![]() |
werkt het goed?
hallo,
ik ga nou wel dat papier halen (uit de HEMA , om op te printen en daarna te strijken op een T-shirt) maar ... werkt dat nou goed ? of is het maar niets? geef al je ervaringen ervan maar laat me iets weten ! groetjes karen |
Opzich lukt het wel, maar meestal is het er na één keer wassen wel weer een stuk af.. En dat wordt wel steeds meer. Als je het echt goed wilt hebben, moet je het ergens laten drukken, denk ik..
|
Het werkt wel, maar mooi vind ik het vaak niet, en het gaat er heel snel weer af.
Maar voor 1xtje is het wel geinig, om gewoon iets leuks op een shirt te zetten, ga er niet vanuit dat het er na 1x wassen nog mooi uit ziet. |
Je kunt ook zelf printen en strijken,
maar verwcht geen echt goede kwaliteit.. |
Citaat:
Lifestyle is wel goed :confused: Gooi 't niet in de wasmachine, handwas of gewoon buiten hangen blijft 't mooier van. |
Citaat:
Verschil is vooral dat als je een shirt koopt, dat de opdruk de enigste opdruk is.. ALs je print etc, dan is een compleet vierkant opdruk, dus als je een rondje hebt, zit er ene virkant omheen.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dus je kan het geprinte niet uit het papier knippen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nah, dat hoeft niet zoveel te zijn. je kan t dus wel gedeeltelijk uitknippen. |
weet iemand dan toevallig ook hoe duur het ongeveer is om n shirtje of n hoodie te laten bedrukken bij n drukkerij?
|
Citaat:
|
Ook op zwart?
|
Citaat:
zo nee: wat duur :( Ik zag ooit 's iemand die bandlogo van eigen band in een trui had laten borduren door zo'n machine.. gewoon logo aangeleverd op diskette of cdrom geloof ik. Weet iemand misschien waar dat kan? Zag er degelijk uit namelijk (y) |
Citaat:
En borduren is een heel stuk duurder.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |