![]() |
Bubble Bobble
Ik zoek al heel erg lang naar en spel dat ik vroeger, op een oude, heel oude computer had. Het heet Bubble Bobble, en het gaat over twee draakjes die de strijd aan binden met een hoop monsters in een soort pacmanlike levels, om fruit te verzamelen. Ik denk eigelijk dat een boel mensen het wel kennen.
Met google krijg je alleen maar remakes enzo. Is er iemand die het spel heeft dat ik vroeger heb gespeeld? *wanhopig* |
Op de atari ken ik het :D
Een vriend van me heeft het hahaha (y) Heel simpel maar verslavend spelletje :) |
Citaat:
(ok, de vraag was ook incompleet :D) |
Ik heb em ooit op de Gameboy gespeeld....maar ik zou nu niet meer weten hoe ie oaw ging...dr hangt mij wel wat bij dat je je vijanden met bellen moest vangen ofsow...
|
Staat op de Underdogs site.
|
Op de The Underdogs staat volgens mij alleen een link naar een site waar je em moet bestellen. En dat is niet eens de originele maar een remake, die IMHO veel minder leuk is.
Ik had em wel een keer gezien ergens op een c64, atari en oude pc spellen, maar ik weet het adres niet meer. :o iets .dk en met cool ofzo. www.coolflash.dk misschien? Daar hadden ze iig de echte. :) |
Die site kende ik nog niet, bedankt.
|
Nopes, op underdogs kun je hem gewoon downloaden. Tis nog het origineel ook.
http://www.the-underdogs.org/game.php?gameid=2000 |
je kan hem nu ook op de gba kopen: bubble and bobble: old and new ofzo
of gewoon de nes versie ergens kopen ik heb hem nog :D , en verkoop hem niet :D |
Bubble Bobble heb ik nog ergens op de NES.
BB2 ook trouwens. |
Cool, bedankt iedereen :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07. |