![]() |
nog een uurtje en dan ga ik op vakantie!
Vanaf morgen ga ik lekker 2 weken zonnen in Turkije. Ik denk dat ik in een internetcafe wel heel af en toe op t forum ga kijken maar ik denk niet veel.
Hoe zit t met jullie? Kunnen jullie nog geen 3 uur zonder forum? Of kun je t missen als kiespijn. Of misschien kijk je stiekem toch wel even als je toch de mogelijkheid hebt om te internetten. (zoals ik) |
Veel plezier :D
|
Citaat:
En ik kijk op het forum als ik tijd heb... |
Ik ben twee weken op vakantie geweest en ik heb uit verveling even geforumd, omdat je in ons hotel gratis kon internetten, maar anders had ik het niet gedaan. Echt missen doe ik het niet, maar ik ben ook geen die hard forummer, al zeg ik het zelf ;)
|
veel plezier
jahoor, ik kan heel goed zonder dit forum, maar momenteel is het meer een uiting van mn verveling zal wel afzwakken, ik kan beter een boek gaan lezen oid maaja, afwisseling is ook wel weer prettig |
veel plezier :)
ik ga donderdag 2week en eht lijkt me sterk dat ik in die tijd ga forummen, ik hoop dat ik daar wel wat beters te doen heb ;) |
veel plezier daar :)
Ik kan heel goed zonder dit forum en ik hoop dat ik daar geen geld moet gaan uitgeven aan een stom internetcafé daar :) |
ik heb de eerste paar dagen ernstig last van ontwenningsverschijnselen en blijf verlangend bij internet cafés naar binnen kijken, maar ik ben er op zich nog nooit geweest... naar een halve week vakantie heb ik al weer genoeg aan mijn boek en m'n discman. :D
|
Als er een computer in de buurt is kan ik niet zonder het forum, als ik andere dingen aan mn hoofd heb en dr is geen mogelijkheid om te forummen, dan kan ik prima zonder.
|
Tsja, ehm...
Eh... |
ik kan best een tijdje zonder als ik me hgoed vermaak maar na een weekje begin ik weer zin te krijgen
|
Als ik toevallig in een internetcafe ben, maar die kans acht ik klein dan wil ik natuurlijk wel even gaat hier op DK. Verder heb ik er totaal geen moeite mee om 2 weken weg te zijn van dit forum. Zo verslaafd ben ik nog net niet. :o :)
|
Ik ga nog lang niet, maar iig veel plezier
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:59. |