![]() |
Wie kent dit bankje?
http://picserver.student.utwente.nl/...e.php?id=79884
Er staat niet op hoeveel gewicht/mensen erop kunnen - wie weet dat? |
Dude kun je lezen
zelfs als je de vetrollen naast je oren hebt zitten en de de veeweegschaal iedere maand bij jou zo rond de 160 kilo aangeeft, kun je nog plaatsnemen op dit ding! (y) |
Uitproberen.. Merkt het vanzelf!!
|
Citaat:
|
uhm, het is een two-man sofa :rolleyes:
|
Er staat bij dat het voor two man (dus voor twee personen) is, ik neem aan dat ze uitgaan van mensen met een 'normaal' gewicht dus ik zou er niet twee zwaargewichten opzetten.
|
Ja, dat bankje ken ik wel. Da's mijn bankje. Geef terug.
|
Jullie hebben het allemaal FOUT.
Er is links een stukje van het plaatje af. Er staat eigenlijk: a fifty-two man sofa. Alleen is fifty eraf gevallen. (y) |
deja vu :confused:
|
Het is voor 2 personen bitch!!
Maar als je te dik bent kan je er beter niet op gaan zitten, want dan explodeert het. |
wat een aardige replies :o
|
als 2 zwaardere personen op de bank gaan zitten, dan laat je dr toch gewoon wat lucht uit lopen? dan komt er minder druk op, en kan er meer gewicht op.....
|
Citaat:
|
Anders lees je het etiket even ECHT voordat je met zulke topics komt (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enige optie: testen. Doh. |
Citaat:
|
Maar het is wel voor in het water.. als je op het land 2 personen erop zet heb je kans dat ie klapt. :)
|
hey zo'n bankje heb ik net vandaag gekregen van een maat van me!
|
dat ding is voor 2 personen, dus je weet dat je er maximaal met z'n 2en op moet gaan zitten. Waarom nog meer weten?
:) |
Volgens mij heb je zo'n topic heeeeeeeeeel lang geleden ook al eens geopend (op lifestyle, als ik me niet vergis).
|
Ook nog een slecht geheugen misschien?
|
|
Volgens mij is die speciaal ontworpen voor zeekoeien. Je zult zo'n ding heus niet zo snel kapot maken.
|
Image not found. :confused:
|
'This Is NOT A Life-Saving Device'
:D:D:D:D |
Ik ken het niet.
|
Citaat:
|
gewoon in het water gooien en er met z'n tweeën op gaan zitten; is dat nou zo moeilijk?????!
|
*kent hem niet*
|
Je moet hem in het water gebruiken en met een of andere formule is aangetoont dat een object in het water, die bank dus, het tweevoudige kan dragen, dus maak je geen zorgen. :p
|
Je hebt de afmetingen...
een beetje natuurkunde en mechanica moeten wel tot een goeie krachtberekening leiden lijkt me... |
maar zo'n ding is ¨k*t want het staat veel te laag aan de grond..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |