![]() |
Wat is jouw levensdoel?
(Om even verder te gaan op Milks' idee.)
Wil jij zo goed mogelijk leven, kinderen krijgen, vrede op aard brengen, zoveel mogelijk cd's kopen of "het gewoon anders doen"? Wat mij betreft wil ik terug kunnen kijken op een dynamisch leven, waarin ik niet bang ben geweest voor dingen die niet zeker waren. Ik hoop een handjevol mensen een fijner leven te geven, door er te zijn. |
Ik heb geen levensdoel, ik leef met de dag.
|
Gelukkig worden...
Verder kom ik nog niet |
gelukkig worden, trouwen en kinderen(die gezond en gelukkig worden) krijgen(heb er ff anders over gedacht maar t is weer terug :D) en goed worden in mijn werk, en gezond blijven
|
ik wil geleefd hebben.. alles een keer doen..
het gevoel van een piercing zetten het gevoel van een tattoo zetten het gevoel van meedoen aan iets wat eigenlijk onbereikbaar is dingen doen wat je gewoon een keer meegemaakt moet hebben.. alle soorten kleren een keer aangehad hebben.. kijken waar je je eigen het beste bij voelt.. een keer gerookt hebben een keer stoned geweest zijn een keer dronken geweest zijn gewoon lekker gek doen.. je leeft maar 1 keer :) maar nu ik dat allemaal achter de rug heb weet ik niet precies wat ik moet gaan doen.. oh ja.. keer bungeejumpen ;) |
Boeken schrijven en uitgeven. Goede sex hebben. Met Vincent trouwen, ondanks dat hij al 2 jaar een vriendin heeft en ik al lang niet meer verliefd op hem ben.
Ik ben niet zo veeleisend ;) |
Ik vrees dat het mij tot nu toe ontbreekt aan een duidelijk levensdoel
|
Citaat:
Toch zou ik later gewoon een huisje, boompje, beestje hebben. :) |
Leven op zich, denk ik.
|
al het mogelijke uit mn leven halen
|
gelukkig worden. Dat is mijn doel. Kinderen en trouwen... ach, trouwen wil ik iig wel.. Kinderen lijkt me heel leuk enzo, maar als mijn vriend het niet wil, dan niet..
zolang ik maar gelukkig ben. |
oh ja en ik wil NIET trouwen en al helemaal GEEN kinderen..
alleen dieren |
Dat ontdek ik gaandeweg wel. :)
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Veel katten :) (alhoewel 2 ook voldoende is) |
Ik wil òf gelukkig worden òf boeken uitgeven.
edit: eventueel allebei, mocht dat mogelijk zijn |
Citaat:
neem je woorden maar terug :p |
Citaat:
|
Ik doe niet aan levensdoelen
|
Ik vind gelukkig worden zo'n raar doel... ik bén toch al gelukkig (over het algemeen, dan)? Gelukkig blíjven lijkt me dan een beter idee.
|
de dag dat ik fb word heb ik mijn levensdoel bereikt :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga voor vrede op aarde brengen en "het gewoon anders doen". Nu leg ik de lat altijd al te hoog, maar het is ook het streven dat telt, naar mijn idee.
|
Ik wil een huisje ala farmer Hogget, uit Babe alleen een slagje ruimer...Incl. dieren (minder schapen), een stel kinderen en daarbij mag een geweldige mama voor de kids niet ontbreken natuurlijk! :)
|
Citaat:
En we kunnen af en toe best een nestje jonge katjes nemen. |
Citaat:
Edit: zal ik dan ook maar gaan....paardrijden? :o |
Citaat:
.. paardrijden dus :P |
Citaat:
Ikzelf heb niet echt een levensdoel.. gewoon een leuk leven hebben, een beetje mijn horizon verbreden... |
Citaat:
|
van mezelf weet ik het niet, maar bij mij in de klas zit een jongen en zijn enige levensdoel is ontmaagd worden.
Dit is het enige waar hij aan denkt en waar hij over praat |
veel lol proberen te hebben en dat zo lang mogelijk volhouden, ofzo?
|
Citaat:
En wat moet je daarna dan? oke, nou ik ben ontmaagd, nu heb ik niets meer om voor te leven *springt voor trein* ??? |
Citaat:
Maar ehmz, om even ontopic te gaan, ik heb nog altijd geen flauw idee. Ik heb altijd het idee gehad dat dat vanzelf op me pad komt eigenlijk.. |
Zoveel mogelijk leven met de dag. Kunnen genieten.
|
In Italië wonen, met Marco trouwen, geen kinderen, veel reizen... Heel gelukkig zijn!
|
heb ik dat dan:confused:
|
Ik haat levensdoelen.
Ik wil gewoon leven |
Citaat:
|
ik wil op het eind van mijn leven sterven :)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat gelukkig zijn valt bij mij nog wel mee.. was ook vergeten bij te zetten: en even zonder zorgen... dat is heel belangrijk :D |
Forummen. (y)
Of nog een stap verder, FORUMBAAS VAN DK WORDEN :cool: of toch maar niet :D |
Citaat:
Mijn levensdoel is zoveel mogelijk mensen een gelukkig leven bezorgen. |
Na nadere bestudering van alle posts wil ik een zorgeloos, gezond leven hebben En dat kunnen delen met een man van wie ik hou.
Ik hoef niet perse te trouwen, en momenteel zie ik me nog niet met kinderen. Ik heb wel weer belang bij dieren, iets voor in huis, kat/hond en een paard. Ik wil niet weg uit het oosten en ik wil een leuke baan :) Maar goed :P Als ik dat allemaal voorelkaar krijg... Ga ik iig erg gelukkig dood :) |
Voordat ik sterf kunnen terug kijken op een goed leven.
En het liefst eervol sterven :) |
Prof. mr. voor m'n naam hebben.
|
mijn doel is gewoon zo veel mogelijk van t leven genieten.(ik heb niet voor niets de nick feessie) wat de toekomst brengt kan me geen ruk schelen zolang als ik maar gelukkig ben. t lijkt misschien een beetje naiev of dom, maar volgens mij wil iedereen eigenlijk t maximale uit zijn leve halen, want dan ben je t gelukkigst.
|
Maar zeer hoge of moeilijk te bereiken doelen nastreven zorgt er wel voor dat je altijd scherp blijft en jezelf constant blijft vernieuwen en verbeteren, terwijl met de dag leven en feesten ervoor zorgt dat je er op je 32e achterkomt dat je een drop-out bent die nog niks nuttigs heeft gedaan. En dan komt de midlife-crisis.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |