![]() |
Hoe heb jij je haren zitten?
Ik heb een middenscheiding, en als ik het kort heb doe ik altijd kuifje. Wat jullie?
|
in een lage (ja lage en niet lange) paardenstaart met een scheiding in het midden
|
op dit moment alles naar voren, de net uit bed coupe van mij.
|
door elkaar met gel (het ziet er niet uit :o )
|
naar achteren 'gekamd' zonder gel erin, blijft zo ook wel zitten
|
Citaat:
|
net-uit-bed-hoge-knot-hoofd
|
In een vrij hoog staartje
|
middenscheiding.. nou ja... iets naast het midden... mijn haar heeft iets tegen een preceize middenscheiding :rolleyes: en een klein zwart knipje, die 2 plukjes haar midden achter op mn hoofd bj elkaar houdt
(snappie? ;) ) |
midde scheiding
|
|
hoge staart, lekker makkelijk, ziet er niet uit maar het is makkelijk :P
|
Ik kom net uit bed dus het zit niet
Het eerste wat ik doe als ik uit bed stap is een elastiek pakken en m'n haar in een soort van staart doen om te voorkomen dat het helemaal hangt, maar ook nu zit het voor geen meter |
gestraight, in een hoog staartje, met een brede bloemetjeshaarband erin.
|
Normaal ingevlochten met dreads/vlechtjes/binnenkort krullen/binnekort twisters als ik het kan vinden en tis een beetje leuk..
Enneuh.. Anders in laagjes boven mijn schouders, binnenkort met pony en hennarood-kleurtje.. |
Mijn net uit bed look - betekend scheidin bij mijn oor ;)
Normaal scheidin iets van het midden - en dan meestal los - of een paardenstaart |
geil... foto komt later
|
|
uuhm.. gewoon zoals altijd,, los dus, middenin een scheiding
|
Net gewassen zonder rechte scheiding maar met speldjes om het niet in m'n gezicht te laten vallen.
|
Nnu voor gemak in lage staart
Normaal vrij britpop |
Momenteel heb ik mijn haar in een warrige staart. Meestal heb ik het los, zonder fratsen.
|
Nu zit t in 'een soort van' staart. Normaal los (laagjes)
|
ingedraaid en opgestoken
|
Men neemt een gelpot. Men smeert het uit over de linkerhand. Vervolgens smeert men dit in haar met stevige. draaiende beweging. Ten slotte even controleren of het een beetje zit et voila: elke dag een ander kapsel. :o :)
|
Los, ik duw het wel telkens achter m'n oren, omdat ik geen zin heb om het telkens haren in m'n mond te krijgen.
Even voor de duidelijkheid: ik heb dus lang haar, ongeveer tot over m'n schouders als het nat is en als het droog is (krullen) tot kinhoogte. :) |
|
lang, los, blond en saai
morgen naar de kapper (y) |
Of lang los middenscheiding, of lange paardestaart, kan hoog of laag, of ingedraaide knot, hoog of laag.
|
achterkant 'omhoog'met alle zooi die k dr in smeer en verder nogal uh, door elkaar.
|
Gewoon, zoals het altijd zit. :)
|
t was rood .. aamr dat is er nu al weer bijna uit...
tijd voor een nieuwe coupe! ik zat te denken aan paars.. en als de winter komt.. ZWART! xx vampy |
los.. scheiding in t midden.. saai dus
|
Momenteel heel fout zittend haar: springt alle kanten op (de net uit bed-look) (en ja, ik stond eens laat op vandaag :o)
|
Citaat:
|
coupe laat maar waaien
|
Citaat:
|
Citaat:
|
scheiding en staart in en wat gel enzo, lekker makkelijk.
|
Citaat:
|
Dreads.. In een staart :)
|
In een staart en dat bij elkaar gepropt in een stiekje, effect: beetje opgestoken... :)
|
als ik moet werken alles op een staart (is wel zo praktisch), thuis of op andere momenten vind ik los het prettigst :)
|
Citaat:
|
Warrig :D
Maarja, als ik straks naar buiten ga doe ik het wel goed en dan zit het naar achteren in een beetje lange stekels :confused: Moeilijk te omschrijven maar laten we het er maar op houden dat het stylo is :)(y) |
Heel erg slordig. :)
Ik kan niet tegen nette kapsels om de een of andere reden. |
schuine pony ponie (hoe cshrijf je dat) en een knotje..
|
op het moment weer dreads, met haarband
|
vanmorgen naar de kapper geweest dus zit weer een beetje normaal.
stijl, blond, nog steeds vrij lang met voor laagjes. minder saai dan het was en minder dood :) |
raar, getoupeerd/gedread en pluizig. maar beter dan plat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |