![]() |
Wat is jouw afkomst?....
en als je dan van buitenlandse afkomst bent, voel je je ook zo, of ben je meer geneigd naar de Nederlandse cultuur?
ik zelf ben Koerdisch, op sommige gebieden ben ik meer naar de Nederlandse cultuur gericht, maar ik voel me eerder Koerdisch dan Nederlandse. |
Nederlandse.
En mijn ouders ook, En mijn opa's en oma's ook, En die hun ouders ook, En die hun ouders.... |
Gewoon Nederlands, maar ik word te vaak uit gemaakt voor Belg. Grrr.
Ik ben het maar gaan zien als compliment, ze maken betere muziek, beter in tennis en zo zijn er nog wel een paar dingen op te noemen |
Nederlands (en niet Hollands :mad: ), en dat waren in ieder geval al m'n voorouders tot ~1750 ook.
|
Mijn opa is Indonesisch:) maar verder ben ik gewoon Nederlands, opgevoed etc. Qua uiterlijk voel ik me af en toe wel anders..
|
Citaat:
mijn opa is duits, verder ben ik nederlands.. denk ik :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb de Nederlandse nationaliteit. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
maar in rusland en in turkije hebben de vrouwen toch een snor :confused: :D ;) |
Citaat:
voor zover ik weet niet, maar weet iig zeker ik niet:P bedoel meer blond enzo grmbl. |
Citaat:
oke, dan is het goed ;) |
Nederlandse.
|
Pa is Duits, Ma is Nederlands, ik ook
|
Ik heb de Nederlandse nationaliteit.
afkomst: Vader: Nederlandse nationaliteit Moeder: oorspronkelijke belgische, na het trouwen met mijn vader Nederlandse nationaliteit. |
Nederlandse nationaliteit.
|
Nederlands
|
Mijn *even rekenen* bet-bet-bet-overgrootvader was Spaans... maar voor de rest ben ik Nederlands. En ja, ik voel me meer Nederlands dan Spaans, ja:)
|
Van moeders kant is het gedeeltelijk italiaans, gedeeltelijk duits, tig generaties terug, van vaders kant is het italiaans, nog tigger generaties terug.
Ben hardstikke nederlands dus. Donker haar en blauwe ogen. |
Ik ben ehm nederlands
1/16 fries 8/16 zandvoorts 7/16 :confused: ik weet het niet meer :( |
ik voel me op en top Nederlander
|
ik ben nederlands
1/4 zeeuws 1/4 utrechts 2/4 rotterdams` ] |
Nederlandse
|
100% kaas
|
Ik ben een kwart Thais, een zestiende Indonesisch en elf zestiende Nederlands.
En ja, ik voel me harstikke Nederlands. |
Nederlands. :cool:
|
Nederlandse moeder & Franse vader, nice combi! :cool:
|
Citaat:
|
Nederlands
|
Nederlands.
|
geboren in: Nederland
moeder geboren in: Nederland vader geboren in: Engeland Volgens de CBS definitie ben ik dus allochtoon. Ik ben het daar absoluut nie mee eens maarja. Als ik 18 ben moet ik kiezen wat ik wil zijn :| |
nederlands + een heel klein beetje belgisch, ergens in 1750
|
Nederlander, maar ik voel me wereldburger. :p :)
|
Vader Amerikaans
Moeder Nederlands Grootouders Nederlands En wat daarvoor zit is vreselijk - ;) heel veel Scandinaviërs en Spanjaarden :) Ik denk dat ik met wel gewoon Nederlands voel maar ik zou heel graag naar het buitenland willen emigreren |
Nederlands (moeders kant), en de voorouders van m'n vader waren joods.
|
Citaat:
|
nederlands
1/2 Amsterdams 1/2 Twents |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben Nederlands en voel me Nederlands.. Tsja.. |
Citaat:
Ik ben belgisch, en langs m'n moeders kant gedeeltelijk frans. |
100% nederlands
xx vamp |
Mijn moeder is Engels, mijn vader Nederlands, maar ik lijk erg op een engelse - bleke huid, donker haar, lichte ogen-
ik voel me meer engels dan nederlands, kan me veel beter in het engels uitdrukken, praat veel meer engels, praat ook vaak engels met mijn vader. |
Citaat:
|
Nederlandse
|
half Nederlands, half Duits, maar veel mensen denken dat ik een halfbloedje ben, heb nmlk hele donkere krullen, maar wel felblauwe ogen.
|
Nederlands.
|
Nederlands
|
100% nederlands, maar om daar nou trots op te zijn.....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |