![]() |
het algemene voorbereidings topic
WillemII won gisteren van fc will met 2-1 voor de intertoto.
Feyenoord begint vandaag met trainen. |
geweldig :p
|
Citaat:
alleen serieuze reacties graag:p |
Knokke - RSCA 0-6 (2x Zetterberg, 2x Wilhelmsson)
Lochristi - RSCA 0-8 (4x Jestrovic) |
Citaat:
|
Citaat:
Of is het omdat het voetbal uit België is? |
Citaat:
|
SVZW - FC Twente 1-1 :p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een discussie over de beide competities ga ik sowieso niet beginnen, omdat ik bij voorbaat al weet dat je toch niet gaat luisteren. |
en omdat je toch niet kan winnen :p
|
Citaat:
|
Ik luister...... :rolleyes:
|
Citaat:
Dankje VLAAMING!! :p |
Citaat:
|
zeiken jullie toch niet zo joh daar gaat het topic topch nit over,open dan een ander topic.
|
kom op, even discussieren over welke competitie beter is, ik doe de eerste zet wel: ik vind de nederlandse competitie beter gezien de resultaten europees nu, en in het verleden..
die reden zegt denk ik alles al... kom maar met tegenargumenten hoj |
Citaat:
|
belgische voetballers zien de nederlandse competitie als een opstap... andersom is dat natuurlijk totaal niet zo
|
Feyenoord net 5-0 gewonnen van Exelsior Maassluis.
Ziet er wel goed uit dat v.Persie een mooie vrije trap scoorde waardoor hij bewees daarin Pierre te kunnen vervangen (weliswaar gewoon zonde dat Pierre weg is mja), Elmander na zijn terugkeer weer scoorde en dat ook Bosvelt na al dat gedoe rondom hem zijn grote waarde aan feyenoord bewees door te scoren. En het klonk ook goed dat Kuyt goed kon communiceren met zn ploeggenoten. Zal vast nog wel vaak scoren dit seizoen (y) Het restant van de wedstrijd - waarin de grootste commotie ontstond doordat er achter de goal van Grauwmeijer een fotograaf van Voetbal International knock-out ging - benutte Van Marwijk door ook speeltijd te gunnen aan Leonardo, die vrijwel het gehele voorgaande seizoen miste door een blessure. Bron: http://www.feyenoord.nl Arme fotograaf :p ok dat boeide ff niet maar vond ut tog wel cool van die fotograaf dat die zomaar knock-out kon gaan |
Scheemde - FC Groningen 0-14 :)
|
FC Wil - Willem II 3-1 :mad:
|
Citaat:
|
Veldwezelt - MVV 0-0
Meerssen - MVV 0-0 Scharn - MVV 0-3 MVV - Tongeren 2-1 Matigjes dus... (n) MVV speelt de komende weken ook nog tegen OFI Kreta, Eijsden en nog een paar amateurclubjes... En weer denkt iedereen: "boeiend :rolleyes: " ... ;) |
FC Groningen - FC Volendam 3-1 (y)
|
De afgelopen weken heeft Feyenoord een paar oefenwedstrijdjes gespeelt.
Tegen Exelsior Maasluis gewonnen, twee verloren wedstrijden in de Alpen Cup, en afgelopen vrijdag tegen Manchester City verloren. Ik vindt dat ze meteen met te zware tegenstanders beginnen. Ze kunnen beter iets makkelijker beginnen en dan later wat moeilijke wedstrijden. Programma van Feyenoord de komende weken. Dinsdag 29 juli 2003: ZWART WIT’28 – FEYENOORD Woensdag 30 juli: OPEN DAG :) Zaterdag 2 augustus 2003: FEYENOORD - CELTA DE VIGO Dinsdag 5 augustus 2003: RVVH - FEYENOORD Zaterdag 9 augustus 2003: PORTSMOUTH FC - FEYENOORD Dinsdag 12 augustus 2003: Voorschoten'97 - FEYENOORD |
Heracles- Willem 2 = 2-0!
Ter gelegenhied van het 100 jarig bestaan. Douglas en Stegeman hebben gescoord. |
VV Eysden - MVV 1-2 :rolleyes: Wedstrijd om snel te vergeten!!!
|
FC Groningen - Celta de Vigo 1-3
|
Goes - NAC - 12 / 07 / 2003 1 - 7
Giessen - NAC - 16 / 07 / 2003 0 - 21 Zundert - NAC - 19 / 07 / 2003 0 - 6 Eindhoven - NAC - 22 / 07 / 2003 0 - 2 Ramat Gan - NAC - 24 / 07 / 2003 1 - 3 ASWH - NAC - 26 / 07 / 2003 0 - 4 Levski Sofia - NAC - 29 / 07 / 2003 0 - 3 Lokeren - NAC - 02 / 08 / 2003 2 - 2 (30ste minuut rode kaart Petö SDVB - NAC - 05 / 08 / 2003 - NAC - Real Zaragoza - 08 / 08 / 2003 - |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04. |