![]() |
TMF awards
weet er iemand wat de prijzen van de TMF awards meestal zijn?
alvast bedankt greetz |
ze zijn vrij voorspelbaar en standaard.
|
is dat binnekort dan weer of zow??? :eek: :rolleyes:
|
ja dat is op 5 oktober en dit keer in het Sportpaleis in Antwerpen. eindelijk eens in de buurt.
|
jeej, heb ik weer iets om naartoe te leven. hopelijk krijgen ze een exclusief optreden kane en marco borsato, want die zou ik toch nog wel ooit eens willen zien optreden.
|
ik hoop op de Foo Fighters, Anouk en natuurlijk nog andere he
|
je denkt toch niet serieus dat foo fighters naar iets als tmfawards gaan?
|
Ehm, ik neem aan dat dit de belgische tmf awards zullen zijn (aangezien de Nederlandse nog niet zo lang geleden geweest zijn en aangezien het in Antwerpen is), dus ik denk niet dat Marco Borsato, Kane en Anouk komen (hoewel ik niet weet hoe populair ze zijn in Belgie)
edit: ik zie trouwens dat je een man bent en 18, en je bent serieus geintresseerd in de TMF awards??? Iedereen mag het natuurlijk zelf weten, maar een beetje raar vind ik het wel :D |
wat is er mis mee dat ik zo geïnteresseerd ben in de TMF awards?? ik wil daar al 3 jaar naartoe en nu ze eindelijk van Gent naar Antwerpen verhuizen kan ik ernaartoe.
Marco Borsato is hier veeel te geliefd naar mijn zin!!!! |
45,- of 50,-
voor dat geld kun je beter naar een festival gaan, maar goed.. |
Citaat:
|
nee das inderdaad ni zo ver, maar tot oktober had ik nog geen rijbewijs vandaar :)
en ik ga ni voor de meisjes want ik neem mijn eigen meisje mee :D |
Citaat:
|
fuck de TheeMeF awards, dat is alles wat ik kwijt wou
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tmf awards sucks gigantisch
die mensen zingen voor de helft van de tijd niet eens live. Niet dat ik er ben geweest, maar als het op tv is toevallig, en ik beland op die zender, dan zie je het vanzelf. neem bijv Destiny s Child, alleen die Beyonce zingt Live, de rest playbackt man! en zo zijn er meer van dat soort bandjes. EN idd het volk dat er komt, is onwijs jong, staan alleen maar te gillen daaro dat ze westlife zien en blue en dat soort shit! Van mij moge ze hoor, maar mij nie gezien daar. En je betaalt ook nogges zow veel, voor dat geplayback! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:59. |