![]() |
Stomste reclame
Ik weet niet of hier al een topic over bestaat......had even gezocht maar kon niks vinden.
Wat vinden jullie de stomste reclame die er bestaat? Ik die van Dash 2 in 1 met die matroos en die kapitein :mad: die is zoooo vreselijk irritant en zo nep!!!! (n) |
Die is idd walgelijk......
Die van de Up & Go met die zakenlui die een 1.5 jarige nadoen is ook walgelijk... zo zijn er de laatste tijd ontiegelijk veel. |
Die zogenaamd grappige reclame met Xander de Buisonje.
|
Citaat:
FTBO, met monique... :eek: (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg kotsneigingen van de reclame van Specsavers Opticiens (die met de pratende ogen).
|
Dit is de kracht van de postbank, ofzoiets
KOTS |
Frisia Financieringen, Gelink Hypotheken etc.
Zij maken de hele bankaire wereld tot een schande! :mad: |
Citaat:
Je kan beter vragen wat de leukste reclame is, want wat dit betreft weet ik echt niet waar ik moet beginnen. Om op maar niet te beginnen over die irritante tv-shopping grill pannen met vetopvang-bakjes, kansloze amerikaanse afslankproducten/fitnessapparaten, wehkamp/v&d zendtijd. |
een radioreclame; 'ik ben de bob. ik ben de bob. ik ben de bob. ik ben de boohoob. ik ben de boohoob. lalalallalalalalalalalalalalalalalalallalalala.'
:mad: wordt gewoon misselijk als ik ernaar luister :p |
de albert heijn reclames die stem van dat wijf.......http://members.lycos.nl/stefanunity/gun.gif
Maar Henk Wijngaard heeft de Peterbilt weer gevonden. http://members.lycos.nl/stefanunity/roken.gif |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die van Albert Heijn ja, aaaaaaaaaaaaaales wordt 2 keer gegzegd. Wordt er echt strondziek van!
|
Citaat:
|
Alle reclames (vooral van maandverband, en die oil of olaas produkten :mad: :mad: :mad: ) behalve enkele die wel leuk zijn.
Van McDonalds, bier en cola zijn vaak wel mooi en/of leuk. Vooral bier reclames zijn vaak wel mooi. (hou geeneens van bier :P) Maar 99% is echt TE erg |
Die van bolletje met dat stille landschap waar die bolletje kar doorheen komt rijden.
*gaap* |
Die gellink gast me ze mollekop die dan beweert dat mensen allemaal geld weggooien en dan zie je van die zogenaamde euro's overal uit die auto's vliegen, en iedere geld wegkieperen zo verschrikkelijk stom :( :mad:
|
Citaat:
|
Die reclame van fleuril vind ik echt heel erg (nee dit is niet nieuw, het is gewassen met fleuril. Ruik maar...)
En dan vooral omdat ik de acteur ken die de stem doet (kees Boot) en hij het zelf ook nogal erg vind. Maar ja, het zal wel goed betalen zo'n spotje. |
Citaat:
|
Citaat:
Irritant is die met Rik Engelkes, aaaargghhh en die van Swiffer als ze scrabble aan het spelen zijn en die van Frisia financieringen. :D zoveel zijn er eigenlijk irritant. |
Ik blijf een hekel houden aan reclames voor maandverband e.d.
|
Als ik ze allemaal op ga noemen ben ik wel een heel etmaal bezig ofzo :)
Ik vind 9 van de 10 reclames stom.... |
De reclame die ik echt niet kan uitstaan is die van de Citroën Pluriël, met die twee kindertjes die zichzelf en de auto steeds omtoveren
|
FRISIA en die van de Postbank Hypotheek adviseur. Die zie je ook in de bioscoop en dan ga ik echt zowat over mijn nek, die Xander is een gigantische sukkel.
|
praktisch alles :(
|
De waterbeddenconcurrent :D Wat een ongelofelijke K-U-T reclame! Volgens mij doen ze het expres zo irritant, omdat mensen de naam nu tenmisnte onthouden.
|
Citaat:
|
die achterlijke matroos die roept dat er al wasverzachter in dash zit dat is zooo'n nep en v-r-e-s-e-l-i-j-k-e kut reclame..
en alle reclames die over leningen gaan.. (n) |
Citaat:
Halve inwoner aantal uit Urk die meedoet aan de reclame: yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej |
Citaat:
en de Leoooo reclame van Milka maar die is gelukkig niet zo vaak meer te zien |
Frisia.
OMG wat kan ik daar boos om worden. :/ Ohja en Leo (thanks Revolution ;)) |
Citaat:
Het kan niet mooier omschreven worden! :D :D |
Citaat:
*vliegt spontaan in lachbui bij de herinnering eraan* Heb nu twee verschillende reclames ervan gezien en in beiden komen ongeveer dezelfde mensen voor (iig die oude vrouw van 55+) |
Citaat:
Wahahahahahahah en dat muziekje erbij :D Welke ook vreselijk is...die van Ariel o.i.d. OOOOOOOH....een romatische boswandeling........cocktails gedronken? blablablabla....ooh euh mam ik ga even...stil maar schat, je shirt verteld het me morgen wel :mad: |
Ik vind zowat elke reclame walgelijk om naar te kijken... Sisi, Ola, Hypotheek relcames, amstel en ga zo maar door...
Er zijn twee soorten reclames die ik geweldig vind... Ten eerste, die van Heineken... (biertje?) Ten tweede, die met dat jongetje en Dik Advocaat... (delta lloyd geloof k) (y) :D |
Citaat:
En ik vind nagesynchroniseerde reclames echt :cool: Ik heb zo'n hekel aan van die 'kijk ons gelukkig zijn' reclames.. Zoals Sisi en Pringles enzo. Krijg altijd de neiging om die mensen voor hun hoofd te schoppen. |
Citaat:
|
Er zijn 4 reclames is mijn hele leven die ik leuk vond
- eeeeey biertje? - vrouw die 's nachts haar bed uit moet om maandverband te verschonen en over vanalles valt - de radioreclame over drop: "ouderwets word weer nieuwerwets" - Rollo met dat olifantje Van de rest krijg ik braak- zap- en moordneigingen. |
vertel mij wat die reclames bah ik krijg er echt gewoon hoofdpijn van. :rolleyes:
ik vind tell sell ( dat is ook reclame ) gewoon veschrikkelijk hier hebben ze mtv eraf gehaald en de hele dag tell sell :rolleyes: |
Ik vind de waterbeddenconcurrent een walgelijke reclame hebben... (wie vind dat niet) en verder al die reclames voor telefoon sex enz. AAAaaaaarg (n) En de reclames van de INHolland Hogeschool vind ik ook vreselijk :o ik schaam me echt door die reclames om te vertellen dat ik daar op school zit :o
|
Citaat:
maar de beste is wel van delta lloyd... die met die pililutter op die prachtig zwarte pony. die zow pissig word als er een aansteker in zijn koffie valt. MEESTERLIJK!!!!!!!!!!!(y) en de bier reclames zijn oowk nog wel om aan te zien. |
Wat vonden jullie van de vuurwerk spotjes, afgelopen december? (die jongen met vuurpijl in fles enzo)
|
pijnlijk >_<
|
'Je moet iets later met je tekst komen Rick, dan is het goed. Trouwens, dat advies van jou was ook erg goed'
http://www.smilies.nl/puke.gif Wal-ge-lijk!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |