![]() |
Vraagje over xbox live
ik wil dat xbox live aanschaffen en ik wil dus mn internet delen.
dus ik hoef dan toch alleen een extra netwerk kaart erin zetten ?/ dus vanaf mn xbox een netwerk kabel naar mn netwerk kaart in mn com en thats it toch ? ff voor de zekerheid vragen voordat ik het verneuk |
ik weet niet zeker of het zo werkt. Wat ik wel weet is dat het zeer makkelijk gaat als je gewoon een router aanschaft.
|
dat kost meer ;)
|
up !
|
Citaat:
Zo simpel is het nou ;) en idd, die router zal ik ook niet doen.. (we hebben overal wel een plekje in huis vrij in de HUB. Dus daar hoef ik niet moeilijk voor gaan doen :D) |
Mooi mooi
en dat starters pakket heb je nodig toch ? dat kost maar 40 pleuro zo :) |
:mad: :mad: JA ... !! wil ik me aanmelden moet je ... gaan betalen met credit card! :mad: :mad:
wat is dat voor ... zooi ! !! ik flikker dat ... pakket gelijk mn huis uit edit: een beetje dimmen met uw taalgebruik, aub. |
Citaat:
|
en wat kost het na een jaaR?
|
volgens mij weten ze die prijs nog niet :rolleyes:
teminste dat was het laatste datik gehoord had dat ze het nog niet weten.... maar je heb wel een creditcard nodig........ en bij startespakket zit 1 jaartje gratis...... |
volgens mij was het evenveel als de prijs van het starters pakket, dat meen ik ergens te hebben gelezen maar voor de zekerheid kun je beter je vraag stellen op 1 vd officiele xbox fora.
|
tis klote want alleen Visa / mastercard en nog eentje ... das lekker want ik heb geen van die 3 :mad:
|
ja idd visa en american express geloof ik maar heeft 1 van je ouders toevallig niet een CC? je kunt hem namelijk wel op een andere naam zetten.(ga ik zelf dus ook doen)
Maar wist je echt niet dat je dr een CC voo nodig had? Er hebben echt meerdere topics over opengestaan. |
[QUOTE]~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-07-2003 @ 14:28:
ja idd visa en american express geloof ik maar heeft 1 van je ouders toevallig niet een CC? je kunt hem namelijk wel op een andere naam zetten.(ga ik zelf dus ook doen) Maar wist je echt niet dat je dr een CC voo nodig had? Er hebben echt meerdere topics over opengestaan. [/QUOTE pff ik open morgen wel een nieuwe rekening waar ik een paar pleuro op donder :) en nee ik wist het echt niet dus ik werd lichtelijk gek toen ik het zag |
[QUOTE]Maypole schreef op 09-07-2003 @ 14:32:
Citaat:
|
nee idd net gebeld :mad: WHYYYYYYYYYYYYYYY !!!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad: :mad: BILL GATES ..MUST DIE !!! :D
|
Citaat:
|
best klote ja want nu kan ik dus niet Online spelen (n) leuk zeg :rolleyes: :(
|
ey je kan wel een postbakrekening openen waarbij je een CC krijgt. Ik zag laatst zo een reclame van postbank in de xboxlive folder.
|
ik heb het na gevraagd .. ze kunnen me geen Mastercard geven aangezien ik geen vast inkomen heb of zo ..CRAP! :mad:
mischien is dat ideetje van Crazy G wel wat |
Citaat:
|
als hij niet geaccepteerd wordt waarom staat hij dan in het xboxlive folder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15. |