![]() |
[tekening] oog meisje
Een tweede poging tot..
mijn scanner is helaas niet zo geweldig..:( maar wat vinden jullie? http://www.geocities.com/suzzel1986/oog_meisje.jpg en omdat die nooit werken bij mij link : |
Ik ben niet echt een kenner maar staat het oog niet een beetje te schuin naar boven ?
|
:s.. ik weet 't niet goed.
Maar het gezicht is schuin getekend.. |
niet bij jou, bij geocities..linkt nl niet..
Hm, oog, van aaliyah toevallig? ziet er wel ok uit, maar ook weer niet bijster bijzonder, sorry:) oog is ook wat te scheef/schuin, maar dat valt weer niet zo op omdat de tekening schuin is.. |
Hij doet het bij mij niet? ik zie een kruisje en de link werkt niet..
|
Doet het niet. Ook plakken van url in adresbalk niet.
|
volgens mij komt dat omdat ik nog iets aan de site wou veranderen..:s ik heb mijn computer ook helemaal opnieuw opgestart (??) maar dat werkte ook niet..
Over een uurtje werkt ie wel weer geloof ik. (kijken..;) ) sorry |
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=189157 Het oog klopt dus niet echt ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het oog is idd te schuin, verder vind ik het wel mooi.
|
I see!! :D
'k zal zien of 'k het kan veranderen.. |
je wordt met de dag beter! :D het oog is heel mooi getekend! maar misschien moet je voortaan even heel zacht met potlood lijnen tekenen -> de stand van de neus en dan de stand van de ogen. dat doe ik ook altijd en dat maakt ook best wel verschil als je portretten tekent.
|
Tip: bij de pupil een klein rondje wit laten als lichtje in het oog. In mijn tekeningen staat het vaak wel goed. Het geeft wat leven aan het oog.
Ik vind het een mooie tekening, echt waar. Vooral het feit dat je genoeg contrast gebruikt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik geloof dat het menselijk oog in staat is om te bewegen? Dus is er geen sprake van 'niet kloppen omdat het gezicht die kant op gaat, en 't oog de andere' ? |
Hij bedoelt niet de stand van de pupil maar die van het oog in zn geheel.
|
Citaat:
En optopic, ik vind hem niet zo, eigenlijk. Maar ik houd dan ook niet echt van die tekenstijl, ik wil detailwerk en precisie. >:] Ik zou dan ook niet hebben gereageerd als ik geen plotselinge zin kreeg om 't uit te leggen wat die lijnen betreft. |
hey niet zo zeuren iedereen! ik vind het mooi. (y) ;)
ik ben zelf ook artistiek enzo maar k weet niet hoe je van die afbeeldingen krijgt op een forum! dat is wel jammer, kan iemand me even uitleggen hoe dat moet? |
k vind het wel mooi opzich. :)
|
er is iets vreemds aan... volgens mij is de arcadeboog te smal (niet in de breedte, maar de lengte) :confused:
|
Wat is een arcade boog.
|
koop een kleurboek
|
Citaat:
|
kleeeeuuuuurboek
|
Citaat:
|
Citaat: