![]() |
Summersnow
De zomer,
in de strelende wind en voelbaar in de lucht Die héél zacht, het wit laat vliegen In een pluizenvlucht Het donzig zacht al tot mijn ogen en zienbaar in het licht Die voorzichtig, Traan wegvegen van een, gebroken zicht Het innerlijk kind bewogen. |
Ik snap niet dat er nog niemand heeft gereageerd. Misschien schrikt de titel af, ik dacht eerst dat het een engels gedicht was en ik had gewoon geen zin om het te lezen :o, maar jij hoort wel een reactie te krijgen. :) Goed gedicht, ik zie het voor me en het raakt me. (y)
|
Citaat:
|
Ja, klopt is idd de titel.
Ik zag de titel en ging maar niet lezen, maar meerdere reacties.. toch maar ffies doen :D maar ik vind het dus echt heel erg mooi, alleen had ik zoiets van 'huh?' bij Die voorzichtig, Traan wegvegen Waarom heb je hier gekozen voor enkelvoud? Verder dus echt geweldig gedicht. |
Citaat:
Ik weet niet of jij(anderen) dat ook ervaart(ervaren)??? |
Geweldig gedicht meis! Erg beeldend ;):p Vind die ene keer enkelvoud niet storend.. Dichterlijke vrijheid vind ik een geweldige uitvinding, dit moet daar maar onder gerekend worden.. Mooi gedaan!
Alleen die titel he........ Genesis |
Citaat:
X |
Ik wil de titel wel veranderen... :)
|
Citaat:
Vind het ook niet storend, maar zat ffies van: hé! Maar echt heel mooi. En dus niet storend.. Moest ffies aan wennen. Je verwacht juist niet dat het enkelvoud wordt, en dat is dan ook wel weer verrassend! Echt knap hoe je zo kan dichten hoor! (y) |
Citaat:
'zomersneeuw' :rolleyes: |
Citaat:
Aneee:D.....deleten de boel(de titel dan);) |
Citaat:
|
Anne of andere forumbaas, wil je mijn titel veranderen in Zomersneeuw?...
|
Citaat:
|
Mooi!!!!
De titel ook :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59. |