andere reden besluit ik altijd te formatteren en vergeet dan mijn saved games op te slaan. Ik kan dus voor de 3e keer opnieuw beginnen. Hierna ga ik snel aan deel 3 beginnen. Silent Hill is TOP! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53. |