![]() |
dit is best wel dom...
best wel dom...
jullie herinneren je vast nog wel de vuurwerkramp in Enschede? nou, zo'n fout zullen ze niet meer maken dacht ik. en wat gaan ze doen hier in Den Helder. in de maande December (vanaf 1 dec geloof ik) vuurwerk opslaan in een woonwijk! zeg nou zelf.... dat is toch stom?! of ligt het aan mij. |
ja, wat is stom. Dat kun je je ook afvragen
|
Als alle veiligheidsmaatregelen in acht worden genomen dan is er helemaal niets aan de hand. Het wordt echter wel een ander verhaal wanneer men deze regelingen aan hun laars gaat lappen. :)
|
Citaat:
maar het word gewoon in een woonhuis (!!) die leegstaat, opgeslagen, in een verder geheel bewoonde wijk. ermz... tja, het zal wel aan mij liggen. |
Het ligt aan de hoeveelheid vuurwerk. Is het de vooraad voor een winkel dan is het niet zo'n probleem. Bovendien verpakken ze alles nu beter. (en ik weet niet wat ze aan veiligheidsvoorzieningen plaatsen in dat woonhuis)
|
dan verhuis je.
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn ze slim bezig, ze willen denk ik van Den Helder af. Die vuurwerkramp in Enschede was ook door de overheid veroorzaakt.
|
Citaat:
|
als ze het goed opslaan en goede blusinstalaties hebben en zorgen dat er geen vuur bij kan komen is er volgens mij niet zoveel aan de hand. In enschede was dit dus voor een heel groot deel dus niet . . .
het is idd wel dom |
er word elk jaar vuurwerk opgeslagen in woonbuurten en winkelcentra.
waar moete al die verkooppunten het anders late? en ik heb Enschede gezien... dat was écht niet alleen 'normaal' vuurwerk.. |
Citaat:
en no way dat ik van plan was hier de rest van me leven te wonen :p |
Citaat:
|
hmmz als ze alle vergunningen hebben qua hoeveelheid en afstand lijkt me dat er niets aan de hand is.....
zal je zien, hebben we in december een tweede Enschede..... |
Wiieeehhh.. 2e Enschede.. Gratis vuurwerkshow :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De mens is dom; het enige dat jij nog moet doen is het accepteren. :)
|
Het is inderdaad best wel een dom idee, maar het lijkt me sterk dat daar nu ook ineens de fik in gaat, of ligt dat nou aan mij?
|
Citaat:
|
In Enschede gingen ze toch ook weer ergens in een woonwijk een vuurwerkopslagplaats maken of heb ik dat nou verkeerd begrepen!?
|
ik zei nog zo GEEN bommetje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |