![]() |
namen aan geslachtsdelen
Twee jaar geleden had een van de voorlichtsers uit de fancy als feitje "80% van de jongens geeft een naam aan hun geslachtsdeel" gezet. Wij waren net met een grote groep aan het lol-hebben op ameland en de meisjescrew natuurlijk aan alle jongens vragen (er waren 8 jongens.. ééntje moest toch wel een leuke naam hebben verzonnen...?) of zijn piemeltje ook een naam had. Niemand!
(alle jongens hebben het, als reactie op de fancy, nu nog we altijd over 'donald' als ze het over hun lul hebben.....) Maar waar zijn die 80% jongens dan?! Wie van de jongens heeft een naam, en zo ja welke naam (toch even weten)? En welke meisjes hebben (of hadden) een vriend met een naamlul? *nieuwsgierig* |
Sorry, maar die van mij heeft geen naam. Maar ik zou hem ace kunnen noemen.
|
I call it...Dick Justice :rolleyes:
|
leuter..als ie stijf is..boner :D
|
die van m'n vriend heet anaconda.
maar dat heb ik zelf uitgevonden denkik en niet híj.. |
me toli me neukslang me aap me Johnson mijn neukstaaf mijn paal mijn grote broer whatever het is mijn god en me meisjes zijn me engels
|
Citaat:
Mja ik heb ook tig namen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb geen bijnamen, gewoon penis of soms lul, maar dat klinkt al weer een stuk botter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blablabla, doe gewoon normaal en gedraag je niet als 1 of andere gestoorde gek, want dat ben je niet. Eerlijkheid word gewardeerd en niet dat geschreeuw waar jij mee bezig bent. EN MOCHT JE MOEDER ECHT NIET MEER LEVEN SORRIE VOOR DIE OPMERKING, MAAR DAAR VROEG JE OM. Als ze wel nog leeft dan mag je wel es met wat meer respect over haar praten. En laten we nu ophouden met dit gezeur en laten we het ontopic houden |
namen die ik gehoord heb:
Boris Jan-Jaap Slong Vind alleen Boris wel leuk... |
bij voetbal hadden 2 jonge leiders hadden we het erover toen noemde ik m DEK HENGST of OLD DIRTY BASTARD.
nu niet meer |
wij noemen zijn 'ochternderectie' meestal 'de vroege'
hij heeft denk ik wel een naam zelf maar ik heb hem nog niet zover gekregen om die te verklappen (jongens, schamen jullie je hierover? misschien vandaar dat we geen 80 % kunnen vinden) |
Citaat:
Geweldige namen trouwens :) |
De ochtendpaal... uhh, de morgenstraal. :D
|
Mn vriend noemt m Tolli. Als t een ochtenerectie is odol.
|
|
Lange Leo,
Stijve Simon, Gigantische Gerrit, Harde Harry, Dikke Dirk, Kloppende Kees.. Etc ;) |
Die van mijn vriend heeft Bello.
Bello luisterd niet zo goed: Bello af! :D |
Ex-vriend noemde 'm '<naam ex-vriend> de kleine'. Toen zei ik eens dat dat een beetje denigregend klonk; alsof-ie heel klein was. Daarna heette zijn penis '<naam ex-vriend> de grote', en toen ik zei dat dat een beetje erg overdreven was, was hij zogenaamd zwaar beledigd (ah, de good old days waarin niet alles wat ik zei hem meteen écht beledigde:P:)).
Vriend heeft er geen naam voor, voor zo ver ik weet. Hij speelt er wel mee, door het gaatje in de eikel te laten bewegen als een mondje en ondertussen met een piepstemmetje te praten en mijn vagina te vragen om monologen te houden. Vooral leuk als er voorvocht aan zit, dan laat ik mijn vagina roepen 'ga weg, je kwijlt, viezerd!' en dan doet hij alsof z'n penis heeeel zielig is en laat hij z'n erectie verdwijden 'kijk nou, nu is-ie slap van verdriet'. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Princess Sofia.
Offtopic: En nu maar raden welke film ik gisteren heb gezien :D |
uhm
mn vriendin heeft um "robbie" gedoopt.. juist, naar robbie williams :S |
Nah, als ik hem een naam zou moeten geven?!
Jaap Stam, als ie er moet staan, staat ie er!! :D |
ik noem hem soms wel eens johny west, (uit de film american pie 2_ ;)
|
Citaat:
|
Hij noemt Bill.
|
Citaat:
Edit: Hij noemde het Krull the warrior king |
Ik noemde 'm altijd Jaap Stam, maar sinds een paar jaar heet ie Edgar Davids ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de beste naam is toch echt Jaap Stam. |
Little Charli en ik ben Charli's angel :D
|
joske
|
Citaat:
|
Ik noem 'm altijd Vlugge Japie :D
|
hoe mentaal gestoord moet je zijn om bepaalde lichaamsdelen een eigen voornaam te geven :S:S
@sara: jullie hebben heel wat lol zo te horen :P:P:P |
het monster van loch ness ;)
|
Citaat:
|
Ik noem hem 'zijn vriendje'. "En schat, hoe gaat het met jouw kleine vriend?"
Lijkt verschrikkelijk als ik het zo typ. Maar het klonk best wel ok.. |
Ontzettend
Dikke Ochtend Lul oftewel odol :p |
de GVR :D :D :D
|
Mijn vriend heeft er (gelukkig) geen naam voor.
|
Ik wou al bijna een topic openen hierover.. bijna.
Die van mij heet Ramses Shaffy ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17. |