![]() |
Hoe oud was je toen je voor het eerst ongesteld werd?
Volgens mij was ik best vroeg (10 jaar) en ik wil graag weten hoe oud jullie waren
|
:| arme jij, toen al!
Ik was 15 en een half ofzo |
Bijna dertien....precies hetzelfde als me moeder. Ik vond het toen wel heel erg, maar toen ging ik goed nadenken en besefte dat iedereen, dus ook beroemde mensen, gewoon ongesteld waren dus toen vond ik het niet meer erg! Daarna zat ik alleen maar....hmmm misschien was die wel ongesteld toen ze die clip opnam....:p:D
|
oehh,..shit hey...das echt jong 10 jaar,..nee ik gelukkig 1 dag voordat ik 16 werd,...ikwas de laatste van mijn klas,..en vond dat absoluut niet erg:D
|
Ik was ook best vroeg: 11 en een half. Op dat moment nogal genant :rolleyes:
|
Ik geloof 12.
|
12,5 bijna precies. :)
|
12 bijna 13
|
Ik was 11 ofzo, precies ed zou ik het echt niet meer weten.
|
11 of 12 zoiets
|
Ik was 13 en een half jaar oud (jaja..) toen ik ongesteld werd.
|
Ik was 15, pcies na m'n verjaardag...
|
Net 12 en schrok me dood :eek:
M'n moeder had me er nooit wat over verteld.. Ik was op schoolkamp en ging naar het toilet, toen ik achterom keek lag er bloed in de wc :eek: |
umh.. 12, op de camping... haha
"uhm.. mam? volgens mij ben ik ongesteld..." was nog best wel komisch... |
Ik was ook 10 geloof ik.
Vond het toen echt een wereldramp. (n) ;) |
12 jaar en 2 maand ofzow.
'k vond 't vreselijk dat weet ik wel', 'k durfde 't niet aan m'n moeder te vertellen. Tot ze 't ontdekte............(was al snel) 'k vond 't maar gewoon raar enzow. |
13 of 14 geloof ik.. weet ik niet meer eigenlijk :s
|
op 14 november 1998 dus ik was 12 :D (vraag me niet waarom ik dit weet)
|
12 jaar en 4 maanden :p
|
11 echt rottig, gelukkig was er nog 1 meisje van m'n klas die ook ongesteld was :-)
het enige rottige was dat er op die basisschool geen vuilnisemmertjes stonden in de WC's , dus moest ik alles toen meenemen, over de speelplaats heen naar de vuilnisemmer daar :rolleyes: :( |
Ik was bijna 13, het was in de voorjaarsvakantie en ik zou net een dagje met mn vader en mn broertje naar het rijksmuseum in Amsterdam gaan. Op 7 mei werd ik trouwens 13 dus ik was wel bijna 13.
|
Ik was 12, 5 en het gebeurde op de camping in frankrijk, ik durfde niks meer te gaan doen...echt een rampt...
en die stomme ouders mij feliciteren.. :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik was geloof ik 11, bijna 12 en ik moest heel hard huilen...
|
Citaat:
Maar ik was 13. |
12...13 geloof ik
Kwam er achter na een sportdag op school...had de trainingsbroek van mijn zus geleend en toen ik die uittrok thuis zag ik allemaal vlekken....ik dacht eerst 'die had ze wel even kunnen wassen ofzo' :D Maar toen kwam ik erachter dat ik het zelf was...oepssss |
Citaat:
ik was toen 12 en een paar maanden |
Ik was 12 jaar, bijna 13.
Ik had bijna vakantie en keek toen naar die Robin Hood serie. Was dus op een woensdag. |
ik was ook tien en was de enige uit de klas :(
heel naar vond ik dat |
Ik was 14,5 en ik wilde het wel worden want was één van de laatsten in mijn klas (t was in de zomervakantie voordat ik naar de 4e ging). Daar kwam ik al snel weer op terug:o:D.
|
13, een maand voordat ik 14 werd. Ik had verwacht pas rond mijn 16e ongesteld te worden, net als mijn zus en mijn moeder, maar ik was eerder.
|
12
|
ohnee 11 :o
vroeg |
11,5, nog op de basisschool dus (n)
|
14 bijna 15
|
12 of 13, was blij dat ik *vruchtbaar* was maar was er nog niet helemaal aan toe :)
|
12, bijna 13
|
11 bijna 12.. Geloof ik.. Of 12 bijna 13..
Nou ja boeie, met 1ste kerstdag iig, timing :rolleyes: |
Citaat:
|
12 ofzo..
Ik weet wel dat ik op vakantie was, en in de zee stond. Ik dacht dat ik gebeten was door iets, omdat ik al dat bloed naast me zag liggen.. :o :D |
11,5. De dag na de verjaardag van mijn opa.
|
hehe dit soort topics vind ik altijd grappig :D.
Ik was 13 geloof ik en durfde het ook niet te vertellen... tot ik giiiiiigantisch was doorgelekt, toen euh tja, toen sprak het wel voor zich geloof ik :o . Ik vind mezelf achteraf heel zielig ;) :D . |
Citaat:
|
Woow....er waren er echt veel 12 of 13! Had ik eigenlijk niet verwacht...zo kom je nog eens wat te weten! Ik dacht dat ik zowat de enige was in de klas toen (maar dat denkt volgens mij ook iedereen, maarja dat was dus helemaal niet, want heel veel waren het al!!)
|
Ik was heel laat, 16 bijna 17. Vond het op zich wel fijn dat ik het was geworden, begin je je toch een beetje zorgen te maken. Maar toen ik het eenmaal geweest was had ik zoiets van... ook ben t een keer geweest nu mag het wel ophouden.. :D:D:D:D
xxx Shazz |
14 geloof ik, lekker laat :p
|
ik was 11, bijna 12 en ik haatte het
|
k was 15
|
ik was 13, geloof ik... t was iig op wintersport... :eek: :(
|
eh...11 en een half, geloof ik...Mn moeder was helemaal blij (ik iets minder) als in: Jeej, ik heb een gezond vruchtbaar kind afgeleverd... :o
Ik weet de datum niet meer precies, maar wel wat ik aan had...Ook best wel vreemd... :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |