![]() |
help!!!ik wil op ut gym blijven!maar loop zo ver achter bij latijn,wie kan mij helpen
help!!!! Lieve gymnasiasten....ik zit in 2 gym en moet volgend jaar waarschijnlijk naar 3 atheneum omdat ik heel mijn school aan het verneuken ben.! tenzij ik me nu bewijs en hoge punten ga halen! ....maar ik sta nu gemiddeld een 3 voor latijn omdat ik gewoon nix meer van de gramm. snap omdat ik zeker 5 hoofdstukken nie meegedaan heb....zou iemand mij kunnen helpen de gramm. te laten snappen/uitleggen ofzo?
alvast bedankt!!! dikke kuzzzz nicolet |
Citaat:
|
Als je me mailt dan kunnen we dat misschien over msn doen. Ik weet niet wat je lastig vindt enzo
Ciao |
Daar kom je trouwens wel laat achter
|
misschien een ideetje om die hoofdstukken dan maar eens te gaan maken. is vaak héél verhelderend.
bij gerichte vragen: gebruik mijn e-mailadres. |
ik zit pas in de eerste
|
Hmm.. lijkt met niet zo handig om via de computer aan latijn bijgespijkert te worden... misschien kun je beter hulp aan je docent latijn vragen. Hij kan je vast helpen met je vragen en problemen!! Succes alvast!
|
eeej thx iedereen voor de reactie! ik zal ff mijn mail geven zodat als je me wilt helpen me kunt toevoegen op msn...
kusje niki:p |
hier is ie.....(bijna vergeten mijn mail te geven:o )
:::: niki334@hotmail.com |
Ohwwwwww neeeeeee...Je zou toch Atheneum gaan doen zeg..Kom op hee..Dan heb je alleen geen Grieks en Latijn (dacht ik)..Just like anyone cares! :rolleyes:
|
Ik heb je toegevoegd, maar wanneer ben je online?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08. |