Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   sexgebrek (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=534851)

Ninnoc 07-07-2003 23:18

sexgebrek

ik plaats t hier omdat het eigenlijk geen sexgebrek is maar een gebrek aan aanraking en liefde.

Hoe leg ik dit nu weer uit, het is geen sexgebrek omdat het niet om de sex gaat, maar echt liefde hoeft nu ook weer niet, ik bedoel met een oppervlakkige flirt of vakantievriend krijg dat gevoel ook wel.
Ik mis het in bed liggen en een warme huid tegen die van mij voelen, ik mis een kusje dat soort dingen. Gewoon het gevoel even speciaal e zijn voor iemand of geliefd te zijn. Ja ik heb leuke vrienden en mijn familie houd ook van me maar dat is niet voldoende.
Vroeger (15-16-17 jaar) was een behoorlijke slet :o als je uitging of een feestje had was t als ik zin had altijd wel mogelijk en anders waren er nog mogelijkheden achter de hand (vaste jongens die nooit te beroerd waren) (ohoh dit klinkt te erg, ik was wel vrij netjes, ik sleepte ze niet meteen mijn bed in :D)
Nu ben ik daar wel overheen natuurlijk en heb ik die houding helemaal niet meer maar toch mis ik het weleens, gewoon iemand die me even vasthoudt, het hoeft helemaal niet echt te zijn maar als ik maar voor even dat gevoel heb.

Dit is -denk ik- niet een gevoel wat alleen ik heb maar wel behoorlijk wat meer mensen, Dus mijn vraag, wat eraan te doen?

Martijngr 07-07-2003 23:27

Hey

dat gevoel heb ik ook n lange tijd gehad...... Ik kon niets anders doen dan wachten. 1 ding ben ik wel achter gekomen en dat is dat je met uitgaan weinig kans heb, maar das mss oud nieuws voor.... Ik kan iig niets anders verzinnen dan wachten....srry

Qimm 07-07-2003 23:55

*steekt hand op*

Same here, niet alleen de sex, maar gewoon samen op de bank hangen, arm om je heen. Speciaal zijn voor iemand anders.

Para! 08-07-2003 00:00

En ook ik ken het. Probeer die knuffels toch bij je vrienden vandaan te halen. Ik denk niet dat er een betere tip is.

Of begin een seksrelatie. (y)

Ninnoc 08-07-2003 00:05

Citaat:

Para! schreef op 08-07-2003 @ 01:00:
En ook ik ken het. Probeer die knuffels toch bij je vrienden vandaan te halen. Ik denk niet dat er een betere tip is.

hij heeft een vriendin gekregen haha :)

Ninnoc 08-07-2003 00:07

Citaat:

Qimm schreef op 08-07-2003 @ 00:55:
*steekt hand op*

Same here, niet alleen de sex, maar gewoon samen op de bank hangen, arm om je heen. Speciaal zijn voor iemand anders.

ja maar het hoeft dus niet echt speciaal te zijn, liefst wel natuurlijk maar hoeft niet. Zeg maar het italiaan-fenomeen, wat maakt het nu uit of wat hij allemaal zegt waar is of niet en of hij er nog 10 op na houd, als hij maar lief is en na een week ben je toch weer weg, of hij daarna nog zal bellen (zoals belooft) maakt niet uit.

nare man 08-07-2003 00:57

Ik mis niet een vriendin, ik mis een knuffel. Die kan ik ook van een van m'n gewone vriendinnen krijgen, maar dan moeten ze er wel zijn.

:(

Qimm 08-07-2003 01:17

Citaat:

Ninnoc schreef op 08-07-2003 @ 00:07:
ja maar het hoeft dus niet echt speciaal te zijn, liefst wel natuurlijk maar hoeft niet. Zeg maar het italiaan-fenomeen, wat maakt het nu uit of wat hij allemaal zegt waar is of niet en of hij er nog 10 op na houd, als hij maar lief is en na een week ben je toch weer weg, of hij daarna nog zal bellen (zoals belooft) maakt niet uit.
Ik ben liever speciaal, liever dat dat nummertje 58 :)

Ik mis het speciaal zijn voor iemand net zo veel als sex itself.

Freyja 08-07-2003 11:02

Weetje... bij mij is het niet eens zo erg (meer) de laatste tijd. Juist nu het wel zou kunnen. Wat zegt dat over mij? :\

perseus 08-07-2003 11:32

Wie niet? :P

kHebTrekInWatLekkers 08-07-2003 11:35

PLaats een topic op dating....

Big Boi 08-07-2003 12:28

Citaat:

Para! schreef op 08-07-2003 @ 01:00:

Ik hecht nu best wel veel waarde aan mijn vrijgezelle leven. Ik ben af en toe blij dat ik niet andere verplichtingen aan me hoofd heb. Een seksrelatie zou echt uitkomst bieden, alleen ken ik maar weinig meiden die dat ook willen. Vaak willen zij alle poespas er omheen er ook allemaal bij.... Daar heb ik ff genoeg van :o

nare man 08-07-2003 12:45

Citaat:

Morgan schreef op 08-07-2003 @ 12:02:
Weetje... bij mij is het niet eens zo erg (meer) de laatste tijd. Juist nu het wel zou kunnen. Wat zegt dat over mij? :\
Je bent gewoon geil?

Freyja 08-07-2003 12:48

Citaat:

nare man schreef op 08-07-2003 @ 13:45:
Je bent gewoon geil?
Ook niet. Ziek.

nare man 08-07-2003 13:06

Citaat:

Morgan schreef op 08-07-2003 @ 13:48:
Ook niet. Ziek.
Oh, ik zie het al. Ik had je reactie niet helemaal goed gelezen, sorry. Ik ben ook net wakker.

Blitzkrieg Bop 08-07-2003 13:30

Citaat:

Ninnoc schreef op 08-07-2003 @ 00:18:
ik plaats t hier omdat het eigenlijk geen sexgebrek is maar een gebrek aan aanraking en liefde.

Hoe leg ik dit nu weer uit, het is geen sexgebrek omdat het niet om de sex gaat, maar echt liefde hoeft nu ook weer niet, ik bedoel met een oppervlakkige flirt of vakantievriend krijg dat gevoel ook wel.
Ik mis het in bed liggen en een warme huid tegen die van mij voelen, ik mis een kusje dat soort dingen. Gewoon het gevoel even speciaal e zijn voor iemand of geliefd te zijn. Ja ik heb leuke vrienden en mijn familie houd ook van me maar dat is niet voldoende.
Vroeger (15-16-17 jaar) was een behoorlijke slet :o als je uitging of een feestje had was t als ik zin had altijd wel mogelijk en anders waren er nog mogelijkheden achter de hand (vaste jongens die nooit te beroerd waren) (ohoh dit klinkt te erg, ik was wel vrij netjes, ik sleepte ze niet meteen mijn bed in :D)
Nu ben ik daar wel overheen natuurlijk en heb ik die houding helemaal niet meer maar toch mis ik het weleens, gewoon iemand die me even vasthoudt, het hoeft helemaal niet echt te zijn maar als ik maar voor even dat gevoel heb.

Dit is -denk ik- niet een gevoel wat alleen ik heb maar wel behoorlijk wat meer mensen, Dus mijn vraag, wat eraan te doen?

Jaa hierin kan ik me heel goed herkennen. Ik heb hetzelfde gevoel. Ik heb het me hele leven (of sinds m'n 16e ofzo) al eigenlijk. Die behoefte aan warmte en niet steeds maar weer alleen in je 2-persoonsbed te slapen.
Als ik gewoon eens een keer met een 'gewone' vriendin een avond een beetje aan het knuffelen en praten ben voel ik me alweer gelijk voor een hele tijd een stuk beter, dus dat doe ik maar zoveel mogelijk.
En je moet gewoon afwachten, maar tegelijketijd je wel openstellen en duidelijk maken dat je niet vies bent van lichamelijk contact. ;)
Het zou je nog verbazen hoeveel mensen dit ook hebben maar niet al te erg laten merken.

kHebTrekInWatLekkers 08-07-2003 13:32

Citaat:

Morgan schreef op 08-07-2003 @ 13:48:
Ook niet. Ziek.
:eek:

Als ik Qimm goed begrijp schijn je anders bijna altijd geil te zijn... dus....

nare man 08-07-2003 13:45

Oeh, breek me de bek niet open :o

Freyja 08-07-2003 17:37

:D:D:D:D *kucht* ik bedoel :mad: :mad: !

Mark 08-07-2003 17:48

Citaat:

Morgan schreef op 08-07-2003 @ 18:37:
:D:D:D:D *kucht* ik bedoel :mad: :mad: !
meisjes met rode haartjes.... :D

MoHaMeDJaLaL 08-07-2003 17:52

Citaat:

nare man schreef op 08-07-2003 @ 01:57:
Ik mis niet een vriendin, ik mis een knuffel. Die kan ik ook van een van m'n gewone vriendinnen krijgen, maar dan moeten ze er wel zijn.

Yo weet je wat ik mis?

Intellectuele mensen.....Want me pa is weg voor 4 weken nu nog...

En heb nu alweer een vriendin.(sinds Zaterdag)
Je weet wel zo'n vakantie wijfje gewoon.

Kan me rechterhand ook rusten hahahaha:D

MJ

Freyja 08-07-2003 17:53

Citaat:

snowboarder schreef op 08-07-2003 @ 18:48:
meisjes met rode haartjes.... :D
Natuurlijk ;)

lieve 08-07-2003 18:25

Volgens mij heb je dus een gebrek aan affectie en genegenheid van een mannelijk persoon!
Tja, wat kan je er aan doen??
Een goede vriend zoeken??
Neen, ik zou het echt niet weten! Maar je kan ook affectie en genegenheid zoeken bij iemand anders dan een vriend. Ook een heel goede vriendin kan je soms affectie en genegenheid bieden!

Allé, veel succes!
Lieve,xxx

nare man 08-07-2003 20:03

Citaat:

MoHaMeDJaLaL schreef op 08-07-2003 @ 18:52:
Yo weet je wat ik mis?

Intellectuele mensen.....Want me pa is weg voor 4 weken nu nog...

En heb nu alweer een vriendin.(sinds Zaterdag)
Je weet wel zo'n vakantie wijfje gewoon.

Kan me rechterhand ook rusten hahahaha:D

MJ

:)

Mja, intellect is natuurlijk wel een vereiste voor mensen waarmee je het langer uit moet houden...op de korte termijn iemand krijgen is ook niet meer dan een bevestiging en een goed alternatief voor je rechterhand. Slimme en aardige vriendinnen heb ik genoeg, dus ik denk dat ik maar moet wachten op diegene die mijn intellect gewoon geil vindt...:D

I'ts Moi 08-07-2003 20:13

Ja ik ken dat gevoel. Het is gewoon de aandacht die je mist... Ik heb 2 maanden geleden een feestje gehad en met een jongen lekker tegen elkaar aan, 2 uur op een grasveldje gelegen, midden in de stad, met een sterrenhemel. Die sfeer die er toen was was echt geweldig en dat mis ik. Gewoon een goed gesprek met iemand die je warmte geeft... Maarja mijn tijd komt wel weer. Nu heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel werken en dan ergens in augustus een week zeilen, laat die sterrenhemels maar komen ;)
Heb gewoon geduld hoe langer je moet wachten, hoe meer waarde je hecht aan de kleinste mooie momenten!

nare man 08-07-2003 20:27

Citaat:

I'ts Moi schreef op 08-07-2003 @ 21:13:
hoe langer je moet wachten, hoe meer waarde je hecht aan de kleinste mooie momenten!
Dat klinkt als 'hoe langer je droog staat, hoe wanhopiger je wordt zodat je op het laatst al klaarkomt van een glimlach'.

:D

Riconoscente 08-07-2003 20:48

Ik wil je wel eens beminnen op een manier waarop het niet alleen om de seks draait, stuur maar een PM!

nare man 08-07-2003 21:01

Citaat:

Riconoscente schreef op 08-07-2003 @ 21:48:
Ik wil je wel eens beminnen op een manier waarop het niet alleen om de seks draait, stuur maar een PM!
Hoewel ik niet twijfel aan je nobele intenties, denk ik toch dat je bij haar op z'n zachtst gezegd bot zult vangen. ;)

DEChengst 08-07-2003 21:49

Wat een ander je niet in realiteit geeft, geef je jezelf in je fantasie (y)

Fearless 11-07-2003 16:29

Citaat:

Ninnoc schreef op 08-07-2003 @ 00:18:

Wouw ja....... Dat heb ik ook op het moment...
Ik heb zo;n behoefte aan een grote jognen die mij lekker kan knuffelen.. en gewoon.. dat lekker tegen elkaar liggen enzo..... :(

Firefly182 11-07-2003 16:57

Ik herken dit van een paar jaar geleden. Gewoon warmte van een ander voelen die om je geeft, een arm beschermend om je schouder heen. Helaas heb ik niet echt een advies. Maar ik ben dit gevoel kwijt geraakt nadat ik mijn vriend heb ontmoet. Hij zorgt ervoor dat ik me goed voel zoals jij je wilt voelen.
Misschien dus toch een vriend zoeken. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan.

Dit gevoel komt trouwens op het moment in lichte mate naar boven. Hij is weg voor 2 weken naar Kreta en ik mis 'm. Maar ook gewoon dat ik niet alleen ben, maar iemand heb die me vasthoudt. Wachten is het enige wat ik kan doen en jij waarschijnlijk ook.

StijnSpoortNiet 13-07-2003 16:08

Kmis knuffelen ook, maar ik wil geen vaste relatie, da's te vermoeiend.

Ninnoc 15-07-2003 19:10

ik was er tijdje niet maar bedankt voor de prachtige reacties, helaas heb ik niet echt knuffelige vrienden. Maar vakantie komt eraan dus vakantievriendje kan het tijdelijk weer even goed maken, dus euhm ik ga maar op zoek

Firefly182 15-07-2003 19:54

okee dan, groot gelijk!!!!

Rhaa.N'eeH 15-07-2003 21:36

Ik vind het erg vervelend voor je..
Want ik heb dat wel.En (niet om gemeen te zijn maar..) ik zou niet meer zonder kunnen.. :(

M. Arnoldi 16-07-2003 10:01

Ik ga mee met de topicopener. Ik mis het wel soms, maar ben liever nog vrijgezel! Op zich ook heel leuk en zijn voordelen! ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.