![]() |
hardware
yeet,
ik ken niet erg veel maar toch genoeg van computers. Ik ben vooral bezig met casemodden en hardware!!!! Ik zou graag erg veeeeeeeeeeeel info en foto's ontvangen en als iemand links weet naar sites met info stuur ze ff door naar me email adres pietjebrone@hotmail.com :D 'k zou ook graag bijleren over het moederbord, voeding, coolers en fans. Is het verstandig om al met casemodden te beginnen of is het te riskant. 'k heb een geupgrade p2 :rolleyes: alvast bedankt. |
Casemodden heeft eigenlijk geen reet met computers te maken, het enige wat noodzakelijk is in sommige gevallen is het verwijderen van je hardware uit de case. Nou, de processor en 't geheugen kun je laten zitten, dus 't lijkt me sterk dat dàt niet gaat lukken.
Ik bedoel; een gaatje in je deur dremelen (of met een kolomboor, als je daar beschikking tot hebt) vereist nou niet echt bepaald kennis van de verschillende PCB-lagen van je moederbord? |
Voor bijles kun je terecht bij professionals die je voor €50/uur alles leren wat je maar wilt.
Als je het gratis wilt, betekent dat je daarvoor moeite moet doen, veel topics lezen, ook op b.v. GoT als het zeer technische zaken omvat, en veel zelf uitzoeken proberen en zoeken met Google. |
uhu weet ik wel, maar 'k bedoel gewoon stel nu dat er iets mislukt tijdens bv. het uitzagen van een zijraampje in je kast dan zit je daar met zo major gat in je kast. aja zo'n blauw lichtje zo'n langwerpige buis voor zo'n blauwe schijn te krijgen hoe installeer je da in je pc
|
merci, vo de info
'k dacht da'k ier dagen ging magen wachten vor een antwoord merci. ah ja kan da écht nie een wachtwoord zetten op mappen in windows 98 |
Citaat:
Wat jij bedoelt is een CCFL. Persoonlijk heb ik daar een hekel aan; je PC is een PC en geen hoerenkast. Maar goed, dat is mijn mening. Als je duidelijk uitleg wilt over dat soort dingen doe je er inderdaad verstandig aan om even de FAQ van GoT Overclocken & Casemodding door te lezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
weet iemand waar ik goede en gemakkelijke :D tips kan vinden over casemodden
|
Ik laat het topic open, maar wilde hem eigenlijk sluiten.
Over casemodding mag je vragen stellen, mits je normaal ABN typt. |
ah oké dank je dat je hem openlaat. sorry ik wist niet dat je geen afkortingen of dialect mocht gebruiken. Bedankt.
|
Citaat:
Maar inderdaad ook een hoop kermisdingen. Maar ik denk dat je het met me eens bent, dat, mits goed gedaan, een water gekoeld systeem met net voldoende licht en netjes afgewerkt er heel mooi uit kan zien. |
Citaat:
Misschien dat ik trouwens ook nog wel een raampje (of raampjes) in mijn case dremel. Ik heb immers ook waterkoeling, en in mijn pomp zit een leuke blauwe LED :) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, ehh, iemand nog een meter of 2 raamrubber en plexiglas over? :D Wat ik trouwens wel mooi vind; een klein logo in je raam gedremeld/geschuurd, en dan met 2 LEDjes dat logo op laten lichten. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar zo moeilijk is dat niet denk ik. Licht opschuren is al genoeg, als ik 't goed heb. Gewoon een mal maken, vastplakken en schuren maar :> |
Citaat:
komt het ooit af post ik wel een fototje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |