![]() |
Waar vallen jullie op??
Kweet niet of dit onderwerp al veel vaker geweest is, volges mij niet namelijk... Maar op wat voorn soort jongens/meisjes vallen jullie nou ( het karakter dan )
Ik val op ontzettend arrogante klootzakken :( maja.. nix aan te doen..haha |
Gymnasiummeisjes, onbewust, soms kom ik er later pas achter dat ze gymnasium doet of voor een deel heeft gedaan.
Don't ask :D |
Ik val op meisjes met rood haar (zie vriendin). Heb er een zwak voor.
|
stoere jongens
|
|
heb een zwak voor krullen !!! :d
|
op eikels, ik kan er nix aan doen :D
Ik weet inmiddels niet eens meer op wat voor karakter ik val. Ik dacht dat ik het wist, maar er klopt nix van. Ik val waarschijnlijk op moeilijke jongens, die mij nooit gelukkig kunnen maken. Zal wel iets met m'n zelfbeeld te maken hebben ofzo. :o |
op het totaalplaatje, maar vooral de uitstraling..
en ach, op zoveel... maar vooral uitstraling.. anders kan ik wel noemen: ogen, oren, koppie, gebit (jaja, ook dat vind ik heel belangrijk), handen, benen, etc, etc.... t zijn ook niet alleen de uiterlijke dingen. ik zou echt geen relatie aan kunnen gaan met iemand die geen humor heeft.. naja, mijn totaalpakketje: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=168978 http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=189739 t zijn geen echt populaire jongens.. dat nooit iig.. (al was t wel als basisschoolmeisje, maar dat is anders) wel populair onder zn vrienden.. dat altijd zo geweest |
Ik val op romantische jongens, ik heb veel aandacht nodig ;)
|
Citaat:
|
slimme, niet-arrogante, aardige, lieve, niet-superdrukke, niet-heel verlegen, sterke meisjes/vrouwen met humor, zoiets ongeveer
|
Lief/zorgzaam, rustig, gevoel voor humor, intelligent, open en eerlijk. Recht door zee. [edit] Vergeet ik toch zomaar openminded [/edit]
Als een jongen (liefst lang, plat buikje, brede schouders en donker haar) zich hierin herkent PM even :P |
Intelligentie, dan klikt het al gelijk iets meer
Ik vind bij sommige meisjes ook de mond heel mooi, ik kijk altijd naar de mond van een meisje. Gewoon de uitstraling, dat is bij ieder meisje anders, ik kan eigenlijk altijd wel iets moois in een meisje ontdekken. |
jongens met mooie ogen, beetje stoer, ze moeten iig niet over zich heen laten lopen.
|
Citaat:
Op onmogelijke, onbereikbare knullen die o zo ambitieus zijn en mij eigenlijk niet per se nodig hebben in hun interessante, volgeboekte leventje. Die, alleen maar door te lachen, mijn arme hartje compleet verwoesten. Die heel erg trouw zijn, maar ook heel erg onafhankelijk. Die al heel volwassen zijn en een eigen leven hebben opgebouwd, terwijl ik nog een onzeker, nietszeggend toekomstig studentje ben. Die heel erg lief zijn, maar me ook heel onzeker en verdrietig kunnen maken. Die me beschermen, maar af en toe ook geen tijd voor me hebben en me compleet in doen storten. Tja, ik ben gewoon erg onzeker en ik wil minstens 2 keer per dag bevestigd krijgen dat ik geweldig ben en dat hij echt nog wel van me houdt. Dat kan nou eenmaal niet altijd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:34. |