![]() |
ik wil erbij horen, maar t lukt niet, dus t hoeft voor mij ook niet meer!
daar voel ik mij zo eenzaam,
eenzaam in gezelschap, met zoveel mensen om mij heen, voel ik mij onbegrepen, iets wat ik zelf niet snap er word gelachen en gepraat maar niemand die mij ziet al roep ik ‘help ik ga dood’ nog horen zij mij niet waarom voel ik mij daar zo alleen, ik vraag me af waarom en hoe En als ik daar zo tussen zit, Weet ik niet wat ik daar doe Ik vind er echt geen aansluiting Geen overeenkomsten, geen plezier Ik heb daar niks te zoeken, Sorry, maar zij interesseren mij geen zier Me best doen, waarvoor? Ik deed het voor jou en mij Maar naar zolang is wel gebleken, Ik hoor daar gewoon niet bij! Ik ben anders, ja heel anders Veranderen zal ik niet Aanpassen kan ik mij slechts, Maar het haalt niks uit zoals je ziet. Ik voel me daar niet prettig Acteren, heb ik lang genoeg gedaan, Mijn grootste glimlach op gezet Maar niemand die mij zag staan ‘t is nu toch duidelijk? Het zijn mijn mensen niet, Al zijn het wel de jouwe Zie jij dat dan niet?! ik wou ook dat het anders was ‘t is zo zonde, voor ons allebei, Schat, het zijn jouw vrienden, Maar zeker niet die van mij…… wat vinden jullie ervan? ik ben er heel verdrietig om maar heb mij er bij neer gelegd. ik hou ontzettend van mijn liefje, maar ik ben zo anders dan de groep....de hele groep hoort bij elkaar, en toen kwam ik... |
Citaat:
(Echt heel duidelijk vind ik je post btw niet...maar kan aan mij liggen. :)) |
Citaat:
k zal een goed met hem gaan praten, en als het uiteindelijk niks oplevert. jah, dan zou je hem toch moeten laten gaan, hoe pijn dat ook doet.. kuzzies mir |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:01. |